Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Data: 2010-05-24 13:53:06
Autor: Slawek SWP
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
Użytkownik Eulalia Browarek napisał:
http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/cugier-kotka-- moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski,59049,1

Buchacha.... A tyle bylo jazgotu, krzyków i wrzasków i świętego oburzenia na
siepaczy i morderców z Platformy ;)))))))))))))))))

Aferę hazardową wyreżyserował też Kurski. A Kempa i Wassermann byli głównymi winowajcami wypłynięcia tematu do mediów.
Na szczęście "niech POchwalone będzie i Sawicka zawsze niewinna".
Za zaniedbania w inwestycjach strategicznych PO rozliczą wyborcy.
Za zubożenie społeczeństwa polskiego w wyniku wyrzucenia do kosza projektów przeciwpowodziowych Prawa i Sprawiedliwości PO rozliczą wyborcy.

Co myślą Polacy za granicą...? Spójrz na moją sygnaturkę!

--
Sławek SWP
http://korwin-mikke.pl/

Data: 2010-05-24 13:56:15
Autor: Krzysztof
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>

Nie zmieniaj tematu , ale wtopa Kurskiego :D:D:D

K.

Data: 2010-05-24 14:23:53
Autor: Tytus

"Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> wrote in message news:htdph0$m0l$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl>

Nie zmieniaj tematu , ale wtopa Kurskiego :D:D:D

K.

Jak wtopa, chlopie...? Myslisz, ze ludzie w to uwierza? PO zaplacilo fakture i tyle, a moze nawet przewrotnie PiS. POczekamy zobaczymy :)

Data: 2010-05-24 14:41:21
Autor: heÂŽsk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

 jasne. po zaplacilo z konta pis ;o))))

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 18:31:04
Autor: Tytus

wrote:

> [...]

Jak wtopa, chlopie...? Myslisz, ze ludzie w to uwierza? PO zaplacilo fakture
i tyle, a moze nawet przewrotnie PiS. POczekamy zobaczymy :)

sprawdz swoje najpierw :)

Data: 2010-05-25 07:01:03
Autor: 'heÂŽsk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
On Mon, 24 May 2010 18:31:04 +0200, "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl>
wrote:

> jasne. po zaplacilo z konta pis ;o))))

sprawdz swoje najpierw :)

 a moze to rydzyk przelal stoczniowe pieniadze? ;o))

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 13:56:54
Autor: heÂŽsk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
On Mon, 24 May 2010 13:53:06 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

 [...]

Za zaniedbania w inwestycjach strategicznych PO rozliczą wyborcy.

 projekty byly autorstwa pis wiec pretensje do pis.

[...]

 polacy za grancia nie mysla o Polsce. mysla o pieniadzach.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 15:07:32
Autor: cirrus
Użytkownik "Slawek SWP" <skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> napisał w wiadomości news:4bfa68a2$0$2602$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kurski to specjalista od dziadków PO, a Kamiński od afer.

--
stevep

Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski