Cudze chwalicie?

Data: 2021-02-03 21:08:28
Autor: Runt
Cudze chwalicie?
https://wyborcza.pl/7,75398,26752128,polityka-zona-jakimowicza-dostala-prace-w-nbp-bo-aktor-zaczal.html

"Polityka": Gdy Jarosław Jakimowicz zaczął chwalić PiS, jego żona dostała pracę w NBP."

"Dwa lata temu Jakimowicz został komentatorem i publicystą TVP Info, gdzie zachwał obecną władzę. Razem z Magdaleną Ogórek prowadzi program "W kontrze". Zdaniem "Polityki" jest pupilem Jacka Kurskiego, prezesa TVP."

--
Runt

Data: 2021-02-04 05:29:42
Autor: Zenek Kapelinder
Cudze chwalicie?
środa, 3 lutego 2021 o 21:08:29 UTC+1 Runt napisał(a):
https://wyborcza.pl/7,75398,26752128,polityka-zona-jakimowicza-dostala-prace-w-nbp-bo-aktor-zaczal.html "Polityka": Gdy Jarosław Jakimowicz zaczął chwalić PiS, jego żona dostała pracę w NBP." "Dwa lata temu Jakimowicz został komentatorem i publicystą TVP Info, gdzie zachwał obecną władzę. Razem z Magdaleną Ogórek prowadzi program "W kontrze". Zdaniem "Polityki" jest pupilem Jacka Kurskiego, prezesa TVP.." -- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Kolejny raz się pizdziak vel runt dziura w dupie udzielałes i kolejny raz zero odzewu. Uruchom jakieś stare albo powołaj do życia nowe klony.

Data: 2021-02-04 14:29:31
Autor: Runt
Cudze chwalicie?
W dniu 2021-02-04 o 14:29, bękart genetyczny i kanalia Zenek Kapelinder pisze:
[...]

Kolejny raz

licz... licz... licz do 100! ;-)

się pizdziak

zenusiu, jak sie miewa twoja zjełczała łechatczka którą górnolotnie nazywasz penisem? ;-)))

vel runt

zenusiu, nie używaj pojęc których przy swoim IQ <40 znaczenia zupełnie rozumiesz! ;-)))

dziura w dupie

zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do "otworów w dupie"? czyżby tęsknota za czasmi kiedy zarabiałes w ten sposób u hansa?

udzielałes

zenusiu, przeciez wiesz że robię to wyłacznie dla ciebie! ;-))))
adrenalinke ci podnosze! ;-)))

i kolejny raz zero odzewu.

to proste! nie macie nic do powiedzenia.

"Dwa lata temu Jakimowicz został komentatorem i publicystą TVP Info,
gdzie zachwalał obecną władzę. Razem z Magdaleną Ogórek prowadzi program
"W kontrze". Zdaniem "Polityki" jest pupilem Jacka Kurskiego, prezesa TVP."

masz zenusiu coś do powiedzenia w tym temacie? ;-)))
możesz jakoś skomentować?

"Polityka": Gdy Jarosław Jakimowicz zaczął chwalić PiS, jego żona
dostała pracę w NBP."

masz zenusiu coś do powiedzenia w tym temacie? ;-)))
możesz jakoś skomentować?

NO WŁAŚNIE! Łby w piach i morda w kubeł. ;-)))

Uruchom jakieś stare albo powołaj do życia nowe klony.

zenusiu, klonie koguci. projekcja ;-))))

--
Runt

Data: 2021-02-05 03:26:02
Autor: Zenek Kapelinder
Cudze chwalicie?
piątek, 5 lutego 2021 o 07:34:30 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
"Polityka": Gdy Jarosław Jakimowicz zaczął chwalić PiS, jego żona dostała pracę w NBP."
masz zenusiu coś do powiedzenia w tym temacie? ;-))) możesz jakoś skomentować? NO WŁAŚNIE! Łby w piach i morda w kubeł. ;-)))
> Uruchom jakieś stare albo powołaj do życia nowe klony.
zenusiu, klonie koguci. projekcja ;-))))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Raczej byle komu pizdziak vel runt dziura w dupie się nie odpowiada. Ciesz się chwilą że jako jeden z ostatnich nie zapakowałem ciebie do kfa. Wstajesz o piatej i się produkujesz po to żeby nikt tego nie czytał.

Data: 2021-02-05 12:26:30
Autor: Runt
Cudze chwalicie?
W dniu 2021-02-05 o 12:26, bękart genetyczny i kanalia zenek wypocił:
pisze:
[...]

Raczej byle komu
dlatego ci nie odpowiadam tylko tylko obrzucam cie twoim błockiem ;-)))

pizdziak

jak się miewa twój fistaszek? ;-)))

vel runt dziura w dupie

zenusiu, skąd u ciebie taka słonnnośc do "dziury w dupie"? Skatologia czy kochający" inaczej"? ;-)))

  się nie odpowiada.

Ciesz się chwilą że jako jeden z ostatnich nie zapakowałem ciebie do kfa.
Och!Och! Och! jak cie sie odwdzięczę? Przyjmiesz kopa w tyłek? ;-)))

Wstajesz o piatej
zenusiu, 05 u ciebie to tutaj dopiero 04. Nie zrywam się tak jak ty by ruszyć na obchód smietników i podbieranie kotom żarcia z tacek ;-)))
kiedy ty odmrażasz sobie łapy ja słodko pochrapuję ;-))))

i się produkujesz po to żeby nikt tego nie czytał.
robie to tylko dla ciebie zenusiu! ;-))))
--
Runt

Data: 2021-02-05 10:23:13
Autor: Zenek Kapelinder
Cudze chwalicie?
piątek, 5 lutego 2021 o 18:43:34 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
się nie odpowiada. > Ciesz się chwilą że jako jeden z ostatnich nie zapakowałem ciebie do kfa.
Och!Och! Och! jak cie sie odwdzięczę? Przyjmiesz kopa w tyłek? ;-))) >Wstajesz o piatej zenusiu, 05 u ciebie to tutaj dopiero 04. Nie zrywam się tak jak ty by ruszyć na obchód smietników i podbieranie kotom żarcia z tacek ;-))) kiedy ty odmrażasz sobie łapy ja słodko pochrapuję ;-))))
> i się produkujesz po to żeby nikt tego nie czytał.
robie to tylko dla ciebie zenusiu! ;-))))
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
To rób dalej a ja ze swojej strony obiecuję ci pizdziak vel runt dziura w dupie że już nie zapomnisz mnie. Internet ci nie da zapomnieć. Jak tam u ciebie skuteczność do docierania z przekazem do innych? Znowu na poziomie zera. Postaraj się, dasz radę. Wstawaj godzinę wcześniej i więcej wklejek rób. To ci się musi udać.

Data: 2021-02-05 19:23:28
Autor: Runt
xyz
W dniu 2021-02-05 o 19:23, psychopata Zenek Kapelinder pisze:

piątek, 5 lutego 2021 o 18:43:34 UTC+1 Runt napisał(a):
/.../
robie to tylko dla ciebie zenusiu! ;-))))
-- Runt

To rób dalej  > a ja ze swojej strony obiecuję ci
zenusiu, twoje obiecanki tyle warte co ty. mniej niz zero! ;-)))

pizdziak
zenusiu, jak sie miewa twoja gnijąca łechtaczka?
podobno psy już nawet nie chcą ci jej lizać ;-))))

vel runt
vel kogutek. jutro niedziela! rosołek z ciebie będzie! ;-))))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do kichy stolcowej? ;-))))
czyżbys uwielbiał kiedy "tłok pracuje w rurze wydechowej" ? (c) T.Rydzyk

że już nie zapomnisz mnie.
zenusiu, nie pochlebiaj sobie. jesteś nikim, bezużytecznym śmieciem, odpadem genetycznym gnijącym na bałuckim śmietniku ;-))))

Internet ci nie da zapomnieć.
zenusiu, nie pochlebiaj sobie! pisz pamietniki! ;-)))

Jak tam u ciebie skuteczność do docierania z przekazem do innych?
zenusiu, swoje przekazy do innych kieruj na tinyurl.com/c4em7dux ;-)))

Znowu na poziomie zera.
zenusiu, ty osiagasz poziom mułu ;-)))

Postaraj się,
nie musze się starać zenusiu ;-)))

dasz radę.
zenusiu, twoja wiara w moje mozliwosci jest zbędna ;-)))

Wstawaj godzinę wcześniej
ty zenusiu nie spij jak  twój idol "13-tego grudnia spałem do południa".

i więcej wklejek rób.
wystarczy jedna bys pierdział w kalesony ze szczęscia ;-)))

To ci się musi udać.
i sie udaje zenusiu ;-)))

koniecznie odwiedzaj *.budowanie.
Arnold Ziffel z collie tam na ciebie czekają ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-06 02:45:15
Autor: Zenek Kapelinder
xyz
sobota, 6 lutego 2021 o 08:14:43 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Przed siódma pizdziak vel runt dziura w dupie u siebie wstałeś żeby mi odpisać. Gdyby nie to że jesteś debilem mógłbym czuć się bardzo dowartościowany. Daj z dziesięć wklejek. Nic tak nie cieszy jak cudze niepowodzenia.

Data: 2021-02-06 11:45:39
Autor: Runt
jest dobrze! pompa działa! ;-)
W dniu 2021-02-06 o 11:45, kanalia i genetyczny przygłup zarażony od suki głupotą Zenek Kapelinder pisze:
sobota, 6 lutego 2021 o 18:14:43 UTC+1 Runt napisał(a):
[...]

Przed siódma
kto rano wstaje temu staje.
tobie zenusiu nie staje bo niby co ma stac? sflaczały fistaszek? ;-)))

pizdziak
zenusiu, jak sie miewa twoja przerośnieta łechtaczka która nazywasz penisem? podobno psy już nawet nie chcą ci jej lizać ;-))))

vel runt
zenusiu, nie używaj pojęć których znaczenia nie rozumiesz ;-))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do kichy stolcowej? ;-))))
czyżbys uwielbiał kiedy "tłok pracuje w rurze wydechowej" ? (c) T.Rydzyk

u siebie
a ty zenusiu? też u siebie? obudziłes się jak zwykle w psiej budzie przywiązany na spręzynie? rozejrzałes się kaprawymi oczkami i cudowna radość na twoim żałosnej mordeczce: "jestem u siebie!" ;-))

wstałeś
zenusiu, ja wstaje a ty spisz do południa! ;-)))

żeby mi odpisać.
odpisac? zenusiu! nie pochlebiaj sobie! ;-)))

Gdyby nie to że jesteś debilem
zenusiu! projekcja! o sobie prawisz! ;-)))

mógłbym czuć się bardzo dowartościowany.
zenusiu, przy twoim nadętym ego mogłoby ci klatę rozerwać! ;-)))
a nawet szczyny ci z czaszki uszami wystrzelić! ;-)))

Daj z dziesięć wklejek.
POproś! POproś! ;-)))

może coś o planszowej wojnie 5-dniowej? ;-)))
a może coś o zadymie w "zjednoczonej"? ;-)))
a może cos o reperacjach wojennych od "nazistów"? ;-]]]
a może cos o inflacji i jej dobroczynnym wpływie na zycie emerytów?

no zenusiu? chcesz? to POproś! ;-)))

Nic tak nie cieszy jak cudze niepowodzenia.
zenusiu, z twojego pasma niepowodzeń życiowych cieszy się pewnie tylko taka jedna wyłupiasta z kotłowni i rakarz! ;-))))

p.s.

- czy juz przerobiłes pożydowski klimatyzator na pompe c.w.u.? ;-)))
- jak się sprawuje termowentylator na twoim >1000 m^3 strychu?
   trzyma temp? zmierzyłes juz "domowym sposobem" sliniąc paluch? ;-))
- słońce wychładza ci budynek czy twój zakuty łeb? ;-))

--
Runt

Data: 2021-02-07 05:01:42
Autor: Zenek Kapelinder
jest dobrze! pompa działa! ;-)
niedziela, 7 lutego 2021 o 08:15:27 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Znowu klient hansa, zasłużony nazista, jak cie pizdziak vel runt dziura w dupie używał krzyczał szprycen pompen.

Data: 2021-02-07 14:01:58
Autor: Runt
jest dobrze! ("szprycen pompen")
W dniu 2021-02-07 o 14:01, bękart genetyczny i kanalia Zenek Kapelinder pisze:

niedziela, 7 lutego 2021 o 14:01:27 UTC+1 Runt napisał(a):

[...]

Znowu klient hansa,
zenusiu, projekcja! ;-))
nie zaprzeczysz chyba, że pracowałes u hansa jako "rura wydechowa"? ;-)

zasłużony nazista,
zenusiu, co robiłes w sowieckim burdelu dla zasłużonych nazistów? Czysciłes kible czy uzywałeś ile ci wlezie? ;-)))

jak cie pizdziak
zenusiu, ze swoją zjełczałą przerośniętą łechtaczka wielkości i koloru pomarańczy jesteś 101% pizdziakiem ;-))))

vel runt
vel kogutek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do "dziur w dupie"? ;-)))

używał
zenusiu, jak dobrze wspominasz "używanie" w sowieckim burdelu dla zasłużónych nazistek? czy to prawda, że greta wsadzała ci w tyłek kij od szczotki w czasie kiedy obciagałeś psu hansa? ;-)))))

krzyczał
musialo okrutnie bolec! miałeś z tego jakąs przyjemnosć? ;-))))

szprycen pompen.
zenusiu, skąd znasz niemiecki? ;-)))))))

--
Runt

Data: 2021-02-08 09:54:03
Autor: Zenek Kapelinder
poniedziałek, 8 lutego 2021 o 07:26:07 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Już się chuju zaczynałem martwić że zdechłes bo przez kilka dni nie bylo po dziesięć wklejek.

Data: 2021-02-08 18:54:33
Autor: Runt
zenek zmienia czas
W dniu 2021-02-08 o 18:54, bękart genetyczny i kanalia Zenek Kapelinder pisze:
poniedziałek, 8 lutego 2021 o 14:01:07 UTC+1 Runt napisał(a):

szprycen pompen.
zenusiu, skąd znasz niemiecki? ;-)))))))
-- Runt

Już się chuju
zdenerwowałes się zenusiu? zobaczyłes siebie w lusterku? jesteś podobny do psiego "chuja"? coż, rodziny się nie wybiera! ;-)))

zaczynałem martwić
och! och! jaki z ciebie "dobry czsłowiek" zenusiu! ;-)))

że zdechłes
zenusiu, tradycyjnie zycze ci byś nie "zdechł" za szybko i żył długo w nędzy i nieuleczalnej chorobie. byś każdego dnia patrzył na siebie jak na trupa. widzisz zenusiu jaki jestem spolegliwy? nauczyłem sie od ciebie ;-))))

bo przez kilka dni nie bylo po dziesięć wklejek.
zenusiu, czekałeś? och! och! przepraszam, że cie zawiodłem.
właściwie to nie ja, a Krycha z podpalonego "malinowego chruśniaka". nie było jej tam a mimo to widziała i słyszała ale nic nie wie ;-)))

co słychać w "zjednoczonej"? zawarli jakies "POrozumienie"? ;-)))
"ci wylatują, ci zostają"? ;-)))

--
Runt

Data: 2021-02-09 05:11:25
Autor: Zenek Kapelinder
zenek zmienia czas
wtorek, 9 lutego 2021 o 07:17:18 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
-- Runt Thanks for visiting and have a fantastic day!
Czuję się zaszczycony pizdziak vel runt dziura w dupie że wstałeś po szóstej żeby mi odpowiedzieć. Ale jak wielu na grupie jestem zawiedziony że nie dałeś dziesięciu wklejek.

Data: 2021-02-09 14:12:56
Autor: Runt
zenek zmienia czas
wtorek, 9 lutego 2021 o 14:11:18 UTC+1 Runt napisał(a):

bo przez kilka dni nie bylo po dziesięć wklejek.

Teraz już sa! Cieszysz się! ;-)))

[...]

Czuję się zaszczycony
tylko nie zrąb się w kalesony ze szczęścia ;-)))

pizdziak
jak się miewa twoja sponiewierana łechtaczka? ;-)))

vel runt
vel kogutek ;-)))

dziura w dupie
zenusiu, skąd u ciebie to zamiłowanie do "dziur w dupie"? czyżby przewlekła skatologia? ;-))

że wstałeś po szóstej
zenusiu, nauczyłes się zmieniac czas mojej odpowiedzi w nagłówku i sądzisz ze jesteś geniuszem hakerów? ;-)))

żeby mi odpowiedzieć.
dbam o twoje zdrowie psychiczne. co z lobotomią? kiedy ci zrobią? ;-)))

Ale jak wielu
kto zenusiu jeszcze, kto? czyżbys miał konkurencję? ;-)))

na grupie jestem zawiedziony
och zenusiu! nie wiedziałem że cierpisz tak okrutnie! ;-)))

że nie dałeś dziesięciu wklejek.
zaspokoiłem twój głód narkotyczny zenusiu. jest 10! ;-)))))

--
Runt

Data: 2021-02-09 18:17:04
Autor: Yogi
zenek zmienia czas
Dnia Tue, 9 Feb 2021 05:11:25 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]

Tu zenek zmienił czas "runat" z 14:11 na 07:17 by wyglądało, że odpisuje
run towi.. ;-)))

Szajba mu dobiła! Jak to Wasylowi. ;-)

Cudze chwalicie?