Cugier-Kotka zaszczuta przez siepaczy Tuska

Data: 2009-07-07 19:32:45
Autor: magdaverakosiorek
Cugier-Kotka zaszczuta przez siepaczy Tuska
Wpierw bylo bestialskie pobicie. Sparwcow nie wykryto!!!
Potem straszenie, grozby i utrata pracy. Teraz jeszcze prowokacja z
policja. Mial racje posel Kurski ze Platforma nie daruje zdrady. Ale
wszystko ma swoje granice, ludzie nie wytrzymaja i wyjda na ulice.
Modlmy sie by nie doszlo do rozlewu krwi.

Data: 2009-07-08 07:31:11
Autor: Tadek z Torunia
Cugier-Kotka zaszczuta przez siepaczy Tuska

Uzytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisal
[...]

Módlcie sie o zdrowie, bo o razum za pózno.

Przemek
--
Pisowski bulterier Jacek Kurski, prawa reka Jaroslawa Kaczynskiego, zostal wyrzucony w 2001 roku ze Zjednoczenia Chrzescijansko - Narodowego, za sfalszowanie listy wyborczej.

Data: 2009-07-08 08:37:14
Autor: zbig
Cugier-Kotka zaszczuta przez siepaczy Tuska
Uzytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosiorek@gmail.com> napisal w
wiadomosci
[...]
W pierwszej chwili nawet sie usmiechnalem, bo myslalem, ze to wszystko
ironia, ale jak doczytalem do konca to juz tylko zenada i politowanie.

Data: 2009-07-08 06:10:49
Autor: Grzegorz Z.
Cugier-Kotka zaszczuta przez siepaczy Tuska
On 8 Lip, 08:37, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Uzytkownik "magdaverakosiorek" <magdaverakosio...@gmail.com> napisal w
wiadomoscinews:aece2b1a-a97d-47e1-bb49-381ec4e998e0t21g2000yqi.googlegroups.com...> Wpierw bylo bestialskie pobicie. Sparwcow nie wykryto!!!
> [...]

W pierwszej chwili nawet sie usmiechnalem, bo myslalem, ze to wszystko
ironia, ale jak doczytalem do konca to juz tylko zenada i politowanie.

To azor czy antenek, bo już mi się nagłówka oglądać nie chce?

Data: 2009-07-09 22:17:53
Autor: Vic
zbig wrote:
W pierwszej chwili nawet sie usmiechnalem, bo myslalem, ze to wszystko
ironia, ale jak doczytalem do konca to juz tylko zenada i politowanie.

Najlepsze jest to "bestialstwo" :)))))))))

--
plazoVic

Data: 2009-07-09 09:24:32
Autor: Vic
magdaverakosiorek wrote:
Wpierw bylo bestialskie pobicie. Sparwcow nie wykryto!!!

Malo tego! Obrazen powstalych w wyniku tego bestaialstwa tez nie udalo sie stwierdzic.

ludzie nie wytrzymaja i wyjda na ulice.

Ja moge wyjsc chocby i zaraz! Czesto to robie, bo nie lubie palic w zamknietych pomieszczeniach :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Cugier-Kotka zaszczuta przez siepaczy Tuska