Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Data: 2010-05-24 13:54:17
Autor: he®sk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
On Mon, 24 May 2010 11:46:41 +0000 (UTC), "Eulalia Browarek"
<tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/cugier-kotka-- moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski,59049,1

Buchacha.... A tyle bylo jazgotu, krzyków i wrzasków i ¶więtego oburzenia na siepaczy i morderców z Platformy ;)))))))))))))))))

 od dawna twierdzilem ze prezes pis jest obludny, zawistny, falszywy.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 14:27:01
Autor: Tytus

""heRsk"" <'wc15_bigbrednie@interia.pl> wrote in message news:o5qkv5p9tp4upg50iui5ogdh8vrsprcd0g4ax.com...
[...]

siepaczy i mordercĂłw z Platformy ;)))))))))))))))))

od dawna twierdzilem ze prezes pis jest obludny, zawistny, falszywy.

oh, oh... nie zesraj sie :)

Data: 2010-05-24 14:46:02
Autor: he®sk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
On Mon, 24 May 2010 14:27:01 +0200, "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl>
wrote:

> od dawna twierdzilem ze prezes pis jest obludny, zawistny, falszywy.
oh, oh... nie zesraj sie :)

nie masz argumentow, prawda ? --

 HeSk

Data: 2010-05-24 18:32:20
Autor: Tytus

wrote:

> od dawna twierdzilem ze prezes pis jest obludny, zawistny, falszywy.
oh, oh... nie zesraj sie :)

nie masz argumentow, prawda ?

Na twoje pierdzenie nie ma racjonalnych argumentow... mozna jedynie pierdnac inaczej a ja nie mam na to ochoty

Data: 2010-05-25 07:01:03
Autor: 'he®sk
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Data: 2010-05-25 09:21:11
Autor: cirrus
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
Użytkownik "'heRsk" <'WC15?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:cplmv5hv92don6pu8b36s62l7h9sofmgou4ax.com...
wrote:
nie masz argumentow, prawda ?
Na twoje pierdzenie nie ma racjonalnych argumentow... mozna jedynie
pierdnac  inaczej a ja nie mam na to ochoty
 nie masz argumentow, prawda ?

Ma na poziomie "Tytus, Romek i Atomek".

--
stevep

Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski