Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski

Data: 2010-05-24 16:28:15
Autor: CeSaR
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
A 3/4 grupy i tak się będzie dalej trzepać z tematem kto jest większym wałem: PO czy PiS......

Data: 2010-05-24 16:41:26
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 16:28:15 +0200, CeSaR napisał(a):

A 3/4 grupy i tak się będzie dalej trzepać z tematem kto jest większym wałem: PO czy PiS......

A my wiemy, że nie. Bo czy cholera czy malaria, to żaden wybór.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-24 11:15:00
Autor: zbig
On 24 Maj, 16:41, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> wałem: PO czy PiS......

A my wiemy, że nie. Bo czy cholera czy malaria, to żaden wybór.
Co do Cugier-Kotki jest pewne jedno, ze jest klamczuchą. Bo albo wtedy
kłamała albo teraz.
A o tej pani z największa atencją wyrażał się nie kto inny jak prezes
Jarosław.
Pan Jarosław wyszedł na durnia i tyle.

Data: 2010-05-24 20:22:06
Autor: u2
W dniu 2010-05-24 20:15, zbig pisze:
Co do Cugier-Kotki jest pewne jedno, ze jest klamczuchą. Bo albo wtedy
kłamała albo teraz.

Pytanie kto ją wynajął ? Moim zdaniem specsłużby, a teraz się wysługują
kolesiom z peło.

Data: 2010-05-24 11:30:36
Autor: zbig
On 24 Maj, 20:22, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> kłamała albo teraz.

Pytanie kto ją wynajął ? Moim zdaniem specsłużby, a teraz się wysługują

Bredzisz chłopie. To widać na kilometr, ze ta pani zrobi wszystko,
jeśli jej się zapłaci. Do jej rewelacji podchodzić należy z dużą
rezerwą. Teraz bierze odwet na PiS, być może nie dostała tego co jej
obiecano.

Data: 2010-05-24 20:39:08
Autor: u2
W dniu 2010-05-24 20:30, zbig pisze:
[...]

A któż bierze poważnie takie kotki, chyba takie chłoptasie jak ty :)

Zauważ jak poważnie brano wyznania Anny Jaruckiej. Do końca nie wiadomo
kto skłamał, ona czy jej pracodawca :)

Data: 2010-05-24 14:54:51
Autor: zbig
On 24 Maj, 20:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

A któż bierze poważnie takie kotki, chyba takie chłoptasie jak ty :)

Zauważ jak poważnie brano wyznania Anny Jaruckiej. Do końca nie wiadomo

poważnie, to chyba brali tylko macierewicz i wasserman, zrobieni w
jajo przez miodowicza.

Data: 2010-05-25 07:01:04
Autor: 'heÂŽsk
On Mon, 24 May 2010 20:39:08 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> obiecano.

A któż bierze poważnie takie kotki, chyba takie chłoptasie jak ty :)

 ach, teraz kotka jest be ale jak byla pobita przez z zbirow z po  to zlorzeczyles z calym chorem, prawda?

Zauważ jak poważnie brano wyznania Anny Jaruckiej. Do końca nie wiadomo
kto skłamał, ona czy jej pracodawca :)

 jasne. u was bija murzynow.

--

 HeSk

Data: 2010-05-25 07:01:04
Autor: 'heÂŽsk
On Mon, 24 May 2010 20:22:06 +0200, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

> [...]
> kłamała albo teraz.

Pytanie kto ją wynajął ? Moim zdaniem specsłużby, a teraz się wysługują

 a moim zdaniem prezes pis. placil kobiecinie za uslugi,  przestal - to wyspiewala.

--

 HeSk

Data: 2010-05-24 20:33:35
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 11:15:00 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

[...]

"Z największą atencją"? Pierwsze słyszę...
A, że kobita się skarżyła na siepaczy, to co było zrobić?
Zaczęto śledztwo, policja stwierdziła, że kręci i koniec sprawy był.
A teraz się okazuje, że Kurski nia sterował, he, he. Baba się prosi o wyrok
w sądzie, uczciwie i długo się prosi.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-24 14:50:04
Autor: zbig
On 24 Maj, 20:33, Piotr <p...@wp.pl> wrote:
> [...]

> Pan Jarosław wyszedł na durnia i tyle.

"Z największą atencją"? Pierwsze słyszę...
A, że kobita się skarżyła na siepaczy, to co było zrobić?
Nazwał ją, o ile dobrze pamietam "młodą damą", to zdaje się pełen
szacun.

Data: 2010-05-25 07:25:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 24 May 2010 14:50:04 -0700 (PDT), zbig napisał(a):

"Z największą atencją"? Pierwsze słyszę...
A, że kobita się skarżyła na siepaczy, to co było zrobić?

Nazwał ją, o ile dobrze pamietam "młodą damą", to zdaje się pełen
szacun.

Hm, on jest dosyć kulturalny... Tl zwrot grzecznościowy...
Wolałbyś, żeby jak wałkun powiedział, że "śmierdzi jej z cipy", albo Kawecki, że "ma rwać kudły z rowa"?
Piotr

Data: 2010-05-25 07:09:20
Autor: zbig
On 25 Maj, 07:25, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> [...]

Hm, on jest dosyć kulturalny... Tl zwrot grzecznościowy...
Wolałbyś, żeby jak wałkun powiedział, że "śmierdzi jej z cipy", albo
Jego zaangażowanie w obronie dobrego imienia i nietykalności p. Kotki
jest w świetle tego co p. Kotka raczyła wyznać Newsweekowi
kompromitujące.  Tak to jest jak się zadajesz z menelstwem.
Co do p. Kotki to fałszywe zawiadomienie o przestępstwie wyczerpuje
znamiona czynu zabronionego, ściganego z urzędu z § 238 KK. Ścigane
jest również podżeganie do popełnienia przestępstwa. Mam nadzieję , że
nie będziecie tu biadolić jak Kurskiego wezwie prokuratura na
przesłuchanie.

Data: 2010-05-25 09:30:26
Autor: PaPi
Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski
Hm, on jest dosyć kulturalny... Tl zwrot grzecznościowy..

Ta "malpa w czerwonym" to tez taki zwrocik kulturalny ?
Albo - "ja panią załatwie" - to takie mile i kulturalne dziendobry. Prawda ?

Cugier-Kotka: Moje pobicie wyreżyserował Kurski