Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Data: 2010-05-24 11:46:41
Autor: Eulalia Browarek
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/cugier-kotka-- moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski,59049,1

Buchacha.... A tyle bylo jazgotu, krzyków i wrzasków i ¶więtego oburzenia na siepaczy i morderców z Platformy ;)))))))))))))))))

Zennon

Data: 2010-05-24 05:18:22
Autor: Pistacjusz
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Ale fakturę zapłacił Nowak.

Data: 2010-05-24 14:41:20
Autor: he®sk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Address.invalid> wrote:
> [...]
>
> Buchacha.... A tyle bylo jazgotu, krzyków i wrzasków i ¶więtego oburzenia na
> siepaczy i morderców z Platformy ;)))))))))))))))))

Ale fakturę zapłacił Nowak.

 raczej prezes pis ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 13:53:06
Autor: Slawek SWP
Użytkownik Eulalia Browarek napisał:
[...]

Aferę hazardow± wyreżyserował też Kurski. A Kempa i Wassermann byli głównymi winowajcami wypłynięcia tematu do mediów.
Na szczę¶cie "niech POchwalone będzie i Sawicka zawsze niewinna".
Za zaniedbania w inwestycjach strategicznych PO rozlicz± wyborcy.
Za zubożenie społeczeństwa polskiego w wyniku wyrzucenia do kosza projektów przeciwpowodziowych Prawa i Sprawiedliwo¶ci PO rozlicz± wyborcy.

Co my¶l± Polacy za granic±...? Spójrz na moj± sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-05-24 13:56:15
Autor: Krzysztof
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>

Nie zmieniaj tematu , ale wtopa Kurskiego :D:D:D

K.

Data: 2010-05-24 14:23:53
Autor: Tytus

"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> wrote in message news:htdph0$m0l$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>

Nie zmieniaj tematu , ale wtopa Kurskiego :D:D:D

K.

Jak wtopa, chlopie...? Myslisz, ze ludzie w to uwierza? PO zaplacilo fakture i tyle, a moze nawet przewrotnie PiS. POczekamy zobaczymy :)

Data: 2010-05-24 14:41:21
Autor: he®sk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

 jasne. po zaplacilo z konta pis ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 18:31:04
Autor: Tytus

wrote:

> [...]

Jak wtopa, chlopie...? Myslisz, ze ludzie w to uwierza? PO zaplacilo fakture
i tyle, a moze nawet przewrotnie PiS. POczekamy zobaczymy :)

sprawdz swoje najpierw :)

Data: 2010-05-25 07:01:03
Autor: 'he®sk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
On Mon, 24 May 2010 18:31:04 +0200, "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl>
wrote:

> jasne. po zaplacilo z konta pis ;o))))

sprawdz swoje najpierw :)

 a moze to rydzyk przelal stoczniowe pieniadze? ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 13:56:54
Autor: he®sk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
On Mon, 24 May 2010 13:53:06 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

 [...]

Za zaniedbania w inwestycjach strategicznych PO rozlicz± wyborcy.

 projekty byly autorstwa pis wiec pretensje do pis.

[...]

 polacy za grancia nie mysla o Polsce. mysla o pieniadzach.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 15:07:32
Autor: cirrus
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bfa68a2$0$2602$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kurski to specjalista od dziadków PO, a Kamiński od afer.

--
stevep

Data: 2010-05-24 13:54:17
Autor: he®sk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
On Mon, 24 May 2010 11:46:41 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

[...]

 od dawna twierdzilem ze prezes pis jest obludny, zawistny, falszywy.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 14:27:01
Autor: Tytus

""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:o5qkv5p9tp4upg50iui5ogdh8vrsprcd0g4ax.com...
[...]

siepaczy i mordercĂłw z Platformy ;)))))))))))))))))

od dawna twierdzilem ze prezes pis jest obludny, zawistny, falszywy.

oh, oh... nie zesraj sie :)

Data: 2010-05-24 14:46:02
Autor: he®sk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
On Mon, 24 May 2010 14:27:01 +0200, "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl>
wrote:

> od dawna twierdzilem ze prezes pis jest obludny, zawistny, falszywy.
oh, oh... nie zesraj sie :)

nie masz argumentow, prawda ? --

 HeSk

Data: 2010-05-24 18:32:20
Autor: Tytus

wrote:

> od dawna twierdzilem ze prezes pis jest obludny, zawistny, falszywy.
oh, oh... nie zesraj sie :)

nie masz argumentow, prawda ?

Na twoje pierdzenie nie ma racjonalnych argumentow... mozna jedynie pierdnac inaczej a ja nie mam na to ochoty

Data: 2010-05-25 07:01:03
Autor: 'he®sk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Data: 2010-05-25 09:21:11
Autor: cirrus
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:cplmv5hv92don6pu8b36s62l7h9sofmgou4ax.com...
wrote:
nie masz argumentow, prawda ?
Na twoje pierdzenie nie ma racjonalnych argumentow... mozna jedynie
pierdnac  inaczej a ja nie mam na to ochoty
 nie masz argumentow, prawda ?

Ma na poziomie "Tytus, Romek i Atomek".

--
stevep

Data: 2010-05-24 13:55:33
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-24 13:46, Eulalia Browarek pisze:
[...]

Wierzysz jej? Moim zdaniem ta koniunkturalna miernota aktorska łże jak z nut.

Data: 2010-05-24 14:41:19
Autor: he®sk
On Mon, 24 May 2010 13:55:33 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> siepaczy i morderców z Platformy ;)))))))))))))))))

Wierzysz jej? Moim zdaniem ta koniunkturalna miernota aktorska łże jak z nut.

Kiedy lze, teraz czy wczesniej ? --

 HeSk

Data: 2010-05-24 16:20:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-24 14:41, "he®sk" pisze:
[...]

Buchacha.... A tyle bylo jazgotu, krzyków i wrzasków i świętego oburzenia na
siepaczy i mordercĂłw z Platformy ;)))))))))))))))))

Wierzysz jej? Moim zdaniem ta koniunkturalna miernota aktorska Ĺ‚ĹĽe jak z
nut.

Kiedy lze, teraz czy wczesniej ?

I wtedy, i teraz.. zresztą to u aktorów normalne.. nie ma co na poważnie brać tego co mówią.

Data: 2010-05-25 00:00:26
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-24 13:55, jadrys pisze:
[...]

pisiory jednak wczesniej wierzyly jej na slowo kiedy bylo to wygodne i pasowalo do obrazu bandyckiego PO

--
the_foe

Data: 2010-05-24 14:01:35
Autor: Bombelek
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:htdov0$ikl$1tioat.net...
[...]

No to nieĽle. Kurski nie zrobiłby nic bez zgody prezesa PiS, a więc to prezes poci±gn±ł za sznurki. Ależ OBCIACH! Na prezesa PiS na pewno nie zagłosuje nikt z młodych, może tylko kilku staruszków radiomaryjnych jak on.

R.L.

Data: 2010-05-24 14:05:49
Autor: awe
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Zennus a moze bys tak pomyslal. Od kiedy to Tymochowicz robi wywiady;-)?
awe

Data: 2010-05-24 14:12:05
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 11:46:41 +0000 (UTC), Eulalia Browarek napisał(a):

[...]

Dobre, prawie tak durne, jak ty zenu¶. Pomysł Kostusia? Bo od Cugierowej
jedzie Jaruck± na kilometr.
Piotr  --
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d
0c6a7b11a64?hl=pl&q=zagoni%C5%82em+do+pa%C5%82y+boukun#3ec3d0c6a7b11a64
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467
/04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f

Data: 2010-05-24 14:41:19
Autor: he®sk
On Mon, 24 May 2010 14:12:05 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

Dobre, prawie tak durne, jak ty zenu¶. Pomysł Kostusia? Bo od Cugierowej

kiedy kotka oskarzala PO to bylo cacy, a teraz lze jak prezes jest be?
w koncu sie zdecyduj ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 14:53:48
Autor: Piotr
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
Dnia Mon, 24 May 2010 14:41:19 +0200, "he®sk" napisaů(a):

kiedy kotka oskarzala PO to bylo cacy, a teraz lze jak prezes jest be?
w koncu sie zdecyduj ;o)))

Ja juý zdecydowaůem wtedy i twierdziůem, ýe to prowokacja, a Kotka
parszywa. Teraz mamy dokończenie.
Piotr --
Czego to waůkuństwo nie zrobi:

Data: 2010-05-24 15:01:56
Autor: he®sk
On Mon, 24 May 2010 14:53:48 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> [...]

> w koncu sie zdecyduj ;o)))

Ja juý zdecydowaůem wtedy i twierdziůem, ýe to prowokacja, a Kotka

kiedy byla ta prowokacja, wtedy czy teraz ? ;o)))

musisz polnac ta zabe... musisz!

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 15:28:27
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 15:01:56 +0200, "he®sk" napisał(a):

[...]

Wtedy, i teraz. :-)
A żabę zje Kotka i niestety wy, napalone pełowce...
Piotr

Data: 2010-05-24 15:36:01
Autor: he®sk
On Mon, 24 May 2010 15:28:27 +0200, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> musisz polnac ta zabe... musisz!
Wtedy, i teraz. :-)

 nie mow, wiedzies, ze to lipa? tak jak z dziadkiem ?

A żabę zje Kotka

 raczej prezes pis. zostal wystrychniety na dudka.

i niestety wy, napalone pełowce...

 wiesz dobzre, ze nie jestem po wiec kombinuj dalej.

Piotr

 czyli kto?

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 16:11:16
Autor: 954
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Użytkownik ""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:930lv5pgfngajleondh98jm7fiojqatoj64ax.com...

Lipa powiadasz ?

http://www.wprost.pl/ar/195927/Rosyjska-gazeta-dziadek-Tuska-sluzyl-w-Wehrmachcie-Byl-ochotnikiem/?K=1&KI=254073

Data: 2010-05-25 00:05:53
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-24 16:11, 954 pisze:

> [...]

> musisz polnac ta zabe... musisz!
Wtedy, i teraz. :-)

nie mow, wiedzies, ze to lipa? tak jak z dziadkiem ?

i nagle Rosjanie zaczeli pisac prawde?

--
the_foe

Data: 2010-05-24 16:17:40
Autor: Andrzej Adam Filip
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski [Komu się sprzeda w następne wybory? :-)]
"Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> pisze:
http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/cugier-kotka-- moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski,59049,1

Buchacha.... A tyle bylo jazgotu, krzyków i wrzasków i świętego oburzenia na siepaczy i morderców z Platformy ;)))))))))))))))))

Zennon

Nie martw się, "ta kobieta" "zmienną jest". W następnych wyborach pewnie
powie kto z PO wyreżyserował "jej obecną wersję" :-)

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Żądza władzy jest najgorętszym ze wszystkich uczuć.

Data: 2010-05-24 16:28:15
Autor: CeSaR
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
A 3/4 grupy i tak się będzie dalej trzepać z tematem kto jest większym wałem: PO czy PiS......

Data: 2010-05-24 16:41:26
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 16:28:15 +0200, CeSaR napisał(a):

A 3/4 grupy i tak się będzie dalej trzepać z tematem kto jest większym wałem: PO czy PiS......

A my wiemy, że nie. Bo czy cholera czy malaria, to żaden wybór.
Piotr

Data: 2010-05-24 11:15:00
Autor: zbig
On 24 Maj, 16:41, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> wałem: PO czy PiS......

A my wiemy, że nie. Bo czy cholera czy malaria, to żaden wybór.
Co do Cugier-Kotki jest pewne jedno, ze jest klamczuch±. Bo albo wtedy
kłamała albo teraz.
A o tej pani z największa atencj± wyrażał się nie kto inny jak prezes
Jarosław.
Pan Jarosław wyszedł na durnia i tyle.

Data: 2010-05-24 20:22:06
Autor: u2
W dniu 2010-05-24 20:15, zbig pisze:
Co do Cugier-Kotki jest pewne jedno, ze jest klamczuch±. Bo albo wtedy
kłamała albo teraz.

Pytanie kto j± wynaj±ł ? Moim zdaniem specsłużby, a teraz się wysługuj±
kolesiom z peło.

Data: 2010-05-24 11:30:36
Autor: zbig
On 24 Maj, 20:22, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> kłamała albo teraz.

Pytanie kto j± wynaj±ł ? Moim zdaniem specsłużby, a teraz się wysługuj±

Bredzisz chłopie. To widać na kilometr, ze ta pani zrobi wszystko,
je¶li jej się zapłaci. Do jej rewelacji podchodzić należy z duż±
rezerw±. Teraz bierze odwet na PiS, być może nie dostała tego co jej
obiecano.

Data: 2010-05-24 20:39:08
Autor: u2
W dniu 2010-05-24 20:30, zbig pisze:
[...]

A któż bierze poważnie takie kotki, chyba takie chłoptasie jak ty :)

Zauważ jak poważnie brano wyznania Anny Jaruckiej. Do końca nie wiadomo
kto skłamał, ona czy jej pracodawca :)

Data: 2010-05-24 14:54:51
Autor: zbig
On 24 Maj, 20:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

A któż bierze poważnie takie kotki, chyba takie chłoptasie jak ty :)

Zauważ jak poważnie brano wyznania Anny Jaruckiej. Do końca nie wiadomo

poważnie, to chyba brali tylko macierewicz i wasserman, zrobieni w
jajo przez miodowicza.

Data: 2010-05-25 07:01:04
Autor: 'he®sk
On Mon, 24 May 2010 20:39:08 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> obiecano.

A któż bierze poważnie takie kotki, chyba takie chłoptasie jak ty :)

 ach, teraz kotka jest be ale jak byla pobita przez z zbirow z po  to zlorzeczyles z calym chorem, prawda?

Zauważ jak poważnie brano wyznania Anny Jaruckiej. Do końca nie wiadomo
kto skłamał, ona czy jej pracodawca :)

 jasne. u was bija murzynow.

--

 HeSk

Data: 2010-05-25 07:01:04
Autor: 'he®sk
On Mon, 24 May 2010 20:22:06 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> kłamała albo teraz.

Pytanie kto j± wynaj±ł ? Moim zdaniem specsłużby, a teraz się wysługuj±

 a moim zdaniem prezes pis. placil kobiecinie za uslugi,  przestal - to wyspiewala.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 20:33:35
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 11:15:00 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

[...]

"Z największ± atencj±"? Pierwsze słyszę...
A, że kobita się skarżyła na siepaczy, to co było zrobić?
Zaczęto ¶ledztwo, policja stwierdziła, że kręci i koniec sprawy był.
A teraz się okazuje, że Kurski nia sterował, he, he. Baba się prosi o wyrok
w s±dzie, uczciwie i długo się prosi.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-24 14:50:04
Autor: zbig
On 24 Maj, 20:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Pan Jarosław wyszedł na durnia i tyle.

"Z największ± atencj±"? Pierwsze słyszę...
A, że kobita się skarżyła na siepaczy, to co było zrobić?
Nazwał j±, o ile dobrze pamietam "młod± dam±", to zdaje się pełen
szacun.

Data: 2010-05-25 07:25:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 14:50:04 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

"Z największ± atencj±"? Pierwsze słyszę...
A, że kobita się skarżyła na siepaczy, to co było zrobić?

Nazwał j±, o ile dobrze pamietam "młod± dam±", to zdaje się pełen
szacun.

Hm, on jest dosyć kulturalny... Tl zwrot grzeczno¶ciowy...
Wolałby¶, żeby jak wałkun powiedział, że "¶mierdzi jej z cipy", albo Kawecki, że "ma rwać kudły z rowa"?
Piotr

Data: 2010-05-25 07:09:20
Autor: zbig
On 25 Maj, 07:25, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> [...]

Hm, on jest dosyć kulturalny... Tl zwrot grzeczno¶ciowy...
Wolałby¶, żeby jak wałkun powiedział, że "¶mierdzi jej z cipy", albo
Jego zaangażowanie w obronie dobrego imienia i nietykalno¶ci p. Kotki
jest w ¶wietle tego co p. Kotka raczyła wyznać Newsweekowi
kompromituj±ce.  Tak to jest jak się zadajesz z menelstwem.
Co do p. Kotki to fałszywe zawiadomienie o przestępstwie wyczerpuje
znamiona czynu zabronionego, ¶ciganego z urzędu z § 238 KK. ¦cigane
jest również podżeganie do popełnienia przestępstwa. Mam nadzieję , że
nie będziecie tu biadolić jak Kurskiego wezwie prokuratura na
przesłuchanie.

Data: 2010-05-25 09:30:26
Autor: PaPi
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
Hm, on jest dosyć kulturalny... Tl zwrot grzeczno¶ciowy..

Ta "malpa w czerwonym" to tez taki zwrocik kulturalny ?
Albo - "ja pani± załatwie" - to takie mile i kulturalne dziendobry. Prawda ?

Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski