Cudownie odmieniony

Data: 2013-05-28 10:03:58
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudownie odmieniony
Wystarczy, że Roman Polański powiedział że “równość płci to idiotyzm“ a z miejsca stał się ulubieńcem i pozytywnym bohaterem naszych prawicowych mediów.

Tak moi drodzy, to ten sam Polański, który jeszcze – powiedzmy – tydzień temu, był zboczeńcem, wstrętnym pedofilem, przestępcą, łże-reżyserem, żydowskim parchem (taka licencja poetica a’la wPolityce), czy zblazowanym i moralnie upadłym starym playboyem.

Jednym słowem mamy przecudną przemianę łajzy i łacha (wedle prawicy, podkreślam) w narodowego wręcz bohatera, człowieka wielkiego serca godnego naśladowania! Kto by pomyślał?

WiÄ™c niechaj jacyĹ› ci macherzy od cudĂłw pilnie zbadajÄ…, kto za tym cudem stoi, bo być moĹĽe to znĂłw WojtyĹ‚a, a przecieĹĽ dla niego kaĹĽdy punkt siÄ™ liczy podwĂłjnie, tak jak na wyjeĹşdzie. W Domu Pana nie jest lekko i trza ciuĹ‚ać te punkciki, zapierdalać jednym sĹ‚owem od rana do wieczora, bo inaczej na bruk i nici z tej obiecanej Ĺ›wiÄ™toĹ›ci.  W tej sytuacji, na bezrybiu, to i Ĺ»yd PolaĹ„ski za rybÄ™ moĹĽe robić.

http://tiny.pl/hshll

Data: 2013-05-28 01:15:37
Autor: Marek
Cudownie odmieniony
On 28 Maj, 10:03, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Wystarczy, że Roman Polański powiedział że "równo¶ć płci to idiotyzm" a z
miejsca stał się ulubieńcem i pozytywnym bohaterem naszych prawicowych
mediów.

Tak moi drodzy, to ten sam Polański, który jeszcze - powiedzmy - tydzień
temu, był zboczeńcem, wstrętnym pedofilem, przestępc±, łże-reżyserem,
żydowskim parchem (taka licencja poetica a'la wPolityce), czy zblazowanym i
moralnie upadłym starym playboyem.

Jednym słowem mamy przecudn± przemianę łajzy i łacha (wedle prawicy,
podkre¶lam) w narodowego wręcz bohatera, człowieka wielkiego serca godnego
na¶ladowania! Kto by pomy¶lał?

Więc niechaj jacy¶ ci macherzy od cudów pilnie zbadaj±, kto za tym cudem
stoi, bo być może to znów Wojtyła, a przecież dla niego każdy punkt się
liczy podwójnie, tak jak na wyjeĽdzie. W Domu Pana nie jest lekko i trza
ciułać te punkciki, zapierdalać jednym słowem od rana do wieczora, bo
inaczej na bruk i nici z tej obiecanej ¶więto¶ci.  W tej sytuacji, na
bezrybiu, to i Żyd Polański za rybę może robić.

http://tiny.pl/hshll

--
Donald Tusk - "wolałbym się nie urodzić, niż na grobach zmarłych budować
swoj± karierę polityczn±".

A co ma teraz mowic, jak nakrecil film erotyczny ze swoja zona w roli
glownej ?
Zreszta, wygladal obok niej,  jak zmumifikowane zwloki.

Data: 2013-05-28 10:36:38
Autor: Bogdan Idzikowski
Cudownie odmieniony

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:577ea4c8-d401-428d-b8a1-32f96aed5bc6j7g2000vbj.googlegroups.com...
[...]

Kompletnie nie rozumiesz, o co chodzi!
Nie jest istotne jak wygl±da. Nie jest istotne co nakręcił.
Istotn± jest reakcja prawicy na jego słowa. Na słowa człowieka, który został przez nich wyklęty i zapomniany i ¶miertelnym grzechem było wspominanie o nim.
Istotn± jest hipokryzja prawicy!

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-28 02:24:09
Autor: Marek
Cudownie odmieniony
Użytkownik "Marek" <mwisniewski2...@gmail.com> napisał w wiadomo¶cinews:577ea4c8-d401-428d-b8a1-32f96aed5bc6j7g2000vbj.googlegroups.com...

=========================================>
[...]

To ty nie rozumiesz...
Jakby Polanski mial corke, toby nakrecil film o pedofilii i wtedy
mowilby, ze pedofilia jest zla.
Ale, ze ma zone, ktorej, pewnie sam zadowolic nie moze, to kreci film
erotyczny , zeby miala troche uciechy, a teraz wypowiada sie tak, zeby
zrobic reklame swojego filmu.

A gdzie znalazles dowody na te "hipokryzje prawicy", bo jak na razie,
to cytujesz tylko Polanskiego ?

Data: 2013-05-28 11:17:20
Autor: xantiros
Cudownie odmieniony
W dniu 28.05.2013 10:36, Bogdan Idzikowski pisze:

Istotn± jest hipokryzja prawicy!

ubawiony

to chyba nie jest nowo¶ć ze każdy w PL polityk jest hipokryt±, maj± po prostu ludzi za stado baranów.

Data: 2013-05-28 10:14:28
Autor: Marek Czaplicki
Cudownie odmieniony
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 28 maja 2013 10:03:

Wystarczy, że Roman Polański powiedział że ?równo¶ć płci to idiotyzm? a z
miejsca stał się ulubieńcem i pozytywnym bohaterem naszych prawicowych
mediów.
http://tiny.pl/hshll

Ciekawe co by się zadziało na prawicy gdyby Polański w przyszłym miesi±cu np oglosił, że oczywi¶cie "równiejsz±" płci± s± kobiety? :)

Data: 2013-05-28 19:18:27
Autor: Parvus
Cudownie odmieniony
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51a464f2$0$1268$65785112news.neostrada.pl...
Wystarczy, że Roman Polański powiedział że “równość płci to idiotyzm“ a z miejsca stał się ulubieńcem i pozytywnym bohaterem naszych prawicowych mediów.

Ten kurduplowaty Zydek jest obślizłym padalcem, rżnącym w kilka tygodni po tragicznej smierci żony jakieś nastolatki.

Bartek

Data: 2013-06-01 23:52:18
Autor: mkarwan
Cudownie odmieniony
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51a464f2$0$1268$65785112news.neostrada.pl...

1. Jak pisze revelstein, jego blog jest dla "patologicznych bluĹşniercĂłw,
sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z Brooklynu".
 http://revelstein.blox.pl/html
Poniewaz go czytasz i cytujesz, można więc uznać, że należysz do
"patologicznych bluźnierców, sprzedawczyków, krętaczy oraz Żydów z
Brooklynu".

2. O revelsteinie w facebooku
facebook http://pl-pl.facebook.com/people/Zohan-Revelstein/100001984580075
Zohan Revelstein Strona internetowa http://revelstein.blox.pl

3. revelstein o sobie
http://revelsteinpost.wordpress.com/informacje/
mam dwa obywatelstwa i dwa paszporty,
dwa domy w zwiÄ…zku z tym (w sensie lokum),
jednego kota

4. revelstein o sobie
http://deser.pl/deser/u,revelstein.html
Warszawa
Taki sobie sprzedawczyk, zdegenerowany nie-patriota.

5. revelstein o sobie
http://revelstein.blip.pl/
Panbuk mnie nienawidzi, zdaje się że z wzajemnością

Cudownie odmieniony