Cudzoziemiec, jaka droga do wlasnego miesz. w Polsce?

Data: 2009-06-27 12:20:01
Autor: euro
Cudzoziemiec, jaka droga do wlasnego miesz. w Polsce?
Kochani.

Ja, Polak slub zona wzielismy w Polsce w tym roku, wspolnota majatkowa.
Zona wloszka, tylko paszport i prawo jazdy.
Nie mieszkamy na razie w Polsce, zjezdzamy za rok.
Ja jestem zameldowany w Polsce i w Niemczech, zona w Niemczech ze mna oraz we Wloszech.

Bank nie udzieli nam kredytu bez dokumentu dla zony,  co bank to rozne wyobrazenia i tak na przyklad zadaja od zony np:

1. Zas'wiadczenie o zarejestrowaniu pobytu lub Dokument potwierdzaja;cy prawo pobytu na terytorium Polski wydany przez wojewode;

2. Karta czasowego pobytu w Polsce

3. Zaswiadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE z wpisanym numerem PESEL lub dokument potwierdzajacy prawo stalego pobytu z wpisanym numerem PESEL.

Ktory z tych dokumentow otrzymamy gdzie i ktory najszybciej?

Gdzie nalezy sie najpierw udac w przypadku poszczegolnego dokumentu?

Czy moge zameldowac rowniez zone do mieszkania mojego Taty (jestem tam zameldowany od dziecka), ktore teraz jest wynajmowane?

Prosze o pomoc.
Euro

Data: 2009-06-27 20:22:58
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
Dnia Sat, 27 Jun 2009 12:20:01 +0200, euro napisał(a):

Zona wloszka, tylko paszport i prawo jazdy.

Wlochy to UE wiec procedura uproszczona.

[...]

Te dokumenty uzyskasz chodzac miedzy urzedem gminy miejsca stelego pobytu i
urzedem wojewodzkim, ale dokladne procedury szukaj na stronach www tych
urzedow lub najlepiej zatelefonuj.

Czy moge zameldowac rowniez zone do mieszkania mojego Taty (jestem tam zameldowany od dziecka), ktore teraz jest wynajmowane?

nie widze przeszkod.

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
http://foto.3mam.net/ areszt śledczy Białołęka w galerii

Data: 2009-06-29 21:32:21
Autor: euro
Cudzoziemiec, jaka droga do wlasnego miesz. w Polsce?
Dziekuje.
A jezeli sami zlozymy wnioski do urzedow..to...jaki rodzaj pelnomocnictwa jest nam potrzebny notarialnie aby nie przyjezdzac juz po odbior dokumentow. Wiesz moze czy dopytac sie juz w urzedach?

Data: 2009-06-30 12:56:55
Autor: Icek
Cudzoziemiec, jaka droga do wlasnego miesz. w Polsce?
pelnomocnictwa jest nam potrzebny notarialnie aby nie przyjezdzac juz po

zaczynamy od pelnomocnictwa do pisania na grupach dla osoby, ktora ma pisac
ze szkoleniem jak cytowac posty

Icek

Cudzoziemiec, jaka droga do wlasnego miesz. w Polsce?