Cudotwórcy!

Data: 2015-12-01 15:22:43
Autor: Lord Donald
Cudotwórcy!
W dniu 30.11.2015 o 21:38, Mark Woydak pisze:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19270835,wysoka-cena-i-slaba-jakosc-hamuja-eksport-polskiego-wegla.html?biznes=local#BoxBizLink

"Politycy PiS upatrują szansy na zażegnanie kryzysu w naszym górnictwie
w ograniczeniu importu surowca i zwiększeniu jego eksportu."

Ciekaw jestem gdzie oni ten miał wyeksportują, może do Egiptu?

Mark Woydak

Do Włoch, a tobie tam dadzą kopa, bo już im nie będzie potrzebny szuflujący niewolnik. Pozostanie ci już tylko robienie laski za centy.

Data: 2015-12-01 16:59:31
Autor: andal
Cudotwórcy!
Dnia Tue, 1 Dec 2015 15:22:43 +0100, Lord Donald napisa³(a):

W dniu 30.11.2015 o 21:38, Mark Woydak pisze:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19270835,wysoka-cena-i-slaba-jakosc-hamuja-eksport-polskiego-wegla.html?biznes=local#BoxBizLink

"Politycy PiS upatruj± szansy na za¿egnanie kryzysu w naszym górnictwie
w ograniczeniu importu surowca i zwiêkszeniu jego eksportu."

Ciekaw jestem gdzie oni ten mia³ wyeksportuj±, mo¿e do Egiptu?

Mark Woydak

Do W³och, a tobie tam dadz± kopa, bo ju¿ im nie bêdzie potrzebny szufluj±cy niewolnik. Pozostanie ci ju¿ tylko robienie laski za centy.

Ty to musisz byæ jaki¶ niedopieszczony komuch. Zapewne prlowskie medale i
legitymacje trzymasz pod poduszk±, a wieczorem modlisz siê do wiecznie
¿ywego by twoje dobre czasy wrócili.

Data: 2015-12-01 17:51:56
Autor: Mark Woydak
Cudotwórcy!

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie przenoś swoich doswiadczeń ww robieniu laski sekretarzom PZPR na innych ty komuszy niewolniku.
Gnij tam w tej swojej PRL czekając na jeżdźca z czerwoną gwiazdą na łbie.

Mark Woydak

--

Cudotwórcy!