Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Data: 2010-05-24 13:55:33
Autor: jadrys
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
W dniu 2010-05-24 13:46, Eulalia Browarek pisze:
http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/cugier-kotka-- moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski,59049,1

Buchacha.... A tyle bylo jazgotu, krzyków i wrzasków i ¶więtego oburzenia na
siepaczy i morderców z Platformy ;)))))))))))))))))

Zennon

Wierzysz jej? Moim zdaniem ta koniunkturalna miernota aktorska łże jak z nut.

Data: 2010-05-24 14:41:19
Autor: he®sk
On Mon, 24 May 2010 13:55:33 +0200, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

> [...]
> siepaczy i morderców z Platformy ;)))))))))))))))))

Wierzysz jej? Moim zdaniem ta koniunkturalna miernota aktorska łże jak z nut.

Kiedy lze, teraz czy wczesniej ? --

 HeSk

Data: 2010-05-24 16:20:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-24 14:41, "he®sk" pisze:
[...]

Buchacha.... A tyle bylo jazgotu, krzyków i wrzasków i świętego oburzenia na
siepaczy i mordercĂłw z Platformy ;)))))))))))))))))

Wierzysz jej? Moim zdaniem ta koniunkturalna miernota aktorska Ĺ‚ĹĽe jak z
nut.

Kiedy lze, teraz czy wczesniej ?

I wtedy, i teraz.. zresztą to u aktorów normalne.. nie ma co na poważnie brać tego co mówią.

Data: 2010-05-25 00:00:26
Autor: the_foe
W dniu 2010-05-24 13:55, jadrys pisze:
[...]

pisiory jednak wczesniej wierzyly jej na slowo kiedy bylo to wygodne i pasowalo do obrazu bandyckiego PO

--
the_foe

Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski