Cudowne czasy PRL czyli jak będzie nam się żyło za rządów PiS

Data: 2014-08-03 12:45:14
Autor: Mark Woydak
Cudowne czasy PRL czyli jak będzie nam się żyło za rządów PiS
~Traktorzysta-Brygadzista 2014-08-02 (22:21)

"Za Jaruzelskiego i PRL-u było wspaniale. Raz do roku magazynier nam wydawał kufajki , koszule flanelowe i takie wspaniałe gumo-filce (walonki). Byłem gościu bo złożyłem sobie z poniemieckich części rower i dziewuchy szalały za mną. W domu było wspaniale, wesoło i gwarno, mieszkaliśmy w cztery rodziny na jednym mieszkaniu u dziadków co mieli 2 pokoje i kuchnie, a ile było dzieci na mieszkaniu , w sumie ja 4, siostra jedna 3, druga siostra 4 a 3 siostra miała 5, do tego nasi rodzice i dziadkowie, było za komuny wspaniale. Mieliśmy nawet radio i pralkę FRANIA się nazywała, to babcia i mama miały luz , już nie musiały prać w balii. Młodzi nawet nie wiedzą jak było wspaniale. A jedzenia było całą masę, zalewajka na co dzień ile się chciało i kartofle z maślanką z mleczarni, dziadek przywoził dla świń to się zawsze ulało na obiad i kolację ale nieraz nas gonił żeby dla prosiaka starczyło, ryba była raz do roku na święta, tak samo mięso szynka a kiełbasę w spółdzielni można było kupić nawet często, kilka razy w roku a w żniwa to nawet kaszanka i pasztet był częściej , jak się raniutko stanęło w kolejce tak koło 4 to można było nakupić całą masę, nawet kawał salcesonu ale nie starczało dla dorosłych bo sklepowa dzielił na wszystkich a połowę brała dla swojej rodziny i partyjnych. Było wspaniale. Nawet jechałem pociągiem jak jechałem do wojska, kawał świata zwiedziłem, bo do 19 lat to tylko byłem kilka razy w gminie i dużo razy na targu. Ci wszyscy dziennikarze co pochodzą z prowincji jak ja, to też powinni zachwalać PRL i opowiadać jak też jedli zalewajkę, lebiodową, szczawiową, a tak młodzi nie wiedzą jak było cudownie za Partii."

http://enigma.wp.tv/i,Tajemnica-obiektu-7215-Enigma,mid,1529053,index.html?ticaid=51332c#m1529053

No boukun, potwierdzasz, że wtedy było cudownie?

MW

Cudowne czasy PRL czyli jak będzie nam się żyło za rządów PiS