Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Data: 2010-05-24 14:01:35
Autor: Bombelek
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:htdov0$ikl$1tioat.net...
http://www.newsweek.pl/artykuly/sekcje/polska/cugier-kotka-- moje-pobicie-wyrezyserowal-kurski,59049,1

Buchacha.... A tyle bylo jazgotu, krzyków i wrzasków i świętego oburzenia na
siepaczy i morderców z Platformy ;)))))))))))))))))

Zennon

No to nieźle. Kurski nie zrobiłby nic bez zgody prezesa PiS, a więc to prezes pociągnął za sznurki. Ależ OBCIACH! Na prezesa PiS na pewno nie zagłosuje nikt z młodych, może tylko kilku staruszków radiomaryjnych jak on.

R.L.

Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski