Cugier-Kotka: zaszczuto mnie. Wyjeżdżam z kraju.

Data: 2009-07-10 08:22:46
Autor: Tadek z Torunia
Cugier-Kotka: zaszczuto mnie. Wyjeżdżam z kraju.
Nie była pijana, bo wypiła tylko jedno piwo. Na policjanta nie rzuciła się z pięściami, tylko "porysowała" mu koszulę. Poza tym jest w ciąży, czuje się zaszczuta i dlatego wyjeżdża z kraju. Anna Cugier-Kotka przedstawia swoją wersję wydarzeń z gmachu sądu, kiedy to - według mediów - miała znieważać funkcjonariuszy: - Tylko się broniłam. Miałam do tego prawo - mówi.
Anna Cugier-Kotka, aktorka, którą Polska poznała dzięki roli w spotach PO i PiS-u, a wiedzę o niej utrwaliła sobie po rzekomych pobiciach - najpierw "jej" (za zaangażowanie polityczne) przez nieznanych sprawców, później "przez nią" policjantów na służbie - ma już dosyć "medialnej nagonki". Mówi o tym w wywiadzie dla portalu wp.pl.

Nawet gdyby chciała...

Cugier-Kotka będzie przesłuchana

Policja chce złożyć do prokuratury doniesienie przeciwko aktorce Annie... czytaj więcej >

Twierdzi, że zdarzenia opisywane przez "Dziennik" (gazeta napisała, że pijana aktorka szarpała się z policjantami, którzy nie pozwolili jej wejść na salę rozpraw w warszawskim sądzie przy ul. Kocjana - red.) nie miały miejsca, a dziennikarze świadomie "przekłamują" fakty, bo chcą ją "zniszczyć i zdyskredytować". Cugier-Kotka ma tego dość i zapowiada, że wyjedzie z Polski. Jako jeden z argumentów na to, że sytuacja w warszawskim sądzie nie wyglądała tak, jak opisywały ją media, podaje... swoją ciążę.

- Nawet gdybym chciała, nie byłabym w stanie pobić dwumetrowego policjanta, jestem drobną kobietą, ważę 58 kilo, to jest fizycznie niemożliwe. Tymczasem ten pan zrobił z tego wielką aferę. Niestety takie jest w Polsce prawo, że policjant może mnie poszarpać, nabić mi siniaki, wykręcić rękę, dodam, że jestem w drugim miesiącu ciąży - jemu wolno, a obywatel nawet nie może się bronić. Na policji zrobiono oględziny i fotografie, z których ewidentnie wynika, że zostałam poszarpana - zaznacza. - Moja cielesność została naruszona. Pan policjant natomiast nie doznał żadnych krzywd. Twierdził też, że podarłam mu koszulę, co już jest zupełnym kłamstwem - dodaje.

Z jej relacji wynika, że funkcjonariusz (był tylko jeden) trzykrotnie przewrócił ją na podłogę. - Tak z kobietą się nie postępuje. Wykręcał mi rękę, a ja go drasnęłam długopisem, który miałam w dłoni. Zrobiłam mu kreskę długości ok. 5 cm. Broniłam się, miałam do tego prawo wobec tak brutalnego postępowania policjanta - podkreśla aktorka w rozmowie z wp.pl.

Zaszczuta i sponiewierana

Cugier-Kotka: Domagam się ścigania dziennikarzy

- To podłość! Zgłosiłam już sprawę na policji - mówi w rozmowie z portalem... czytaj więcej >

Swojej winy nie dostrzega - nawet w tym, że w sądzie pojawiła się nietrzeźwa. Policja dysponuje badaniem, z którego wynika, że najpierw miała ok. 1,6 promila (0,86 mg), a potem 1,4 promila (0, 77 mg) alkoholu we krwi. Jak to możliwe skoro Cugier-Kotka zapewnia, że wypiła tylko jedną butelkę piwa?

- Stałam się ofiarą nagonki mediów, a teraz jeszcze policja błyskawicznie wsadzi mnie do więzienia za porysowanie koszuli policjanta, który był taki męski i odważny... Szkoda słów. Zostałam zaszczuta i sponiewierana. Nie zasługuję na takie traktowanie. Wkrótce złożę oświadczenie, w którym wyjaśnię, jak to wszystko naprawdę wyglądało oraz jaka była historia mojego udziału w kampanii PiS. A potem wyjeżdżam z kraju - zaznacza aktorka.

http://www.tvn24.pl/-1,1608972,0,1,cugier_kotka-zaszczuto-mnie-wyjezdzam-z-kraju,wiadomosc.html

Przemek

Jak wyjeżdżasz, to zabierz z sobą tego kłamcę, który cię bronił! Tylko wcześniej musisz odsiedziec wyrok za składanie fałszywego doniesienia do policji.

Chciałoby się rzec: to są skutki "współpracy" z Kaczyńskim, he, he, he!

--
W czasie gdy rządził PiS  funkcjonariusze ABW byli szkoleni, jak filmować zatrzymanie wybranych osób, tak by zdjęcia mogły być wykorzystane przez telewizję - zeznała wczoraj
przed komisją śledczą badającą śmierć Barbary Blidy kamerzystka Agencji.

Data: 2009-07-09 23:56:51
Autor: Antenka
Cugier-Kotka: zaszczuto mnie. Wyjeżdżam z kraj u.
Proszę bardzo! Teraz sami widzicie, jakie metody stosują POpaprańcy!
Najpierw pogróżki telefoniczne, chamskie epitety. Później zlecenie
cieżkiego pobicia  warszawskim ejbrom ( nie musicie wiedzieć kto to
taki) Kogo? Ciężarnej kobiet! :((. I szczucie, nieustanne szczucie
przyszłej matki. Serce mi pęka jak to widzę. Pani Kotko, niech Pani
ucieka z tego POpieprzonego reżimu. Ocali Pani siebie i maleństwo! Nie
mogą darować Pani, tak zgrabnego i trafnego podsumowania rządów Tusku-
Tusku - naczelnego szamana PO. Jestem z Panią! :((

Antenka

Data: 2009-07-10 09:22:17
Autor: zbig
Cugier-Kotka: zaszczuto mnie. Wyjeżdżam z kraju.

 Ocali Pani siebie i maleństwo!

Jak dalej będzie w ciąży się uchlewać , to raczej będzie trudno.

Data: 2009-07-10 00:26:55
Autor: Antenka
Cugier-Kotka: zaszczuto mnie. Wyjeżdżam z kraj u.
Pani Kotka miewa nieregularne miesiączki, dlatego nie wiedziała, że
jest w ciąży. Cierpi na zespół policystycznych jajników. Zdziwiony?
Ale ci, co jej dolali wódy i dosypali prochów do soku jabłkowego,
dokładnie wiedzieli co robią :-(

Antenka

Data: 2009-07-10 09:49:54
Autor: HaMMeR
zbig wrote:
  Ocali Pani siebie i maleństwo!

Jak dalej będzie w ciąży się uchlewać , to raczej będzie trudno.

-- -- -- -- -- -- -- -- --

A ty jak bzykasz po pijaku i efektem tego bzykania bedzie twoje dziecko,
zaplodnione twoim skacowanym plemnikiem, to wszystko klawo.., nie?
Moralista z kupa w majtach sie znalazl!

Data: 2009-07-10 10:03:57
Autor: Vic
HaMMeR wrote:
A ty jak bzykasz po pijaku i efektem tego bzykania bedzie twoje dziecko,
zaplodnione twoim skacowanym plemnikiem, to wszystko klawo.., nie?
Moralista z kupa w majtach sie znalazl!

Bronisz kogos, kto bedac w ciazy uchlewa sie - ma 1,6 promila alkoholu we krwi???
Przeciez to skrajna nieodpowiedzialnosc. I dranstwo wobec tego dziecka.

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-10 10:48:10
Autor: HaMMeR
Vic wrote:
HaMMeR wrote:
[...]

Nie bronie, tylko demaskuje goowno wartych, lewackich moralistow, ktorzy
by lepiej niestrzepili geby po proznicy, majac sami za kolnierzem niezly syf!!
Poza tym, oczywiscie ty w czambul wierzysz we wszystko, co ci lzemedia i usluzne slyzby rozniste do lba wsadza i wierzysz, co gorsza , bez odrobiny refleksji, czy przypadkiem nie jestes celowo manipulowany!
Ale nie! Ty wierzysz, bo jakze to, rezym na ktory glosowales mialby ciebie oszukiwac? Niepodobna! Ciebie, wiernego pachola i bezkrytycznego wyznawce..,
niemalze fanatyka?
Ja ciebie i takich jak ty wolkow rozumiem, ze kazda rodzaca sie w was najdrobniejsza watpliwosc, co do slusznych poczynan waszych wybrancow,
moze ten idylliczny obraz rzadow zburzyc i tym samym, podwazajac wasze
'sluszne' wybory, pokazac wam czarno na bialym wasze zwykle, naiwne matolectwo...
Probujesz zrozumiec?

Data: 2009-07-10 01:53:23
Autor: Antenka
Cugier-Kotka: zaszczuto mnie. Wyjeżdżam z kraj u.
Pan za dużo wymaga od Vicka. On ślepo wierzy naczelnemu szamanowi
Tusku-Tusku. Miłość potrafi być ślepa... :-))

Antenka

Data: 2009-07-10 10:56:21
Autor: Vic
HaMMeR wrote:
[...]

Wyluzuj chlopie. Rezim, qfa...
Masz nerwice natrectw.

Data: 2009-07-10 11:34:28
Autor: HaMMeR
Vic wrote:
HaMMeR wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Panie doktorze, czy wie pan, ze KAZDE panstwo to ucisk, a KAZDY
rzadzacy to rezym??!!:))
No coz, a skad pan dottore ma o tym wiedziec, jesli lzemedia nie pisza
'w ten sposob'..:)
Przyznaje, ze mam nerwice na natretnych, zarozumialych, aczkolwiek
systemowo wymozdzanych, zoltodziobow i nie ma na to zadnego lekarstwa..,
jedynie 'strzelenie parola' w te plaskie czolka, daje chwilowa jedynie ulge...

Data: 2009-07-10 11:46:01
Autor: Vic
HaMMeR wrote:
Panie doktorze, czy wie pan, ze KAZDE panstwo to ucisk, a KAZDY
rzadzacy to rezym??!!:))

Wiem, wiem, tez kiedys przezywalem okres (bardzo krotki) fascynacji anarchizmem :)

Przyznaje, ze mam nerwice na natretnych, zarozumialych, aczkolwiek
systemowo wymozdzanych, zoltodziobow i nie ma na to zadnego lekarstwa..,

Coz... wszyscy sie starzejemy. U niektorych moze sie to wiazac z narastajaca niechecia do mlodych i mlodosci...

jedynie 'strzelenie parola' w te plaskie czolka, daje chwilowa jedynie ulge...

Sprobuj chwycic za sztachete, powinno pomoc na dluzej :)

Data: 2009-07-10 12:37:52
Autor: colping

"HaMMeR" <tranzac@aster.pl> schrieb im Newsbeitrag news:h371vc$n9i$1newsread.aster.pl...
Vic wrote:
HaMMeR wrote:
[...]

   witam,

   panie hammer a co pan powie do tego/? -

<!-- -
Aaaa, bo ty jestes z tych co to jednoczesnie minimalizuja naklady i
maksymalizuja zyski :) Geniusz programowania liniowego, tworca metody
"sympleks pana awego"

--
plazoVic
-- ->

   pogramy tym chujkiem w cymbergaja panie hammer?

   a. rem

Data: 2009-07-10 12:48:51
Autor: Vic
Cugier-Kotka: zaszczuto mnie. WyjeÂżdÂżam z k raju.
Zrobcie lepiej siku.

A wczesniej nauczcie sie cytowac...

Data: 2009-07-10 12:09:36
Autor: jerzyn

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h36taa$1vb$1mx1.internetia.pl...
HaMMeR wrote:
[...]

  To taka moralność w pewnych kręgach pisiowcow, naprać się, pobzykac i potem naprana iść do sadu .brawo !

Data: 2009-07-10 15:20:59
Autor: zbig

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:h36rra$guo$1newsread.aster.pl...
zbig wrote:
[...]

Nie dawałem żadnych moralnych nauk.Nie wiem, gdzie to palancie wyczytałeś.
Napisałem jedynie, że trudno będzie zapenić zdrowy rozwój dziecka upijając się do 1,6 %
Przy tej wadze musiała wypić w ciągu 2 godzin ok. 3 dużych piw.

Data: 2009-07-10 15:35:18
Autor: Vic
Cugier-Kotka: zaszczuto mnie. WyjeÂżdÂżam z k raju.
zbig wrote:
Przy tej wadze musiaÂła wypiĂŚ w ciÂągu 2 godzin ok. 3 duÂżych piw.

Niezla mamuska...

Data: 2009-07-11 17:39:46
Autor: naprany jak kruk!
Cugier-Kotka: zaszczuto mnie. Wyje?d?am z kraju.
Vic <bjorgul@o2.pl> napisał(-a):

zbig wrote:
> Przy tej wadze musia?a wypi? w ciÂągu 2 godzin ok. 3 du?ych piw. Niezla mamuska...

ja bedzie dalej tak chlala to wyrosnie z jej dziecka taka nastepna grupowa
antenka hehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,
  pomoĹźecie Polsce - powiedział Jarosław Kaczyński.

Data: 2009-07-10 17:25:53
Autor: Tadek z Torunia
[...]

Głupiś chammek. Zdecydowanie więcej szkody przynosi plemnikowi palenie tytoniu przez potencjalnego ojca, niż poczęcie dziecka przez pijanego mężczyznę.

Przemek

Data: 2009-07-11 17:37:11
Autor: naprany jak kruk!
Cugier-Kotka: zaszc zuto mnie. Wyjeżdża m z kraju.
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(-a):

Jestem z Panią! :((

bedziesz z nia na oddziale psychiatrycznym hehehehe

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-07-10 08:31:28
Autor: Vic
Cugier-Kotka: zaszczuto mnie. WyjeÂżdÂżam z k raju.
Tadek z Torunia wrote:
Nie byÂła pijana, bo wypiÂła tylko jedno piwo.

W 2-gim miesiacu ciazy????

Po szklanie i do sadu? :)

Data: 2009-07-10 11:59:17
Autor: Vic
Cugier-Kotka: zaszczuto mnie. WyjeÂżdÂżam z k raju.
Tadek z Torunia wrote:
 A potem wyjeÂżdÂżam z kraju - zaznacza aktorka.

Oj, cos mi sie wydaje, ze ta pani nie tyle wyjedzie z kraju, co podda sie kuracji na jakims detoksie...

Data: 2009-07-11 17:36:12
Autor: naprany jak kruk!
"Tadek z Torunia" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał(-a):

Nie była pijana, bo wypiła tylko jedno piwo. Na policjanta nie rzuciła się z pięściami, tylko "porysowała" mu koszulę. Poza tym jest w ciąży, czuje się zaszczuta i dlatego wyjeżdża z kraju.

powinna wyjsc za kaczynskiego hehe

takie same niedojdy zyciowe