Cudze chwalicie... pierścienie do suchych rękawic

Data: 2010-02-27 18:48:33
Autor: Arturro
Cudze chwalicie... pierścienie do suchych rękawic
Taki system mocowania to żadna nowość, zaskakująco przypomina ten prezentowany poniżej:

http://sklep.underwater.pl/prod204_pierscienie_do_suchych_skafandrow_rolock_s
ystem_z_rekawicami.php

Data: 2010-02-27 20:20:15
Autor: in for
Cudze chwalicie... pierścienie do suchych rękawic
Taki system mocowania to żadna nowość /.../

....no to zdecydujcie się, stare czy drogie, w linku który zapodałeś stoi 560 zł,
po obniżce.

Tak się składa, że znam producenta i gadaliśmy też rolockach, dopytam go o
różnice (poza ceną rzecz jasna :PPP)

Jacek

Data: 2010-02-28 07:25:26
Autor: Arturro
Cudze chwalicie... pierścienie do suchych rękawic

....no to zdecydujcie się, stare czy drogie, w linku który zapodałeś stoi
560 z

Sprawdziłem u Ciebie rozmiar XL i cena wynosi 430???

Jeśli przyjąć że w cenie rolock-a są ocieplane rekawice to cena wydaje się porównywalna.
To ile tak naprawdę koszuje u Ciebie ten system suchych rękawic Jacku?

Data: 2010-02-28 10:26:10
Autor: in for
Cudze chwalicie... pierścienie do suchych rękawic

Sprawdziłem u Ciebie rozmiar XL i cena wynosi 430???

Tak, to jest cena rozmiaru XL, mniejsze kosztują 375 zł. No i żeby być jeszcze
bardziej precyzyjnym, to nie jest "u mnie". Taką cenę podaje producent.

To ile tak naprawdę koszuje u Ciebie ten system suchych rękawic Jacku?

Zajrzyj tu:
http://tinyurl.com/yavw86l

Widzisz, nie jestem zwolennikiem ekstremalnego oszczędzania na sprzęcie
nurkowym. Nie mniej w przypadku samych rękawic można sporo zaoszczędzić kupując
najtańsze wersje. Swoje (żeby wytestować te pierścienie, to muszę je mieć, tak?)
kupiłem za 20 zł. Fakt, że muszę odciąć nożyczkami ich brzeg i wydłubać
docieplenie nie ma dla mnie znaczenia, bo chcę sprawdzić same pierścienie.

Zresztą w przypadku pierścieni, o których gadamy, producent i tak zaleca
wycięcie "nadmiaru" brzegu rękawicy, tego który wystaje po montażu.

Co do dalszych oszczędności. Producent wyraził zgodę na sprzedaż pierścieni w
promocyjnej cenie na targach Podwodna Przygoda w PKiN, 13 i 14 marca, w Targowym
Sklepie Nurkowym (więcej o tym sklepie przeczytasz na http://www.nitrox.pl). Co
więcej za zgodą Maksa, organizatora targów, zaprosiłem producenta do TSN
(sobota, 13 marca, 12.00-14.00).

Wracając jednak do Twojego pytania. Jeśli do ceny pierścieni dorzucisz rękawice,
to i tak wyjdzie Ci mniej :).

Jacek

Data: 2010-03-01 11:14:20
Autor: Janosik
Cudze chwalicie... pierścienie do suchych rękawic
Szanowni Państwo - kupiłem takie ringi na Boot Dusdseldorf  w 2001 roku - są w kolorze czarnym i wtedy były produkcji  jakiejś firmy szwajcarskiej....Służą do teraz.Kosztowały ok. 150 marek...
Te prezentowane różnią się tylko kolorem.Myślę , że jeśli producent zastrzegł wzór w tamtych czasach
to będzie nizła rozróba.

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4903 (20100228) __________

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4903 (20100228) __________

Data: 2010-03-09 18:43:59
Autor: Kallahia
Cudze chwalicie... pierścienie do suchych rękawic

Tak się składa, że znam producenta i gadaliśmy też rolockach, dopytam go o
różnice (poza ceną rzecz jasna :PPP)

Rozmawiałeś już o tym "podobieństwie" do Rolock'a z producentem, bo jest
zarzut kopiowania i warto wyjaśnić całą kwestię.
Choć jak widzę ruszyłeś już z ostrym marketingiem produktu.
Proponuję inny filmowy test: porównanie pierścieni VDS z pierscieniami Rolock
(www.aquatool.com) pod względem ew. podobieńst i róznic.
Warto wiedzieć czy tytułowe przysłowie Cudze chwalicie... )na pewno ma tutaj
zastosowanie  --

Data: 2010-03-10 09:08:59
Autor: qlphon
[...]

chopaki! dajcie se luz...

powiem jak "normalny" klient:
na cholerę mam testować na sobie jakieś wynalazki i obce idee
skoro w zasięgu jest tani i sprawdzony system pierścieni check-up
ma wszystkie zalety o jakich tu piszecie
z istotnymi wadami się nie zetknąłem
ktoś tam gadał że słyszał że komuś "się coś odpięło", ale jak próbowałem dotrzeć do źródła, nigdy mi się nie udało
jedna mała wada jaką ja zauważyłem: jak nie masz założonych rękawic na powierzchni
to pierścienie są nieprzyjemne w kontakcie z gołą skórą
przy wykonywaniu jakiś czynności przygotowawczych - dlatego ja szybko ubieram "futerka" i w nich "pracuje".
sądzę, że tą wadę ma akurat większość systemów z pierścieniami sztywnymi...

póki co, polecam każdemu check-up'y

Data: 2010-03-10 09:20:59
Autor: in for
Cudze chwalicie... pierścienie do suchych rękawic

Choć jak widzę ruszyłeś już z ostrym marketingiem produktu.

Hej :)

Tak to wygląda? To dziwne, bo przecież z punktu widzenia dystrybutora sprzęt
jest mi wszystko jedno jaki produkt ktoś kupi w mojej firmie. Widzisz sprzedawca
nie powinien mieć jakichś szczególnych preferencji, powinien się jedynie
kierować potrzebami klienta i tak dobrać towar by te potrzeby zaspokoić. Z tego
wniosek, że nie nadaję się na sprzedawcę, w rzeczywistości nie zajmuję się
tym..., nie nadaję się, ponieważ mam swoje nastawienia do produktów.

Może powstrzymam się tu od wymieniania produktów nurkowych, które lubię lub nie.
Powiem jedynie, że VDSy lubię, bo przy braku istotnych wad, przy szeregu zalet,
są polskie.

Producenta widziałem dwa razy w życiu na oczy, faktem jest że zaimponował mi
swoją przebojowością i podejściem do sprzedaży.

To są jedyna powody dla których tak "ostro marketinguję" :).

Jacek
http://www.nitrox.pl
http://www.shark.net.pl
http://www.linia-zycia.pl
http://www.targinurkowe.pl
http://www.nuras.info --

Cudze chwalicie... pierścienie do suchych rękawic