Cudofix

Data: 2010-11-30 17:02:13
Autor: skippy
Cudofix
koncentracja pozycji we wszystkich przedzialach wynosi 0.

to nic nie znaczy, nie mozna z tego wyciągnąć żadnego wniosku oprócz tego, że zaden grubas na jednym rku nie ma koncentracji powyżej progu
te publikacje jedynie ściemniaja obraz sprawy

Data: 2010-11-30 17:15:36
Autor: Jan Werbinski
Cudofix
Popsuli mi wyniki miesięczne, te obleśne grubasy.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-30 18:36:33
Autor: marfi
Cudofix
Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości news:4cf52335$0$20991$65785112news.neostrada.pl...
Popsuli mi wyniki miesięczne, te obleśne grubasy.

  Ale jaki imponujący obrót (zwłaszcza zamknięcie) - chyba trzecie miejsce w b.r. :)

--
marfi

Cudofix