Cudowne poczęcie w polskim stylu...

Data: 2010-12-19 10:22:03
Autor: Tzva Adonai
Cudowne poczęcie w polskim stylu...
- Moja córka zaszła w ciążę podczas kąpieli w basenie - twierdzi jedna
w Polek, która zamierza pozwać do sądu ośrodek wypoczynkowy w Egipcie.
Wraz z 13-letnią córką spędzała tam wakacje. Po powrocie do kraju
okazało się, że dziewczynka jest w ciąży. Matka twierdzi jednak, że
córka nie spotykała się z żadnym chłopcem.

http://dzieci.pl/pgid,12784252,title,Czy-dorosli-naprawde-w-to-wierza,fototemat_ciaza.html?smgputicaid=6b72c

Data: 2010-12-19 19:39:28
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:60c2354c-033d-476e-9da2-777a49867ef339g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

To niewątpliwie niepokalane poczęcie! Radujmy się bracia i siostry!

Data: 2010-12-19 20:38:14
Autor: D. J. MC Donald Musk
[...]

Moze spotkala sie ze swoim tata, ktoremu ciagle w GW wciskaja "robta co chceta"?

Data: 2010-12-19 21:34:58
Autor: boukun
[...]

glupie wiem ale odpowiedzcie Mam takie pytanie, czy jezeli w wannie byla sperma, ale zostala przeciez splukana , bylo tez mydlo i jakies plyny do kapieli, a po godzinie czy dwoch kobieta poszla sie wykapac (8 dzien cyklu), to moze byc w ciazy??plemniki chyba tyle nie zyja i gina w kontakcie z mydlem goraca woda itd, prawda? Pytamie jest hipotetyczne, no ale mieskzam z chlopakiem a tabletek nie biore, moze sie tak zdarzyc i dlatego pytam...ale chyba nie warto sie takim czyms martwic?
http://f.kafeteria.pl/temat.php?id_p=3234268

https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/f83b134de4950b06/d62cea40be0dbdfe?hl=pl&ie=UTF-8&q=plemniki+w++wannie-+boukun#d62cea40be0dbdfe

boukun

Cudowne poczęcie w polskim stylu...