Cudowne nawr贸cenie - jadrys

Data: 2011-09-25 19:17:11
Autor: Zahir
Cudowne nawr贸cenie - jadrys
U偶ytkownik - He庐Sk napisa艂:
zwrocice uwage na obrazek po prawej stronie lampki.

http://www.dziennik.com/wiadomosci/artykul/walesa-w-szpitalu-u-jaruzelskiego

jadrys, o tym wlasnie mowilem. jak trwoga to do Boga.
na lozkiem jaruzelskiego wisi obrazek taki jak walesa ma w klapie.

POCA脰UJ MIE WMOKREGO KUTASA...!!!

Data: 2011-09-25 20:39:14
Autor: raff
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

"Zahir" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:j5nnmo$6ol$1news.onet.pl...
[...]

To Wojtek "The Welder" tez napierdalal scigaczem 180 na godz. ?!

R.

Data: 2011-09-26 03:04:02
Autor: stevep
Cudowne nawr贸cenie - jadrys
Dnia 25-09-2011 o 19:17:11 Zahir <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisa艂(a):

[...]

Masz trypla? !!!

--
stevep
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-26 18:00:30
Autor: ..He庐Sk..
Cudowne nawr骳enie - jadrys
On Sun, 25 Sep 2011 19:17:11 +0200, Zahir <Baca_Nowocesny@patryjot.eu>
wrote:

> [...]
>
> jadrys, o tym wlasnie mowilem. jak trwoga to do Boga.
> na lozkiem jaruzelskiego wisi obrazek taki jak walesa ma w klapie.

 znow ci odbija ? baw sie z innymi a ode mnie WON!

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr贸g poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Cudowne nawr贸cenie - jadrys