Cudowne nawr贸cenie - jadrys

Data: 2011-09-25 20:03:59
Autor: jadrys
Cudowne nawr贸cenie - jadrys
W dniu 2011-09-25 18:21, He庐Sk pisze:
zwrocice uwage na obrazek po prawej stronie lampki.

http://www.dziennik.com/wiadomosci/artykul/walesa-w-szpitalu-u-jaruzelskiego

jadrys, o tym wlasnie mowilem. jak trwoga to do Boga.
na lozkiem jaruzelskiego wisi obrazek taki jak walesa ma w klapie.

Mnie bardziej interesuje dlaczego ten fa艂szywy komuch nie le偶y na sali og贸lnej, tak jak normalny chory? I taki kto艣 strzela艂 do robotnik贸w w imi臋 komunizmu!

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-25 22:15:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5nqdj$ga5$1news.onet.pl...
[...]

Jeste艣 jasnowidzem? Sk膮d wiesz, 偶e jest to sala jednoosobowa, je艣li na zdj臋ciu jest 艂贸偶ko z pacjentem w rogu sali?
Ponadto, chyba dawno nie by艂e艣 w szpitalu. Co masz na my艣li m贸wi膮c o sali og贸lnej? Co to za tw贸r? To chyba z twoich komunistycznych szpitali?

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-26 08:12:27
Autor: jadrys
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

[...]

Uk艂ad, urz膮dzenie tego pomieszczenia  to sugeruje.
Jak ju偶 niedawno wspomina艂em - mia艂em okazj臋 w ostatnich latach odwiedzi膰 kilka szpitali. Og贸lnie rzecz bior膮c - sala og贸lna to taka gdzie le偶y wi臋cej os贸b ni偶 jedna.

Data: 2011-09-26 09:28:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5p543$22b$2news.onet.pl...

[...]

Dawno nie by艂e艣 w szpitalu. W sali w kt贸rej przebywa Jaruzelski, przy jego 艂贸偶ku nie ma 偶adnych urz膮dze艅. Jest natomiast instalacja i uchwyty s艂u偶膮ce do ewentualnego i koniecznego zainstalowania inkryminowanych urz膮dze艅. Dalej - okno po prawej stronie sugeruje, 偶e jest to pomieszczenie, w kt贸rym znajduje si臋 wi臋cej 艂贸偶ek.
S膮dzi艂em, 偶e og贸lna sala to jest sala, w kt贸rej znajduje si臋 kilkana艣cie 艂贸偶ek, a tam gzie jest jedno 艂贸偶ko - to pojedynka.
W Drawsku le偶a艂em kilkukrotnie sam w salce, w kt贸rej by艂y 2 艂贸偶ka. Takich pomieszcze艅 by艂o wi臋cej. S膮dzisz, 偶e jestem prominentem?

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-26 12:09:22
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):
S膮dzisz, 偶e jestem prominentem?

ja nie sadze, ja wiem, ze jestes czerwonym kacapem.

Data: 2011-09-26 15:17:20
Autor: jadrys
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

[...]

Pewnie by艂e艣 w prywatnym szpitalu. W tych kt贸re ja odwiedza艂em chorzy le偶eli nawet na korytarzach.

Data: 2011-09-26 16:33:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5pu0h$vgl$1news.onet.pl...

[...]

To by艂e艣 w czasach PRL.

By艂em tak偶e w prywatnym szpitalu - w Szczecinku (podaj臋 lokalizacj臋 偶eby艣 nie zarzuca艂, 偶e zmy艣lam).
http://kardiologia.allenort.com/osrodek/centrum-kardiologii-allenort-szczecinek-1-sierpnia

W Drawsku Pomorskim jest Szpital Powiatowy. Jest Samodzielnym Publicznym Zak艂adem Opieki Zdrowotnej i pos艂uguje si臋 nazw膮 鈥濻zpital Powiatowy im. Matki Teresy z Kalkuty鈥.
http://www.szpital-drawsko.pl/

Moje pobyty w szpitalach zwi膮zane by艂y z niedomaganiem serca. W Drawsku by艂em na oddziale wewn臋trznym. Posiadam tak偶e zdj臋cia w dwu osobowej sali w kt贸rej le偶a艂em.

Mam wi臋c pewne do艣wiadczenie i nie spieraj si臋.
Jeszcze jedna uwaga: m贸wi臋 o zachodniopomorskim.

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-26 19:45:34
Autor: jadrys
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

[...]

No dobrze, ci chorzy na szpitalnych korytarzach W Poznaniu, S艂upcy i  Koninie  mi si臋 przy艣nili i by艂o to za czas贸w PRLu. Dla twojego niedomagaj膮cego serca wszystko..

Data: 2011-09-26 20:53:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5qdnn$r0j$1news.onet.pl...

[...]

Nie wiem. W moim wojew贸dztwie jest tak, jak ci opisa艂em.
W moim wojew贸dztwie nie s艂ysza艂em, by karetka z pacjentem je藕dzi艂a od szpitala do szpitala w poszukiwaniu wolnego miejsca. W moim wojew贸dztwie personel karetki komunikowa艂 si臋 ze szpitalem, przesy艂a艂 drog膮 elektroniczn膮 EKG i po stwierdzeniu, 偶e potrzebny jest zabieg i po upewnieniu, 偶e jest dla mnie wolne miejsce, na sygnale pomkn臋li艣my do szpitala. By艂a druga opcja - gdyby nie by艂o miejsca, mia艂em by膰 przewieziony 艣mig艂owcem do innego szpitala (kt贸ry znajdowa艂 si臋 dalej) z wolnym 艂贸偶kiem dla mnie. Tak u nas dzia艂a ochrona zdrowia.
Je艣li w Poznaniu, S艂upcy i Koninie jest inaczej, gorzej, to chyba trzeba pomy艣le膰 o zmianie zarz膮dzaj膮cych ochron膮 zdrowia.

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-26 21:04:17
Autor: jadrys
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

[...]

Nie, to chyba nie o to chodzi. Ty pewnie w tych szpitalach przebywa艂e艣 latem, a latem to i w wielkopolskich szpitalach bywaj膮 pustki. Sytuacja zmienia sie zim膮, - wtedy w szpitalach nie idzie szpilki wetkn膮膰. Nawet rozmawialem na ten temat z lekarzem dy偶urnym. Ot贸偶 podobno pow贸d tego t艂oku jest taki 偶e ukochane pociechy podrzucaj膮 starych rodzic贸w na przezimowanie do szpitali.

Data: 2011-09-26 21:36:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5qib7$ctl$1news.onet.pl...

[...]

Przecie偶 w czerwcu by艂em operowany. Operacja by艂a na tyle powa偶na, 偶e lekarz uczciwie powiedzia艂 mi, 偶e mam 2 na 3 szanse prze偶ycia. I zapyta艂, czy si臋 godz臋 na takie ryzyko. Odpowiedzi chyba si臋 domy艣li艂e艣.

To pierwsze.

Drugie. To po co mi ty dup臋 zawracasz, je艣li wiesz co jest przyczyn膮 zape艂nienia szpitali i przyp...asz si臋 do ochrony zdrowia? A puknij si臋 ty w 艂eb!

To by艂oby na tyle.
Koniec dyskusji na temat przepe艂nienia w szpitalach.