Cugier-Kotka: Nie zostałam pobita!!!

Data: 2009-06-12 09:10:01
Autor: Zmiażdżona dziesiątka
Cugier-Kotka: Nie zostałam pobita!!!
Aktorka Anna Cugier-Kotka zmienia wersję wydarzeń dotyczącą rzekomego pobicia, jak dama rękawiczki. W środę złożyła zawiadomienie o napadzie, ale dziennikarzom mówi: "Nie zostałam pobita. Zostałam tylko zwyzywana". Policja już wcześniej przyznała, że nie do końca wierzy Cugier-Kotce.

Wcześniej miał być to brutalny napad. Teraz jest już tylko szarpanina. W wypowiedzi dla Super Stacji Anna Cugier-Kotka, bohaterka spotu PiS, mówi: "Niestety, tak się zdarzyło, że w sobotę wyszłam po prostu sobie do sklepu i zaczęto mnie szarpać. No, akurat ten człowiek, który mnie zaatakował. Nie zostałam pobita. Zostałam tylko zwyzywana. Ale ten człowiek, który mnie zaatakował, nie zdawał sobie sprawy, że wystarczy mnie lekko kopnąć w moje kolano, które przeszło dwie operacje, żeby zrobić mi dużą krzywdę. Dlatego adwokaci PiS zajmą się ta sprawą, bo to już, wydaje mi się, przekracza pewne granice."

Zobacz, co mówi Cugier-Kotka

Znana ze spotów PiS Anna Cugier-Kotka wcześniej twierdziła, że została zaczepiona przez trzech mężczyzn na jednej z ulic w Warszawie. Mieli ją oni najpierw wyzywać, a potem szarpać i kopać. Napastnicy podobno zwrócili się do kobiety: "Możesz mnie w d... pocałować sprzedajna dziw... PiS-u".

PiS zapowiedział już, że napisze interpelację do Donalda Tuska w sprawie pobicia Anny Cugier-Kotki oraz włamań do biura Jarosława Kaczyńskiego i domów osób związanych z partią - podał "Wprost". "Daleko mi do histeryzowania, ale to trochę dziwne, że w końcówce kampanii doszło do takiej serii" - mówi Jacek Kurski z PiS.

Policja nie wierzy Cugier-Kotce

Zapowiada, że interpelacja będzie dotyczyć czterech spraw: pobicia aktorki Anny Cugier-Kotki oraz włamań do biura Jarosława Kaczyńskiego, do domu współtwórcy spotów PiS Michała Balcerzaka oraz do domu szefa kampanii Kurskiego Marcina Szczudły.

http://www.dziennik.pl/polityka/article397503/Cugier_Kotka_Nie_zostalam_pobita.html

Przemek

No i co karłowaty debilu, przecież pobili ją wyborcy PO?

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-12 09:20:31
Autor: awe
Cugier-Kotka: Nie zostałam pobita!!!
Alez ona caly czas twierdzila ze nie zostala pobita, tylko kopnieta w kolano. Mowila tez ze strasznie boli ja napasc slowna, a samo kopniecie w kolano bylo o tyle przykre ze naruszylo miejsce ktore kiedys bylo operowane
awe

Data: 2009-06-15 08:54:48
Autor: Vic
Cugier-Kotka: Nie zostaÂłam pobita!!!
awe wrote:
[...]

No to popatrz teraz jak zalosnie smiesznie brzmia w tym kontekscie twoje wywody, o tym co powinna zrobic policja w tej sprawie :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-12 11:06:36
Autor: pluton
Cugier-Kotka: Nie zostałam pobita!!!
Aktorka Anna Cugier-Kotka zmienia wersję wydarzeń

Jak sie jeszcze okaze, ze to Jarkowi ukradziono laptopa,
tylko on ukradl bulke w sklepie, to Kurskiemu zostanie
juz tylko pytanie do premiera, kto do cholery rozwiazal AK
zanim Jarek zostal komendantem na Zoliborzu.

Nullification

Data: 2009-06-12 11:08:13
Autor: awe

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0t5ed$288$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
dziadek z wehrmachtu?>
awe

Data: 2009-06-15 08:52:47
Autor: Vic
pluton wrote:
Jak sie jeszcze okaze, ze to Jarkowi ukradziono laptopa,
tylko on ukradl bulke w sklepie, to Kurskiemu zostanie
juz tylko pytanie do premiera, kto do cholery rozwiazal AK
zanim Jarek zostal komendantem na Zoliborzu.

He, he, jak w komunikacie Radia Erewan o tym, ze w Moskwie na Placu Czerwonym rowery rozdaja :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Cugier-Kotka: Nie zostałam pobita!!!