Cudowne nawr骳enie - jadrys

Data: 2011-09-25 18:21:24
Autor: He庐Sk
Cudowne nawr骳enie - jadrys
zwrocice uwage na obrazek po prawej stronie lampki.

http://www.dziennik.com/wiadomosci/artykul/walesa-w-szpitalu-u-jaruzelskiego

jadrys, o tym wlasnie mowilem. jak trwoga to do Boga.
na lozkiem jaruzelskiego wisi obrazek taki jak walesa ma w klapie.

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr骻 poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-09-25 19:17:11
Autor: Zahir
Cudowne nawr贸cenie - jadrys
U偶ytkownik - He庐Sk napisa艂:
[...]

POCA脰UJ MIE WMOKREGO KUTASA...!!!

Data: 2011-09-25 20:39:14
Autor: raff
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

"Zahir" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> wrote in message news:j5nnmo$6ol$1news.onet.pl...
U偶ytkownik - He庐Sk napisa艂:
[...]

To Wojtek "The Welder" tez napierdalal scigaczem 180 na godz. ?!

R.

Data: 2011-09-26 03:04:02
Autor: stevep
Cudowne nawr贸cenie - jadrys
Dnia 25-09-2011 o 19:17:11 Zahir <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> napisa艂(a):

U偶ytkownik - He庐Sk napisa艂:
[...]

Masz trypla? !!!

--
stevep
U偶ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-09-26 18:00:30
Autor: ..He庐Sk..
Cudowne nawr骳enie - jadrys
On Sun, 25 Sep 2011 19:17:11 +0200, Zahir <Baca_Nowocesny@patryjot.eu>
wrote:

U偶ytkownik - He庐Sk napisa艂:
> [...]
>
> jadrys, o tym wlasnie mowilem. jak trwoga to do Boga.
> na lozkiem jaruzelskiego wisi obrazek taki jak walesa ma w klapie.

 znow ci odbija ? baw sie z innymi a ode mnie WON!

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dr贸g poprawi sie sam !
http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-09-25 20:03:59
Autor: jadrys
Cudowne nawr贸cenie - jadrys
W dniu 2011-09-25 18:21, He庐Sk pisze:
[...]

Mnie bardziej interesuje dlaczego ten fa艂szywy komuch nie le偶y na sali og贸lnej, tak jak normalny chory? I taki kto艣 strzela艂 do robotnik贸w w imi臋 komunizmu!

--
Kapitalizm jest chorob膮 (zaraz膮) z kt贸r膮 nale偶y walczy膰..
Instaluj膮c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-09-25 22:15:06
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5nqdj$ga5$1news.onet.pl...
[...]

Jeste艣 jasnowidzem? Sk膮d wiesz, 偶e jest to sala jednoosobowa, je艣li na zdj臋ciu jest 艂贸偶ko z pacjentem w rogu sali?
Ponadto, chyba dawno nie by艂e艣 w szpitalu. Co masz na my艣li m贸wi膮c o sali og贸lnej? Co to za tw贸r? To chyba z twoich komunistycznych szpitali?

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-26 08:12:27
Autor: jadrys
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

[...]

Uk艂ad, urz膮dzenie tego pomieszczenia  to sugeruje.
Jak ju偶 niedawno wspomina艂em - mia艂em okazj臋 w ostatnich latach odwiedzi膰 kilka szpitali. Og贸lnie rzecz bior膮c - sala og贸lna to taka gdzie le偶y wi臋cej os贸b ni偶 jedna.

Data: 2011-09-26 09:28:29
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5p543$22b$2news.onet.pl...

[...]

Dawno nie by艂e艣 w szpitalu. W sali w kt贸rej przebywa Jaruzelski, przy jego 艂贸偶ku nie ma 偶adnych urz膮dze艅. Jest natomiast instalacja i uchwyty s艂u偶膮ce do ewentualnego i koniecznego zainstalowania inkryminowanych urz膮dze艅. Dalej - okno po prawej stronie sugeruje, 偶e jest to pomieszczenie, w kt贸rym znajduje si臋 wi臋cej 艂贸偶ek.
S膮dzi艂em, 偶e og贸lna sala to jest sala, w kt贸rej znajduje si臋 kilkana艣cie 艂贸偶ek, a tam gzie jest jedno 艂贸偶ko - to pojedynka.
W Drawsku le偶a艂em kilkukrotnie sam w salce, w kt贸rej by艂y 2 艂贸偶ka. Takich pomieszcze艅 by艂o wi臋cej. S膮dzisz, 偶e jestem prominentem?

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-26 12:09:22
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa(a):
S膮dzisz, 偶e jestem prominentem?

ja nie sadze, ja wiem, ze jestes czerwonym kacapem.

Data: 2011-09-26 15:17:20
Autor: jadrys
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

[...]

Pewnie by艂e艣 w prywatnym szpitalu. W tych kt贸re ja odwiedza艂em chorzy le偶eli nawet na korytarzach.

Data: 2011-09-26 16:33:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5pu0h$vgl$1news.onet.pl...

[...]

To by艂e艣 w czasach PRL.

By艂em tak偶e w prywatnym szpitalu - w Szczecinku (podaj臋 lokalizacj臋 偶eby艣 nie zarzuca艂, 偶e zmy艣lam).
http://kardiologia.allenort.com/osrodek/centrum-kardiologii-allenort-szczecinek-1-sierpnia

W Drawsku Pomorskim jest Szpital Powiatowy. Jest Samodzielnym Publicznym Zak艂adem Opieki Zdrowotnej i pos艂uguje si臋 nazw膮 鈥濻zpital Powiatowy im. Matki Teresy z Kalkuty鈥.
http://www.szpital-drawsko.pl/

Moje pobyty w szpitalach zwi膮zane by艂y z niedomaganiem serca. W Drawsku by艂em na oddziale wewn臋trznym. Posiadam tak偶e zdj臋cia w dwu osobowej sali w kt贸rej le偶a艂em.

Mam wi臋c pewne do艣wiadczenie i nie spieraj si臋.
Jeszcze jedna uwaga: m贸wi臋 o zachodniopomorskim.

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-26 19:45:34
Autor: jadrys
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

[...]

No dobrze, ci chorzy na szpitalnych korytarzach W Poznaniu, S艂upcy i  Koninie  mi si臋 przy艣nili i by艂o to za czas贸w PRLu. Dla twojego niedomagaj膮cego serca wszystko..

Data: 2011-09-26 20:53:43
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5qdnn$r0j$1news.onet.pl...

[...]

Nie wiem. W moim wojew贸dztwie jest tak, jak ci opisa艂em.
W moim wojew贸dztwie nie s艂ysza艂em, by karetka z pacjentem je藕dzi艂a od szpitala do szpitala w poszukiwaniu wolnego miejsca. W moim wojew贸dztwie personel karetki komunikowa艂 si臋 ze szpitalem, przesy艂a艂 drog膮 elektroniczn膮 EKG i po stwierdzeniu, 偶e potrzebny jest zabieg i po upewnieniu, 偶e jest dla mnie wolne miejsce, na sygnale pomkn臋li艣my do szpitala. By艂a druga opcja - gdyby nie by艂o miejsca, mia艂em by膰 przewieziony 艣mig艂owcem do innego szpitala (kt贸ry znajdowa艂 si臋 dalej) z wolnym 艂贸偶kiem dla mnie. Tak u nas dzia艂a ochrona zdrowia.
Je艣li w Poznaniu, S艂upcy i Koninie jest inaczej, gorzej, to chyba trzeba pomy艣le膰 o zmianie zarz膮dzaj膮cych ochron膮 zdrowia.

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-26 21:04:17
Autor: jadrys
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

[...]

Nie, to chyba nie o to chodzi. Ty pewnie w tych szpitalach przebywa艂e艣 latem, a latem to i w wielkopolskich szpitalach bywaj膮 pustki. Sytuacja zmienia sie zim膮, - wtedy w szpitalach nie idzie szpilki wetkn膮膰. Nawet rozmawialem na ten temat z lekarzem dy偶urnym. Ot贸偶 podobno pow贸d tego t艂oku jest taki 偶e ukochane pociechy podrzucaj膮 starych rodzic贸w na przezimowanie do szpitali.

Data: 2011-09-26 21:36:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

U偶ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5qib7$ctl$1news.onet.pl...

[...]

Przecie偶 w czerwcu by艂em operowany. Operacja by艂a na tyle powa偶na, 偶e lekarz uczciwie powiedzia艂 mi, 偶e mam 2 na 3 szanse prze偶ycia. I zapyta艂, czy si臋 godz臋 na takie ryzyko. Odpowiedzi chyba si臋 domy艣li艂e艣.

To pierwsze.

Drugie. To po co mi ty dup臋 zawracasz, je艣li wiesz co jest przyczyn膮 zape艂nienia szpitali i przyp...asz si臋 do ochrony zdrowia? A puknij si臋 ty w 艂eb!

To by艂oby na tyle.
Koniec dyskusji na temat przepe艂nienia w szpitalach.

--
J. Kaczy艅ski - "musimy uzyska膰 w艂a艣ciw膮 odpowied藕"

Data: 2011-09-25 22:05:17
Autor: Klin
Cudowne nawr贸cenie - jadrys

    Mnie to nie dziwi,  zdziwienie - lepiej obrzydzenie  budzi szydzenie z kogo艣
    kto cierpi  przeczuwaj膮c zbli偶aj膮c膮 si臋 艣mier膰 i pragnie  naszego wsp贸艂czucia
    i przebaczenia my艣l臋, 偶e w tej intencji powiesi艂 ten obrazek.
                          Niech B贸g oka偶e mu swoje mi艂osierdzie

Data: 2011-09-25 20:25:18
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                              Mnie to nie dziwi,  zdziwienie - lepiej obrzydzenie  budzi szydzenie z kogo
    kto cierpi  przeczuwaj眂 zbli縜j眂 si 秏ier i pragnie  naszego wsp蟪czucia
    i przebaczenia my秎, 縠 w tej intencji powiesi ten obrazek.
                          Niech B骻 oka縠 mu swoje mi硂sierdzie

************************************
niech pan nie przesadza. Ten facio mial sporo czasu na to, aby naprawic swoje
bledy i poprosic o wybaczenie.

Bog wcale nie jest taki litosciwy jak pan uwaza. Zna pan Stary Testament?

Data: 2011-09-25 20:27:42
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys

Panie Klin, a Nowy Testament pan rozumie? Prosze nie zapominac o tym co robil
sam Jezus z takimi lajdakami.

Data: 2011-09-26 07:38:13
Autor: wolim
Cudowne nawr骳enie - jadrys
W dniu 2011-09-25 22:27,  obserwator pisze:

Panie Klin, a Nowy Testament pan rozumie? Prosze nie zapominac o tym co robil
sam Jezus z takimi lajdakami.

Zamienia i wod w wino jak byli na kacu...

Data: 2011-09-26 13:37:16
Autor: Klin
Cudowne nawr骳enie - jadrys
U縴tkownik  obserwator napisa:

Panie Klin, a Nowy Testament pan rozumie? Prosze nie zapominac o tym co robil
sam Jezus z takimi lajdakami.

   Bardziej wygl眃asz mi na Starotestamentowego z t zajad硂禼i.

Data: 2011-09-26 12:03:08
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,>
napisa(a): >
Bardziej wygl眃asz mi na Starotestamentowego z t zajad硂禼i.

no i jak z toba rozmawiac,skoro ty nic nie kapujesz? Wytlumaczylem ci komu de
facto takie gadanie sluzy, a ty nadal swoje.

Na PSL tyz bedziesz glosowal? A potem bedziesz oskarzal za swoja bezrozumne
wybory kogo? Kosmici cie zmuszaja do takich bezmyslnych wyborow? --

Data: 2011-09-26 15:03:40
Autor: Klin
Cudowne nawr骳enie - jadrys
U縴tkownik  obserwator napisa:

Na PSL tyz bedziesz glosowal? A potem bedziesz oskarzal za swoja bezrozumne
wybory kogo?

Kosmici cie zmuszaja do takich bezmyslnych wyborow?

    W dzisiejszej sytuacji nikt nie mo縠 rz眃zi samodzielnie, lepiej
    by tym drugim koalicjantem by PSL ni SLD - pomy秎!

Data: 2011-09-26 13:10:49
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,> napisa(a):
    W dzisiejszej sytuacji nikt nie mo縠 rz眃zi samodzielnie, lepiej
    by tym drugim koalicjantem by PSL ni SLD - pomy秎!

to ty pomysl. Jeden i drugi nic nie wart. Ta sama klika.

Dlaczego jeszcze nie wyjechales do Federacji Rosyjskiej, skoro zamierzasz
nadal popierac tych, ktorym zawdzieczasz swoja obecna coraz podlejsza
sytuacje? Tam bedziesz mial od razu wszystko o co zabiegasz.

Data: 2011-09-26 16:32:53
Autor: Klin
Cudowne nawr骳enie - jadrys
[...]

    A Polsk oddamy starozakonnym?  I po drugie "tak krawiec kraje... ".

Data: 2011-09-26 14:41:52
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,> napisa(a):
> [...]
> sytuacje? Tam bedziesz mial od razu wszystko o co zabiegasz.

    A Polsk oddamy starozakonnym?  I po drugie "tak krawiec kraje... ".

panie przestan pan wypisywac brednie. Po cholere pan tu siedzi na tej grupie
jak pan nic nie kapuje, albo udaje ze nic nie kapuje? Dlaczego pan nie zamiescil zadnego komentarza pod wywiadem z Wiperem ktory
wkleilem? On tez starozakonny? Niech pan zacznie myslec, a nie pierniczy glupot.

Data: 2011-09-26 14:44:36
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys

Dlaczego pan nie zamiescil zadnego komentarza pod wywiadem z Wiperem ktory
wkleilem? On tez starozakonny?

sorry, Wiplerem. Masz pan i sluchaj oraz mysl pan nie jak oszolom:

http://www.youtube.com/watch?v=81tNGvDr0XA

Data: 2011-09-26 17:27:56
Autor: Klin
Cudowne nawr贸cenie - jadrys
U偶ytkownik  obserwator napisa艂:

[...]

 http://www.google.com/search?hl=pl&q=weakleaks++i+Mossad#q=wikileaks+i+Mossad&hl=pl&prmd=imvns&ei=pZWATtDmNIK6hAfF4fEg&start=0&sa=N&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=91522fb1ca1e248a&biw=1280&bih=522

   ZIEMKIEWICZ Rafa艂 (1964)
   Dziennikarz "prawicowy", "GP".
Dy偶urny 呕yd "prawicowy" rodem z Piaseczna pod Warszaw膮. Z wykszta艂cenia filolog polski po Uniwersytecie Warszawskim. Nienawi艣膰 i pogard臋 do Polak贸w skrywa r贸wnie udanie jak charakterystyczny dla swojej nacji, gud艂ajski brodozarost.
Jest m.in. autorem ksi膮偶ki pod jednoznacznym tytu艂em "Polactwo". Operuje tam nie tylko poj臋ciami w rodzaju "chamu艣 w gumofilcach" ale tak偶e - wzorem swojego 偶ydowskiego pobratymcy Bronis艂awa Geremka - stwierdza, 偶e nie doro艣li艣my do demokracji, a ponadto jeste艣my leniwi i za ma艂o sk艂onni do dalszych po艣wi臋ce艅. Charakterystyczne dla 偶ydokomunistycznych paso偶yt贸w pretensje wobec polskich goj贸w Ziemkiewicz wyra偶a bez ogr贸dek w poni偶szym fragmencie ww. ksi膮偶ki:
"...Jak na razie demokracja okaza艂a si臋 u nas chocholim ta艅cem, w kt贸rym politycy, zamiast cokolwiek zaoferowa膰, poczuli si臋 zmuszeni pl膮sa膰 w landsadach wok贸艂 prymitywa, schlebia膰 mu, 艂asi膰 si臋 do niego i na wy艣cigi przedk艂ada膰 to w艂a艣nie, co powinno mu si臋 najbardziej spodoba膰: 偶e jest wspania艂y, 偶e wszystko mu si臋 nale偶y, i 偶e b臋dzie mu lepiej bez 偶adnego wysi艂ku, nie b臋dzie trzeba nic zmieni膰, ponosi膰 偶adnych wyrzecze艅 ani schyla膰 grzbietu..."
Aktualnie Ziemkiewicz to jedna z 6-ramiennych gwiazd TVP, kierowanej przez 呕yda Bronis艂awa Wildsteina. Prowadzi program "Ring" do kt贸rego zaprasza g艂贸wnie swoich koszernych ziomk贸w robi膮cych w geszefcie "kultura".

Dla Ziemkiewicza "Ring" to jednak za ma艂o. W sobot臋, 2 grudnia 2006 wieczorem mo偶na by艂o zobaczy膰 go w Programie I TVP jako konferansjera podczas przeprowadzonej we Wroc艂awiu uroczysto艣ci wr臋czenia nagrody literackiej im. Angelusa Silesiusa przyznawanej jakoby "pisarzom pochodz膮cym z Europy 艢rodkowej, kt贸rzy podejmuj膮 w dzie艂ach tematy najistotniejsze dla wsp贸艂czesno艣ci, zmuszaj膮 do refleksji, pog艂臋biaj膮 wiedz臋 o 艣wiecie innych kultur".
Dodajmy przy okazji, 偶e w艣r贸d autor贸w nominowanych do ww. nagrody prym wiedli - jak przysta艂o na pisarzy 艣rodkowoeuropejskich - 呕ydzi (w tym jeden z Gda艅ska), a ca艂o艣膰 opr贸cz 呕yda Ziemkiewicza u艣wietni艂 呕yd Micha艂 Urbaniak i 呕yd贸wka Bente Kahan z dzie膰mi, 艣piewaj膮cymi w j臋zyku... jidysz.
A wszystko to w kraju, gdzie mniejszo艣膰 偶ydowska liczy pono膰 - tu opieramy si臋 na deklaracjach samych zainteresowanych - 3 tys. os贸b, czyli 0,008 proc. ca艂ego spo艂ecze艅stwa...

http://marucha.wordpress.com/2011/01/28/w-komunistycznej-bezpiece-zydzi-zajmowali-niemal-polowe-stanowisk/

   Wklei艂em te dwa linki by艣 m贸g艂 r贸wnie偶 sobie pomy艣le膰 na ile wiarygodny jest ten filmik.

Data: 2011-09-26 16:16:45
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                         ,> napisa(a):    Wklei砮m te dwa linki by m骻 r體nie sobie pomy秎e na ile wiarygodny jest ten filmik.

a marucha jest dla ciebie wiarygodny, bo on tez wszedzie widzi, zydow?

A skad wiesz, kim on jest? Znasz go osobiscie i jestes pewnien, ze on nie jest sam zydem ? Podalem ci link do filmu z ktorego mogles sie dowiedziec sporo ciekawych informacji na temat tzw. antysemityzmu i kto na nim nie tylko robi niesamowity interesy, ale takze na jego bazie buduje nacjonalizm zydowski.

Robi to dzieki takim jak ty, frajerom ktorzy zawsze szukaja winnych wszedzie, byle nie u siebie, bo sa tak infantylni i bezmyslni.

Przeciez ty popierasz sam PSL, ktory jest w koalicji z PO.

Te parie POPIERAJA przeciez wlasnie komunisci o korzeniach ZYDOWSKICH.
Sam nadredaktor GazWyb wcale sie swoich korzeni zydowskich nie wypiera.   Do pochodzenia zydowskiego przyznaje sie Urban ,pomyslodawca metody zostawienia w rekach postkomunistycznych, glownych masmediow i pomocnik Jaruzela oraz Kiszczaka w zorganizowaniu tzw. transformacji ustrojowej czyli   miekkim przejsciu komuchow z PRL nr 1, do PRL-nr 2. Czlowieku ty wlasnie popierasz tych lewicowych Zydow, wiec nie pisz bzdur i nie szukaj Zydow tam gdzie ich nie ma.

Zreszta takie szukanie w genach to nieprawdopodobna ciemnota i glupota.

Sprawdz sobie sam swoje geny,bo moze ty tez jestes zydem? --

Data: 2011-09-26 19:31:58
Autor: Klin
Cudowne nawr骳enie - jadrys
U縴tkownik  obserwator napisa:

Sprawdz sobie sam swoje geny,bo moze ty tez jestes zydem?

   A Ty sobie sprawdzi砮? Mo縠 nie musisz bo to wiesz?
   Wiele z tego co piszesz by na to zreszt wskazywa硂.
   Szczeg髄nie zajad硂舵 z jak walczysz z urojonymi wrogami.
   A dok砤dnie z Rosj i Niemcami z kt髍ymi musimy wsp蟪pracowa,
   szukanie przyjaci蟪 daleko a wrog體 mie pod bokiem to z砤 polityka.
   Oczywi禼ie trzeba uwa縜 by w秗骴 samych przyjaci蟪 psy zaj眂a nie
   zjad硑!  Widz te pewien nieco tylko zawoalowany filosemityzm,
   kt髍y uzasadniasz konieczno禼i trzymania g阞y na k丑dk je秎i
   chodzi o ciemne strony dla nas - wynikaj眂e z nadmiernej w砤dzy
   jakie ma lobby 縴dowskie w Unii i Stanach i Polsce by przypadkiem
   nie rozgniewa A.D.L.  Takie stawianie sprawy u砤twia tylko A.D.L.
   zak砤danie nam kaga馽a cenzury. Musz przyzna te, 縠 nie uwa縜砮m
   Ci dotychczas za przeciwnika na grupie ostatnio dostrzegam
   z przykro禼i r罂nic w naszych pogl眃ach.

Data: 2011-09-26 17:57:04
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                      ,> napisa(a):
> [...]
   Wiele z tego co piszesz by na to zreszt wskazywa硂.
   Szczeg髄nie zajad硂舵 z jak walczysz z urojonymi wrogami

No przykro mi bardzo, ale niestety PSL, ktora tak zajadle bronisz nie popieram.
Wczesniej nie wiedzialem, ze jestes jej zagorzalym zwolennikiem, dopoki
sie nie ujawniles.

   A dok砤dnie z Rosj i Niemcami z kt髍ymi musimy wsp蟪pracowa,
   szukanie przyjaci蟪 daleko a wrog體 mie pod bokiem to z砤 polityka.

To zalezy co ktos rozumie przez wspolprace. To co wyczynia Pawliak, Tusk i
Komoruski wspolpraca nazwac nie mozna. To jest raczej kolaboracja.

I wielu wybitnych Polakow tak twierdzi.
[...]

a jak nazwac to, co teraz wyraznie widac u ciebie, czyli popieranie lewicowego
lobby semickiego reprezentowanego przez panow ktorych nazwiska podalem w tej
czesci mojego tekstu ktory wyciales, aby nie skomentowac?

W tym  semickim lobby prokremlowskim i proniemieckim sa tez tacy politycy jak:
Waldemar Kuczynski, Mazowiecki, Kwasniewski i cala grupa czolowych intelektualaistow o zydowskich korzeniach. Ich zydowstwo ci nie przeszkadza?

Jaruzelski ktory wspolpracujac z nimi bardzo scisle przeprpwadzil tzw.
transformacje ustrojowa (czytaj; przepoczwarzenie komunistow i prosowieckich tajnych sluzb - w pozal sie Boze kapitalistow), tez jest twoim bohaterem i czlowiekiem honoru, jak dla Zyda Michnika i Urbana?

 Takie stawianie sprawy u砤twia tylko A.D.L.
   zak砤danie nam kaga馽a cenzury. Musz przyzna te, 縠 nie uwa縜砮m
   Ci dotychczas za przeciwnika na grupie ostatnio dostrzegam
   z przykro禼i r罂nic w naszych pogl眃ach.

Sam sobie zakladasz kaganiec, bos komuch ktory jest mysli nadal po sowiecku, a
nie po polsku.

 Z kolaborantami wypisujacym bezczelne, klamliwe brednie na polskich grupach
zadna dyskusja nie ma sensu.

Biezmienow o takich pozytecznych idiotach sporo mowi w swoich wykladach.

Nawet ci z Kremla maja was w duzym powazaniu i  nazywaja was po prostu:
GOWNOZJEDY.

Data: 2011-09-26 21:04:55
Autor: Klin
Cudowne nawr骳enie - jadrys
U縴tkownik  obserwator napisa:

Nawet ci z Kremla maja was w duzym powazaniu i  nazywaja was po prostu:
GOWNOZJEDY.

    Nie uwa縜sz, 縠 ci z A.D.L.  mog mie o Tobie podobne zdanie?
    A je秎i ju cytujesz Suworowa to powinno by "g體nojady".

Data: 2011-09-26 20:42:42
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys
Klin <klin\@wp.pl,                                                                                                                                                                                                                                                                                         ,> napisa(a):
> [...]
    Nie uwa縜sz, 縠 ci z A.D.L.  mog mie o Tobie podobne zdanie?
    A je秎i ju cytujesz Suworowa to powinno by "g體nojady".

nie, nie uwazam i spadaj, bo nie toleruje klamcow,szczegolnie tych ktorzy smia jeszcze sie powolywac na religie katolicka.

Z ta obrona sowieckiego jenerala,calkowicie sie pograzyles.

Lepiej juz milcz, a nie kompromituj sie wiecej, gownojadzie.

Data: 2011-09-26 23:00:44
Autor: Klin
Cudowne nawr骳enie - jadrys
U縴tkownik  obserwator napisa:
Klin<klin\@wp.pl,
,>  napisa(a):

[...]

    Nie zauwa縴砮,  縠 jako katolik nie mog砮m szydzi z cierpi眂ego cz硂wieka
    cho鎎y w swoim 縴ciu i b潮dzi - teraz stoi przed majestatem 秏ierci - to Ty
    dowodzisz swoim zacietrzewieniem, 縠 nic wsp髄nego z chrze禼ija駍twem
    nie masz.

Data: 2011-09-26 14:12:11
Autor: zdumiony
Cudowne nawr骳enie - jadrys
W dniu 2011-09-25 22:27,  obserwator pisze:
Panie Klin, a Nowy Testament pan rozumie? Prosze nie zapominac o tym co robil
sam Jezus z takimi lajdakami.

Pami阾asz wczorajsz Ewangeli?
http://mateusz.pl/czytania/2011/20110925.htm
"Jezus powiedzia do arcykap砤n體 i starszych ludu: Co my秎icie? Pewien cz硂wiek mia dw骳h syn體. Zwr骳i si do pierwszego i rzek: Dziecko, id dzisiaj i pracuj w winnicy! Ten odpowiedzia: Id, panie!, lecz nie poszed. Zwr骳i si do drugiego i to samo powiedzia. Ten odpar: Nie chc. P蠹niej jednak opami阾a si i poszed. Kt髍y z tych dw骳h spe硁i wol ojca? M體i Mu: Ten drugi. Wtedy Jezus rzek do nich: Zaprawd, powiadam wam: Celnicy i nierz眃nice wchodz przed wami do kr髄estwa niebieskiego. Przyszed bowiem do was Jan drog sprawiedliwo禼i, a wy禼ie mu nie uwierzyli. Celnicy za i nierz眃nice uwierzyli mu. Wy patrzyli禼ie na to, ale nawet p蠹niej nie opami阾ali禼ie si, 縠by mu uwierzy."

Data: 2011-09-26 12:21:22
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisa(a):
W dniu 2011-09-25 22:27,  obserwator pisze:
> Panie Klin, a Nowy Testament pan rozumie? Prosze nie zapominac o tym co robil
> [...]

a ty przeczytales ze zrozumieniem caly tekst ktorego fragment zacytowales?

*Miar autentyzmu i nawr骳enia jest szczero舵 w wyznaniu swoich
dotychczasowych win.*

Zrobil to ten sowiecki patriota?

Data: 2011-09-26 14:25:18
Autor: zdumiony
Cudowne nawr骳enie - jadrys
W dniu 2011-09-26 14:21,  obserwator pisze:
*Miar autentyzmu i nawr骳enia jest szczero舵 w wyznaniu swoich
dotychczasowych win.*

Zrobil to ten sowiecki patriota?

Mo縠 na spowiedzi? Chcia砨y publicznie upokarza cz硂wieka?

Data: 2011-09-26 12:29:48
Autor: obserwator
Cudowne nawr骳enie - jadrys
> [...]
> dotychczasowych win.*
>
> Zrobil to ten sowiecki patriota?

Mo縠 na spowiedzi? Chcia砨y publicznie upokarza cz硂wieka?

pisanie prawdy historycznej o sowieckim namiestniku, to jest upakarzanie
czlowieka? Woliosz tez obciazac za swoja glupote np. kosmitow, tak jak Klin?

U ciebie w domu wszyscy zdrowi?

Data: 2011-09-26 08:12:06
Autor: jadrys
Cudowne nawr贸cenie - jadrys
W dniu 2011-09-25 22:05, Klin > pisze:

[...]

Naszego przebaczenia? Dla nas powiesi艂 ten obrazek? Co niby ja mia艂bym mu przebacza膰? Mimo posiadanych wybitnych cech antykomunisty i farbowanego lisa, uwa偶am go za cz艂owieka honoru i tego 偶e Polska i Polacy wiele mu zawdzi臋czaj膮. A tak偶e uwa偶am go za najlepszego prezydenta po 89 roku.