Cugier-Kotka złożyła doniesienie o pobiciu, policja szuka świadków.

Data: 2009-06-10 17:49:26
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
Cugier-Kotka złożyła doniesienie o pobiciu, policja szuka świadków.
Anna Cugier-Kotka, aktorka ze spotów PiS, a wcześniej PO, złożyła juz oficjalne zawiadomienie o pobiciu. Policja może więc wszcząć postępowanie w tej sprawie. Poinformował o tym w TVN24 rzecznik policji, komisarz Marcin Szyndler z Komendy Stołecznej Policji. Policjanci przyjęli zawiadomienie w domu aktorki.

- Jest komplet dokumentów. Jest zawiadomienie. Będziemy wyjaśniali jak doszło do wydarzenia. Mamy relację - mówił komisarz Marcin Szyndler. - Mamy nadzieję, że pomoże nam to rozwikłać to tajemnicze pobicie. Szyndler powiedział, że policjanci byli w domu u Anny Cugier-Kotki. Przyznał jednocześnie, że nie wie czemu tak długo trwało spotykanie się aktorki z policją. - To jest dopiero pierwszy etap tej współpracy. Będziemy wspólnie starali się znaleźć osoby, które ją napadły - mówił.

Niespójność wersji Cugier-Kotki jest zadziwiająca - przeczytaj tekst z Dziennikarstwa Obywatelskiego

- Procedura karna nie jest tak szybka jak relacja TV. Wnioski będą dopiero wyciągane. Teraz będziemy zabezpieczali wszystkie materiały, które mogą pomóc w wyjaśnieniu sprawy, jak np. ewentualny monitoring z miejsca zdarzenia - mówił rzecznik.

Czy policja będzie się zajmować "elementem politycznym" pobicia, o jakim mówił Jarosław Kaczyński? - Element polityczny jest jednym z kilku, który może być brany pod uwagę. Policja apeluje o zgłaszanie się przede wszystkim osób, które mogły widzieć zdarzenie lub mogą pomóc w wyjaśnieniu sprawy. Dziś zapraszamy osoby, które mogą powiedzieć coś o zdarzeniu, które miały miejsce w sobotę rano. Pozostałe osoby nie muszą być przesłuchiwane, jeśli nie mają nic istotnego do powiedzenia - powiedział Szyndler.

http://eurowybory.onet.pl/924,cugier_kotka_zlozyla_doniesienie_o_pobiciu_policja_szuka_swiadkow,artykul.html

Przemek

No istało się! Pisuar stanął pod ścianą i musiał polecic pierwszej damie polskiego ekranu, by złożyła zawiadomienie o "pobiciu". Anna Cugier - Kotka zapewne trafi do księgi Guinnessa, jako pierwsza osoba na świecie, która nie chce wiedziec kto ją napadł. Jeśli chodzo o mnie to wolałbym, żeby trafiła za kratki jeśli doniesienie jest nieprawdziwe.

--
Spektakularna porażka PiS

PO  44,43 proc. głosów,

PiS 27,4 proc.

Były poseł PiS Ludwi Dorn ocenił, że PiS odniosło trzecią porażkę z rzędu po wyborach
parlamentarnych i wyborach samorządowych.

Data: 2009-06-10 17:58:51
Autor: Paweł W.
Cugier-Kotka złożyła doniesienie o pobiciu, policja szuka świadków.

powiedział, że policjanci byli w domu u Anny Cugier-Kotki. Przyznał
jednocześnie, że nie wie czemu tak długo trwało spotykanie się aktorki z policją.

Każdemu z osobna musiała obciągąć i rowa nadstawić. A to trwa. Jeszcze zależy ilu ich było.

p.

Data: 2009-06-10 18:01:29
Autor:
Cugier-Kotka złożyła doniesienie o pobiciu, policja szuka ¶wiadków.
On Wed, 10 Jun 2009 17:49:26 +0200, "Szczę¶liwa Dziewi±tka"
<adres@email.pl> wrote:

Anna Cugier-Kotka, aktorka ze spotów PiS, a wcześniej PO, złożyła juz oficjalne zawiadomienie o pobiciu. [...]

 ciekaw jestem czy jaroslaw kaczynski odszczeka swoje  pomowienia ?

--

HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 18:04:42
Autor: Szczęśliwa Dziewiątka
Cugier-Kotka złożyła doniesienie o pobiciu, policja szuka ?wiadków.

Użytkownik ""<heRsk>"" <same_euro?brednie@interia.pl> napisał

 ciekaw jestem czy jaroslaw kaczynski odszczeka swoje
 pomowienia ?

Chyba żartujesz, do tego trzeba miec honor.

Przemek

Data: 2009-06-10 23:57:18
Autor: Vic
Szczęśliwa Dziewiątka wrote:
 ciekaw jestem czy jaroslaw kaczynski odszczeka swoje
 pomowienia ?

Chyba żartujesz, do tego trzeba miec honor.

Pierdzielnie cos o AK i Batalionach Chlopskich i bedzie po sprawie.

W koncu, sluzyl w AK to wie :)
I w komunistycznych pierdlach spedzil pol zycia :) Nie to co jakis tam Myszkiewicz, Kuron czy inny Michnik :)))

--
Vic

Data: 2009-06-10 18:07:16
Autor: raff
[...]

Ciekaw jestem czy Heniutek odszczeka swoje kiedy sie okaze ze to prawda.

R.

Data: 2009-06-10 18:22:41
Autor:
Cugier-Kotka złożyła doniesienie o pobiciu, policja szuka ¶wiadków.
On Wed, 10 Jun 2009 18:07:16 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  ciekaw jestem czy jaroslaw kaczynski odszczeka swoje >  pomowienia ?

Ciekaw jestem czy Heniutek

 masz jakies imie TCHORZU ?

odszczeka swoje kiedy sie okaze ze to prawda.

 nie tylko TCHORZ ale i naiwniak.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 18:26:21
Autor: raff
[...]

Heniu, raczej mysle ze ty masz cos z glowa, ale jak chcesz mozesz byc i naiwniak.

R.

Data: 2009-06-10 18:39:29
Autor: >heÂŽsk>
Cugier-Kotka złożyła doniesienie o pobiciu, policja szuka ¶wiadków.
On Wed, 10 Jun 2009 18:26:21 +0200, raff <trytytyty13@autograf.pl>
wrote:

>  nie tylko TCHORZ ale i naiwniak.
Heniu, raczej mysle ze ty masz cos z glowa,

 jestes cieniasem TCHORZU. wypadles z wozka ?

ale jak chcesz mozesz byc i naiwniak.

 TCHORZ i NAIWNIAK ;o)))

 idziesz do kf. tam twoje miejsce.

--

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-06-10 20:49:20
Autor: awe

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h0olo0$hub$3news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
no co ty podkuli ogon jak kazdy kundel
awe

Data: 2009-06-10 18:14:49
Autor: Lorn
<adres@email.pl> wrote:

Anna Cugier-Kotka, aktorka ze spotów PiS, a wcześniej PO, złożyła juz oficjalne zawiadomienie o pobiciu. [...]

 ciekaw jestem czy jaroslaw kaczynski odszczeka swoje  pomowienia ?

Nie ma mowy... Opuści 'ambonę' gdy padnie niewygodne pytanie. :>

Data: 2009-06-11 00:01:06
Autor: Vic
Cugier-Kotka złożyła doniesienie o pobiciu, policja szuka świadków.
Szczęśliwa Dziewiątka wrote:
Anna Cugier-Kotka, aktorka ze spotów PiS, a wcześniej PO

A tak z ciekawosci: media okreslaja ja jako aktorke, czy to z uwagi na to, iz zagrala w dwoch spotach wyborczych, czy tez faktycznie jest aktorka?
W zyciu nie slyszalem jej nazwiska przed czerwcem 2009, ale tez nie interesuje sie teatrem...

Ktos wie?

--
Vic

Data: 2009-06-11 10:29:35
Autor: Andrzej Adam Filip
"Szczesliwa Dziewiatka" <adres@email.pl> pisze:

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h0paj7$bps$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Czytalem, ze to aktorka znana tylko z dwĂłch spotĂłw. Pietnascie lat temu miala ukonczyc szkole filmowa, czy teatralna. Tak czy inaczej oszalamiajacej kariery nie zrobila. Kiedys pewien statysta chwalil sie, ze jest aktorem, a przycisniety przyznal sie, ze "gral' trawe, biegajac pod zielona plachta.

Czy to ty byłeś tym "starszym statystą" że tak to *dla ciebie* ważne że
to dołączyłeś? :-)

Praca potrzebuje męskiej ręki, słowo potrzebuje kobiecych ust.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

Cugier-Kotka złożyła doniesienie o pobiciu, policja szuka świadków.