Cudowne nawrócenie - jadrys

Data: 2011-09-25 22:05:17
Autor: Klin
Cudowne nawrócenie - jadrys

    Mnie to nie dziwi,  zdziwienie - lepiej obrzydzenie  budzi szydzenie z kogoÅ›
    kto cierpi  przeczuwajÄ…c zbliżajÄ…cÄ… siÄ™ Å›mierć i pragnie  naszego współczucia
    i przebaczenia myÅ›lÄ™, że w tej intencji powiesiÅ‚ ten obrazek.
                          Niech Bóg okaże mu swoje miÅ‚osierdzie

Data: 2011-09-25 20:25:18
Autor: obserwator
Cudowne nawrócenie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                              Mnie to nie dziwi,  zdziwienie - lepiej obrzydzenie  budzi szydzenie z kogo¶
    kto cierpi  przeczuwaj±c zbli¿aj±c± siê ¶mieræ i pragnie  naszego wspó³czucia
    i przebaczenia my¶lê, ¿e w tej intencji powiesi³ ten obrazek.
                          Niech Bóg oka¿e mu swoje mi³osierdzie

************************************
niech pan nie przesadza. Ten facio mial sporo czasu na to, aby naprawic swoje
bledy i poprosic o wybaczenie.

Bog wcale nie jest taki litosciwy jak pan uwaza. Zna pan Stary Testament?

Data: 2011-09-25 20:27:42
Autor: obserwator
Cudowne nawrócenie - jadrys

Panie Klin, a Nowy Testament pan rozumie? Prosze nie zapominac o tym co robil
sam Jezus z takimi lajdakami.

Data: 2011-09-26 07:38:13
Autor: wolim
Cudowne nawrócenie - jadrys
W dniu 2011-09-25 22:27,  obserwator pisze:

Panie Klin, a Nowy Testament pan rozumie? Prosze nie zapominac o tym co robil
sam Jezus z takimi lajdakami.

Zamienia³ i wodê w wino jak byli na kacu...

Data: 2011-09-26 13:37:16
Autor: Klin
Cudowne nawrócenie - jadrys
U¿ytkownik  obserwator napisa³:

Panie Klin, a Nowy Testament pan rozumie? Prosze nie zapominac o tym co robil
sam Jezus z takimi lajdakami.

   Bardziej wygl±dasz mi na Starotestamentowego z t± zajad³o¶ci±.

Data: 2011-09-26 12:03:08
Autor: obserwator
Cudowne nawrócenie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,>
napisa³(a): >
Bardziej wygl±dasz mi na Starotestamentowego z t± zajad³o¶ci±.

no i jak z toba rozmawiac,skoro ty nic nie kapujesz? Wytlumaczylem ci komu de
facto takie gadanie sluzy, a ty nadal swoje.

Na PSL tyz bedziesz glosowal? A potem bedziesz oskarzal za swoja bezrozumne
wybory kogo? Kosmici cie zmuszaja do takich bezmyslnych wyborow? --

Data: 2011-09-26 15:03:40
Autor: Klin
Cudowne nawrócenie - jadrys
U¿ytkownik  obserwator napisa³:

Na PSL tyz bedziesz glosowal? A potem bedziesz oskarzal za swoja bezrozumne
wybory kogo?

Kosmici cie zmuszaja do takich bezmyslnych wyborow?

    W dzisiejszej sytuacji nikt nie mo¿e rz±dziæ samodzielnie, lepiej
    by tym drugim koalicjantem by³ PSL ni¿ SLD - pomy¶l!

Data: 2011-09-26 13:10:49
Autor: obserwator
Cudowne nawrócenie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,> napisa³(a):
    W dzisiejszej sytuacji nikt nie mo¿e rz±dziæ samodzielnie, lepiej
    by tym drugim koalicjantem by³ PSL ni¿ SLD - pomy¶l!

to ty pomysl. Jeden i drugi nic nie wart. Ta sama klika.

Dlaczego jeszcze nie wyjechales do Federacji Rosyjskiej, skoro zamierzasz
nadal popierac tych, ktorym zawdzieczasz swoja obecna coraz podlejsza
sytuacje? Tam bedziesz mial od razu wszystko o co zabiegasz.

Data: 2011-09-26 16:32:53
Autor: Klin
Cudowne nawrócenie - jadrys
[...]

    A Polskê oddamy starozakonnym?  I po drugie "tak krawiec kraje... ".

Data: 2011-09-26 14:41:52
Autor: obserwator
Cudowne nawrócenie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,> napisa³(a):
> [...]
> sytuacje? Tam bedziesz mial od razu wszystko o co zabiegasz.

    A Polskê oddamy starozakonnym?  I po drugie "tak krawiec kraje... ".

panie przestan pan wypisywac brednie. Po cholere pan tu siedzi na tej grupie
jak pan nic nie kapuje, albo udaje ze nic nie kapuje? Dlaczego pan nie zamiescil zadnego komentarza pod wywiadem z Wiperem ktory
wkleilem? On tez starozakonny? Niech pan zacznie myslec, a nie pierniczy glupot.

Data: 2011-09-26 14:44:36
Autor: obserwator
Cudowne nawrócenie - jadrys

Dlaczego pan nie zamiescil zadnego komentarza pod wywiadem z Wiperem ktory
wkleilem? On tez starozakonny?

sorry, Wiplerem. Masz pan i sluchaj oraz mysl pan nie jak oszolom:

http://www.youtube.com/watch?v=81tNGvDr0XA

Data: 2011-09-26 17:27:56
Autor: Klin
Cudowne nawrócenie - jadrys
Użytkownik  obserwator napisaÅ‚:

[...]

 http://www.google.com/search?hl=pl&q=weakleaks++i+Mossad#q=wikileaks+i+Mossad&hl=pl&prmd=imvns&ei=pZWATtDmNIK6hAfF4fEg&start=0&sa=N&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=91522fb1ca1e248a&biw=1280&bih=522

   ZIEMKIEWICZ RafaÅ‚ (1964)
   Dziennikarz "prawicowy", "GP".
Dyżurny Żyd "prawicowy" rodem z Piaseczna pod Warszawą. Z wykształcenia filolog polski po Uniwersytecie Warszawskim. Nienawiść i pogardę do Polaków skrywa równie udanie jak charakterystyczny dla swojej nacji, gudłajski brodozarost.
Jest m.in. autorem książki pod jednoznacznym tytułem "Polactwo". Operuje tam nie tylko pojęciami w rodzaju "chamuś w gumofilcach" ale także - wzorem swojego żydowskiego pobratymcy Bronisława Geremka - stwierdza, że nie dorośliśmy do demokracji, a ponadto jesteśmy leniwi i za mało skłonni do dalszych poświęceń. Charakterystyczne dla żydokomunistycznych pasożytów pretensje wobec polskich gojów Ziemkiewicz wyraża bez ogródek w poniższym fragmencie ww. książki:
"...Jak na razie demokracja okazała się u nas chocholim tańcem, w którym politycy, zamiast cokolwiek zaoferować, poczuli się zmuszeni pląsać w landsadach wokół prymitywa, schlebiać mu, łasić się do niego i na wyścigi przedkładać to właśnie, co powinno mu się najbardziej spodobać: że jest wspaniały, że wszystko mu się należy, i że będzie mu lepiej bez żadnego wysiłku, nie będzie trzeba nic zmienić, ponosić żadnych wyrzeczeń ani schylać grzbietu..."
Aktualnie Ziemkiewicz to jedna z 6-ramiennych gwiazd TVP, kierowanej przez Żyda Bronisława Wildsteina. Prowadzi program "Ring" do którego zaprasza głównie swoich koszernych ziomków robiących w geszefcie "kultura".

Dla Ziemkiewicza "Ring" to jednak za mało. W sobotę, 2 grudnia 2006 wieczorem można było zobaczyć go w Programie I TVP jako konferansjera podczas przeprowadzonej we Wrocławiu uroczystości wręczenia nagrody literackiej im. Angelusa Silesiusa przyznawanej jakoby "pisarzom pochodzącym z Europy Środkowej, którzy podejmują w dziełach tematy najistotniejsze dla współczesności, zmuszają do refleksji, pogłębiają wiedzę o świecie innych kultur".
Dodajmy przy okazji, że wśród autorów nominowanych do ww. nagrody prym wiedli - jak przystało na pisarzy środkowoeuropejskich - Żydzi (w tym jeden z Gdańska), a całość oprócz Żyda Ziemkiewicza uświetnił Żyd Michał Urbaniak i Żydówka Bente Kahan z dziećmi, śpiewającymi w języku... jidysz.
A wszystko to w kraju, gdzie mniejszość żydowska liczy ponoć - tu opieramy się na deklaracjach samych zainteresowanych - 3 tys. osób, czyli 0,008 proc. całego społeczeństwa...

http://marucha.wordpress.com/2011/01/28/w-komunistycznej-bezpiece-zydzi-zajmowali-niemal-polowe-stanowisk/

Data: 2011-09-26 16:16:45
Autor: obserwator
Cudowne nawrócenie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                         ,> napisa³(a):    Wklei³em te dwa linki by¶ móg³ równie¿ sobie pomy¶leæ na ile wiarygodny jest ten filmik.

a marucha jest dla ciebie wiarygodny, bo on tez wszedzie widzi, zydow?

A skad wiesz, kim on jest? Znasz go osobiscie i jestes pewnien, ze on nie jest sam zydem ? Podalem ci link do filmu z ktorego mogles sie dowiedziec sporo ciekawych informacji na temat tzw. antysemityzmu i kto na nim nie tylko robi niesamowity interesy, ale takze na jego bazie buduje nacjonalizm zydowski.

Robi to dzieki takim jak ty, frajerom ktorzy zawsze szukaja winnych wszedzie, byle nie u siebie, bo sa tak infantylni i bezmyslni.

Przeciez ty popierasz sam PSL, ktory jest w koalicji z PO.

Te parie POPIERAJA przeciez wlasnie komunisci o korzeniach ZYDOWSKICH.
Sam nadredaktor GazWyb wcale sie swoich korzeni zydowskich nie wypiera.   Do pochodzenia zydowskiego przyznaje sie Urban ,pomyslodawca metody zostawienia w rekach postkomunistycznych, glownych masmediow i pomocnik Jaruzela oraz Kiszczaka w zorganizowaniu tzw. transformacji ustrojowej czyli   miekkim przejsciu komuchow z PRL nr 1, do PRL-nr 2. Czlowieku ty wlasnie popierasz tych lewicowych Zydow, wiec nie pisz bzdur i nie szukaj Zydow tam gdzie ich nie ma.

Zreszta takie szukanie w genach to nieprawdopodobna ciemnota i glupota.

Sprawdz sobie sam swoje geny,bo moze ty tez jestes zydem? --

Data: 2011-09-26 19:31:58
Autor: Klin
Cudowne nawrócenie - jadrys
U¿ytkownik  obserwator napisa³:

Sprawdz sobie sam swoje geny,bo moze ty tez jestes zydem?

   A Ty sobie sprawdzi³e¶? Mo¿e nie musisz bo to wiesz?
   Wiele z tego co piszesz by na to zreszt± wskazywa³o.
   Szczególnie zajad³o¶æ z jak± walczysz z urojonymi wrogami.
   A dok³adnie z Rosj± i Niemcami z którymi musimy wspó³pracowaæ,
   szukanie przyjació³ daleko a wrogów mieæ pod bokiem to z³a polityka.
   Oczywi¶cie trzeba uwa¿aæ by w¶ród samych przyjació³ psy zaj±ca nie
   zjad³y!  Widzê te¿ pewien nieco tylko zawoalowany filosemityzm,
   który uzasadniasz konieczno¶ci± trzymania gêby na k³ódkê je¶li
   chodzi o ciemne strony dla nas - wynikaj±ce z nadmiernej w³adzy
   jakie ma lobby ¿ydowskie w Unii i Stanach i Polsce by przypadkiem
   nie rozgniewaæ A.D.L.  Takie stawianie sprawy u³atwia tylko A.D.L.
   zak³adanie nam kagañca cenzury. Muszê przyznaæ te¿, ¿e nie uwa¿a³em
   Ciê dotychczas za przeciwnika na grupie ostatnio dostrzegam
   z przykro¶ci± ró¿nicê w naszych pogl±dach.

Data: 2011-09-26 17:57:04
Autor: obserwator
Cudowne nawrócenie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,> napisa³(a):
> [...]
   Wiele z tego co piszesz by na to zreszt± wskazywa³o.
   Szczególnie zajad³o¶æ z jak± walczysz z urojonymi wrogami

No przykro mi bardzo, ale niestety PSL, ktora tak zajadle bronisz nie popieram.
Wczesniej nie wiedzialem, ze jestes jej zagorzalym zwolennikiem, dopoki
sie nie ujawniles.

   A dok³adnie z Rosj± i Niemcami z którymi musimy wspó³pracowaæ,
   szukanie przyjació³ daleko a wrogów mieæ pod bokiem to z³a polityka.

To zalezy co ktos rozumie przez wspolprace. To co wyczynia Pawliak, Tusk i
Komoruski wspolpraca nazwac nie mozna. To jest raczej kolaboracja.

I wielu wybitnych Polakow tak twierdzi.
[...]

a jak nazwac to, co teraz wyraznie widac u ciebie, czyli popieranie lewicowego
lobby semickiego reprezentowanego przez panow ktorych nazwiska podalem w tej
czesci mojego tekstu ktory wyciales, aby nie skomentowac?

W tym  semickim lobby prokremlowskim i proniemieckim sa tez tacy politycy jak:
Waldemar Kuczynski, Mazowiecki, Kwasniewski i cala grupa czolowych intelektualaistow o zydowskich korzeniach. Ich zydowstwo ci nie przeszkadza?

Jaruzelski ktory wspolpracujac z nimi bardzo scisle przeprpwadzil tzw.
transformacje ustrojowa (czytaj; przepoczwarzenie komunistow i prosowieckich tajnych sluzb - w pozal sie Boze kapitalistow), tez jest twoim bohaterem i czlowiekiem honoru, jak dla Zyda Michnika i Urbana?

 Takie stawianie sprawy u³atwia tylko A.D.L.
   zak³adanie nam kagañca cenzury. Muszê przyznaæ te¿, ¿e nie uwa¿a³em
   Ciê dotychczas za przeciwnika na grupie ostatnio dostrzegam
   z przykro¶ci± ró¿nicê w naszych pogl±dach.

Sam sobie zakladasz kaganiec, bos komuch ktory jest mysli nadal po sowiecku, a
nie po polsku.

 Z kolaborantami wypisujacym bezczelne, klamliwe brednie na polskich grupach
zadna dyskusja nie ma sensu.

Biezmienow o takich pozytecznych idiotach sporo mowi w swoich wykladach.

Nawet ci z Kremla maja was w duzym powazaniu i  nazywaja was po prostu:
GOWNOZJEDY.

Data: 2011-09-26 21:04:55
Autor: Klin
Cudowne nawrócenie - jadrys
U¿ytkownik  obserwator napisa³:

Nawet ci z Kremla maja was w duzym powazaniu i  nazywaja was po prostu:
GOWNOZJEDY.

    Nie uwa¿asz, ¿e ci z A.D.L.  mog± mieæ o Tobie podobne zdanie?
    A je¶li ju¿ cytujesz Suworowa to powinno byæ "gównojady".

Data: 2011-09-26 20:42:42
Autor: obserwator
Cudowne nawrócenie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                         ,> napisa³(a):
> [...]
    Nie uwa¿asz, ¿e ci z A.D.L.  mog± mieæ o Tobie podobne zdanie?
    A je¶li ju¿ cytujesz Suworowa to powinno byæ "gównojady".

nie, nie uwazam i spadaj, bo nie toleruje klamcow,szczegolnie tych ktorzy smia jeszcze sie powolywac na religie katolicka.

Z ta obrona sowieckiego jenerala,calkowicie sie pograzyles.

Lepiej juz milcz, a nie kompromituj sie wiecej, gownojadzie.

Data: 2011-09-26 23:00:44
Autor: Klin
Cudowne nawrócenie - jadrys
U¿ytkownik  obserwator napisa³:
Klin<klin\@wp.pl,
,>  napisa³(a):

[...]

    Nie zauwa¿y³e¶,  ¿e jako katolik nie mog³em szydziæ z cierpi±cego cz³owieka
    choæby w swoim ¿yciu i b³±dzi³ - teraz stoi przed majestatem ¶mierci - to Ty
    dowodzisz swoim zacietrzewieniem, ¿e nic wspólnego z chrze¶cijañstwem
    nie masz.

Data: 2011-09-26 14:12:11
Autor: zdumiony
Cudowne nawrócenie - jadrys
W dniu 2011-09-25 22:27,  obserwator pisze:
Panie Klin, a Nowy Testament pan rozumie? Prosze nie zapominac o tym co robil
sam Jezus z takimi lajdakami.

Pamiêtasz wczorajsz± Ewangeliê?
http://mateusz.pl/czytania/2011/20110925.htm
"Jezus powiedzia³ do arcykap³anów i starszych ludu: Co my¶licie? Pewien cz³owiek mia³ dwóch synów. Zwróci³ siê do pierwszego i rzek³: Dziecko, id¼ dzisiaj i pracuj w winnicy! Ten odpowiedzia³: Idê, panie!, lecz nie poszed³. Zwróci³ siê do drugiego i to samo powiedzia³. Ten odpar³: Nie chcê. Pó¼niej jednak opamiêta³ siê i poszed³. Który¿ z tych dwóch spe³ni³ wolê ojca? Mówi± Mu: Ten drugi. Wtedy Jezus rzek³ do nich: Zaprawdê, powiadam wam: Celnicy i nierz±dnice wchodz± przed wami do królestwa niebieskiego. Przyszed³ bowiem do was Jan drog± sprawiedliwo¶ci, a wy¶cie mu nie uwierzyli. Celnicy za¶ i nierz±dnice uwierzyli mu. Wy patrzyli¶cie na to, ale nawet pó¼niej nie opamiêtali¶cie siê, ¿eby mu uwierzyæ."

Data: 2011-09-26 12:21:22
Autor: obserwator
Cudowne nawrócenie - jadrys
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisa³(a):
W dniu 2011-09-25 22:27,  obserwator pisze:
> Panie Klin, a Nowy Testament pan rozumie? Prosze nie zapominac o tym co robil
> [...]

a ty przeczytales ze zrozumieniem caly tekst ktorego fragment zacytowales?

*Miar± autentyzmu i nawrócenia jest szczero¶æ w wyznaniu swoich
dotychczasowych win.*

Zrobil to ten sowiecki patriota?

Data: 2011-09-26 14:25:18
Autor: zdumiony
Cudowne nawrócenie - jadrys
W dniu 2011-09-26 14:21,  obserwator pisze:
*Miar± autentyzmu i nawrócenia jest szczero¶æ w wyznaniu swoich
dotychczasowych win.*

Zrobil to ten sowiecki patriota?

Mo¿e na spowiedzi? Chcia³by¶ publicznie upokarzaæ cz³owieka?

Data: 2011-09-26 12:29:48
Autor: obserwator
Cudowne nawrócenie - jadrys
> [...]
> dotychczasowych win.*
>
> Zrobil to ten sowiecki patriota?

Mo¿e na spowiedzi? Chcia³by¶ publicznie upokarzaæ cz³owieka?

pisanie prawdy historycznej o sowieckim namiestniku, to jest upakarzanie
czlowieka? Woliosz tez obciazac za swoja glupote np. kosmitow, tak jak Klin?

U ciebie w domu wszyscy zdrowi?

Data: 2011-09-26 08:12:06
Autor: jadrys
Cudowne nawrócenie - jadrys
W dniu 2011-09-25 22:05, Klin > pisze:

[...]

Naszego przebaczenia? Dla nas powiesił ten obrazek? Co niby ja miałbym mu przebaczać? Mimo posiadanych wybitnych cech antykomunisty i farbowanego lisa, uważam go za człowieka honoru i tego że Polska i Polacy wiele mu zawdzięczają. A także uważam go za najlepszego prezydenta po 89 roku.

Cudowne nawrócenie - jadrys