Cukier 4,59 - 5,10 zł

Data: 2011-03-05 13:10:38
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł
Cukier u mnie w Świdnicy w PIK-Markecie dzisiaj kosztuje już 4,59 zł, wczoraj kosztował jeszcze 4,29. Znajoma dzwoniła z wybrzeża z Gdańska i mówi, że u nich kosztuje już 5,10 zł.

Tak jak powiedziałem, za miesiąc będzie już kosztował 7 zł.

Przypominam, że w Kauflandzie w Niemczech kosztuje teraz 2,60 zł http://boukun.wrzuta.pl/obraz/54Ti4UXwlpd/cukier_w_niemczech

Sprzedali nasz kraj złodzieje od 1989 roku i zaorali całkowicie. Teraz się dopiero zaczyna, teraz dopiero zaczną wszystkie jeszcze drobne gospodarstwa padać, zajadą nas Niemcy i Żydzi całkowicie..

boukun

Data: 2011-03-05 13:12:25
Autor: Grzegorz Z.
Cukier 4,59 - 5,10 zł
Tak jak powiedziałem, za miesiąc będzie już kosztował 7 zł.

Może to zabrzmi dziwnie, ale od dobrych 5 lat nie kupiłem ani kilograma
cukru. Przecież to trucizna jest.

Data: 2011-03-05 11:16:59
Autor: Antenka
Cukier 4,59 - 5,10 zł
On 5 Mar, 13:12, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Przecie to trucizna jest.<

Widać. Dlatego jesteś taki zgorzkniały.

Antenka

Data: 2011-03-06 12:23:31
Autor: Grzegorz Z.
Cukier 4,59 - 5,10 zł
Antenka napisał:

On 5 Mar, 13:12, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Przecie to trucizna jest.<

Widać. Dlatego jesteś taki zgorzkniały.

Antenka

Jak myślisz? Czym Jeszua z Natzeretu słodził sobie herbatę?

Data: 2011-03-08 10:32:52
Autor: Antenka
Cukier 4,59 - 5,10 zł
On 6 Mar, 12:23, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

> Wida . Dlatego jeste taki zgorzknia y.

> Antenka

Jak my lisz? Czym Jeszua z Natzeretu s odzi sobie herbat ?<

Po pierwsze nie pił herbaty, ale gdyby pił zapewne używałby czegoś do
słodzenia np. miodu :-P

Antenka

P.s. Nie widzę żadnej analogii. Chciałeś zabłysnąć i znowu nic hłe hłe
hłe :D

Antenka

Data: 2011-03-09 09:04:49
Autor: Grzegorz Z.
Cukier 4,59 - 5,10 zł
Antenka napisał:

[...]

No jak to nic?

Przecież podobnie jak ja nie pił (zakładając że w ogóle istniał) słodzonej
herbaty hłe hłe :D

Data: 2011-03-05 13:31:34
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1sgv8x4rf51bh$.1vhf4tu3uh60s.dlg40tude.net...
Tak jak powiedziałem, za miesiąc będzie już kosztował 7 zł.

Może to zabrzmi dziwnie, ale od dobrych 5 lat nie kupiłem ani kilograma
cukru.

Przecież to trucizna jest.

Może i mógłbym się odzwyczaić od słodzenia , ale jakoś trudno mi jest zacząć... Po za tym, strasznie lubię Snickersy i inne słodycze. A co mają teraz powiedziec polskie gospodynie domowe i cukiernie, którzy chcą wypiekać ciasta? Czarno to widzę, zaczyna się prawdziwa katastrofa...

boukun

Data: 2011-03-05 16:30:07
Autor: wekon
Cukier 4,59 - 5,10 zł
"Grzegorz Z."  wrote in message news:1sgv8x4rf51bh$.1vhf4tu3uh60s.dlg40tude.net...

Tak jak powiedziałem, za miesiąc będzie już kosztował 7 zł.

Może to zabrzmi dziwnie, ale od dobrych 5 lat nie kupiłem ani kilograma
cukru.

Przecież to trucizna jest.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Może to zabrzmi dziwnie, ale nawet nie wiesz jakie ilości cukru spożywasz rocznie w postaci wielu produktów pośrednich.

wekon

Data: 2011-03-05 16:33:35
Autor: Grzegorz Z.
Cukier 4,59 - 5,10 zł
wekon napisał:

[...]

Ciekawe jakich?

Killer Coli, i przeróżnych zapakowanych w kolorowe kartoniki gówienek
zwanych szumnie "sokami" także nie wprowadzam do organizmu.

Najbliższa tzw. słodyczom u mnie jest maca którą uwielbiam.

Co jeszcze?

Data: 2011-03-05 17:14:41
Autor: wekon
Cukier 4,59 - 5,10 zł
"Grzegorz Z."  wrote in message news:fywq1ymcordt.1arhlbprqu9en.dlg40tude.net...

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

ciasta, część wyrobów piekarniczych, jogurty, na upartego można dużo wykluczyć z menu, ale statystycznie wygląda to tak, że się go zjada w różnej postaci. sam się "wyleczyłem" z tego klasycznego dzięki zielonej herbacie, ale ta rosnąca cena odbije sie na portfelu każdego polaka

wekon

Data: 2011-03-05 22:19:29
Autor: zinek
Cukier 4,59 - 5,10 zł

[...]

spoko - niedlugo dzieki donkowi sie wogole od jedzenia odzwyczaisz - jak w tym dowcipie z koniem ;)
daj tylko znac czy sie udalo

Data: 2011-03-05 13:22:56
Autor: JanKo
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ikt9m5$u16$1mx1.internetia.pl...
Cukier u mnie w Świdnicy w PIK-Markecie dzisiaj kosztuje już 4,59 zł, wczoraj kosztował jeszcze 4,29. Znajoma dzwoniła z wybrzeża z Gdańska i mówi, że u nich kosztuje już 5,10 zł.

Byłem przed chwilą w Realu. Półki uginają się od tego "deficytowego" towaru? Czy was omotał jakiś zbiorowy amok? Po cholerę wam tony cukru?

JanKo

Data: 2011-03-05 13:28:39
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 13:10 :

Cukier u mnie w Świdnicy w PIK-Markecie dzisiaj kosztuje już 4,59 zł,
wczoraj kosztował jeszcze 4,29. Znajoma dzwoniła z wybrzeża z Gdańska i
mówi, że u nich kosztuje już 5,10 zł.
ale cały czas się opłaca, chyba? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 13:33:08
Autor: u2
Cukier 4,59 - 5,10 zł
ale cały czas się opłaca, chyba?

Cukier w zimie ? Tylko na tłusty czwartek :)

Data: 2011-03-05 13:33:37
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikta9r$niu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Poczekaj, u ciebie ktoś piecze jeszcze ciasta?

boukun

Data: 2011-03-05 13:51:04
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 13:33 :

[...]

pieką. dlaczego nie. mamy wolny rynek i jak tylko ludzie przestaną kupować cukier a zaczną słodzić np różnymi słodzikami to ceny zejdą z kosmosu. patrze jednak na ekonomikę wyrobu bimbru. opłaca się. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 13:53:07
Autor: u2
Cukier 4,59 - 5,10 zł
pieką. dlaczego nie. mamy wolny rynek i jak tylko ludzie przestaną kupować cukier a zaczną słodzić np różnymi słodzikami to ceny zejdą z kosmosu. patrze jednak na ekonomikę wyrobu bimbru. opłaca się.

W innych krajach pędzenie samogonu jest dozwolone i nie jest to zły alkohol.

Data: 2011-03-05 13:57:30
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
u2 pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 13:53 :

[...]

u nas też organy państwowe przymykają oczy na ten "proceder". np w Łącku produkują bardzo dobrą śliwowicę i to jest półlegalne. na wszystkich weselach w regionie nie pije się nic innego.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 14:00:40
Autor: u2
Cukier 4,59 - 5,10 zł
> [...]
u nas też organy państwowe przymykają oczy na ten "proceder". np w Łącku produkują bardzo dobrą śliwowicę i to jest półlegalne. na wszystkich weselach w regionie nie pije się nic innego.

Samogon jest w wielu przypadkach lepszy od przemysłowej wódki. Nie
wiadomo co za świństwa dodają w masowej produkcji.

Data: 2011-03-05 14:55:47
Autor: JanKo
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d7233fb$0$2438$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Samogon jest w wielu przypadkach lepszy od przemysłowej wódki. Nie
wiadomo co za świństwa dodają w masowej produkcji.

Żebyś ty wiedział co dodają do samogonu z cukru! Kurze gówno!

JanKo

Data: 2011-03-05 15:25:09
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł

właściwie to trochę odległe od tematu, ale jak ktoś chce się nauczyć to proszę: http://www.moonshine_still.republika.pl/index.html
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 16:20:11
Autor: jadrys
Cukier 4,59 - 5,10 zł
W dniu 2011-03-05 14:00, u2 pisze:
[...]

Niech cię drzwi ścisną, - próbowałem bimbru w różnych rejonach, ale nigdzie bimbrownikom nie udało się pozbyć tego ohydnego posmaku fermentacji.. Żadna zaprawa tego smaku nie zabije. Tym samym nie jest to trunek dla mnie.

Data: 2011-03-05 18:22:32
Autor: u2
Cukier 4,59 - 5,10 zł
W dniu 2011-03-05 16:20, jadrys pisze:
[...]

Piłem kilka razy samogon i mam znakomite wrażenia, najwyraźniej
mieszkasz w terenie partaczy bimbrowników :)

Data: 2011-03-05 19:28:34
Autor: jadrys
Cukier 4,59 - 5,10 zł
W dniu 2011-03-05 18:22, u2 pisze:
[...]
fermentacji.. Ĺťadna zaprawa tego smaku nie zabije. Tym samym nie jest to
trunek dla mnie.
Piłem kilka razy samogon i mam znakomite wrażenia, najwyraźniej
mieszkasz w terenie partaczy bimbrownikĂłw :)

W mojej aktualnej okolicy nie znam bimbrowników. Nie opłaca się im pędzić. Spirytus z przemytu kosztuje 25 zł za litr, a więc wszelaka działalność własna w tym zakresie jest nieopłacalna.
Natomiast, wracając do tematu, - bimbru miałem okazję popróbować nie tylko w Polsce ale w Bułgarii, Rumunii czy Jugosławii. I jakoś nigdzie mi zasmakował.

Data: 2011-03-05 14:55:03
Autor: JanKo
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d723236$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Z cukru!? To najgorszy szajs jaki znam! Ze zboża tak ale nie z buraków mazurskich! ;))))

JanKo

Data: 2011-03-05 13:58:52
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iktbjp$s0u$1inews.gazeta.pl...
[...]

A kto ci je spości, te ceny? Kiedy Niemcy nie po to wykupili polskie cukrownie... Założenia są takie, że maja nas położyć całkowicie...

PS. Słodziki są szkodliwe wyjątkowo dla zdrowia...

boukun

Data: 2011-03-05 14:06:30
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 13:58 :

[...]

cukier też jest szkodliwy. poza tym ceny spuści prawo popytu i podaży. jak ludzie dalej kupować "bo zdrożeje" to nie będzie takiej siły która zahamuje wzrost ceny tego produktu. to będzie samospełniająca się prognoza. jedyną receptą będzie nasycenie rynku i spożywanie zgromadzonych zapasów. wtedy przez brak zakupów w sklepach można będzie się spodziewać spadku ceny. mozna jeszcze słodzić miodem. to już prawdziwa pycha. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 13:14:36
Autor: obserwator
Cukier 4,59 - 5,10 zł
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

cukier też jest szkodliwy.

mieso,  tez jest szkodliwe ... w ogole zycie jest szkodliwe:)))

Data: 2011-03-05 14:25:07
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 14:14 :

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

cukier też jest szkodliwy.

mieso,  tez jest szkodliwe ... w ogole zycie jest szkodliwe:)))

no na coś trzeba przecież umrzeć. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 13:48:33
Autor: obserwator
Cukier 4,59 - 5,10 zł
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
no na coś trzeba przecież umrzeć. :-)

...PO ewidentnie chce zadbac o to, aby dlugo sie nie meczyc na tym padole
ziemskim:)

Data: 2011-03-05 14:51:33
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
obserwator  pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 14:48 :

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

no na coś trzeba przecież umrzeć. :-)

..PO ewidentnie chce zadbac o to, aby dlugo sie nie meczyc na tym padole
ziemskim:)

nie sądzę. przecież ceny szkodliwego cukru rosną, w związku z tym Polacy mniej go będą spożywać, wzrośnie średnia życia, będzie więcej czasu na cieszenie się emeryturą. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 14:19:28
Autor: obserwator
Cukier 4,59 - 5,10 zł
[...]

..hehehehehe.....za PRL-u w Polsce byly kartki na cukier. Rzadza ci sami, wiec byc moze powroca do swoich starych pomyslow, bo na nic innego ich nie stac.

Ale stac ich zawsze na zabezpieczeniu prywatnych interesow (slynne rzad sie
zawsze wyzywi i.... je bezy)...a wy, motloch (wtedy klasa robotnicza wsi i
miast), niech nie zre cukru bo szkodliwy:))

To sa ceny piramidalne i nie mysl, ze na cukrze sie skonczy.

Za chwile podrozeje maka i mieso, bo taka w tej chwili tendencja jest
swiatowa, tyle ze w panstwach zachodnich cywilizacji, jest wyzsza stopa
zyciowa i ludzie jakos to przezyja. Jak bedzie w Polsce, to sie niebawem
przekonamy.

Data: 2011-03-05 15:32:47
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 15:19 :

[...]

gwoli wyjaśnienia. teraz ceny ustala nie rząd ale prawo popytu i podaży. jak będzie za drogo to ludzie po prostu nie będą kupować. rząd ma wpływ na ceny tylko poprzez ustalanie odpowiednich podatków i akcyzy na niektóre towary. ktoś w temacie mówił, że cukrownie wykupili Niemcy i w związku z tym całe zamieszanie z cenami cukru. ja pamiętam sytuację na początku lat 90-tych z ceną dolara, jak poszybowała w górę po rozpuszczeniu plotki o tym że ma nastąpić wymiana pieniędzy. wg mnie z cukrem i innymi produktami może być podobnie. teraz jest internet i jak w jednym regionie Polski ludzie zaczynają panikować to szybko przenosi się na cała Polskę. ktoś po prostu nowocześnie nabija ludzi w butelkę. producenci teraz szukają ceny, którą ludzie zgodzą się zapłacić za określone produkty. taki jest wolny rynek.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 14:42:58
Autor: obserwator
Cukier 4,59 - 5,10 zł
[...]

tak wysokie ceny na cukier ustalilo w Polsce prawo popytu i podazy?
[...]

Nie wiem w tej chwili kto wykupil cukrownie, ale ten kto sprzedal cukrownie
Niemcom, to debil.

Ludzie zaczna wykupywac i tak, bez miojego udzialu w sianiu paniki, bo ludzie
potrafia jeszcze myslec. Niektorzy zarobia, a inni mniej cwani straca. --

Data: 2011-03-05 18:05:05
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 15:42 :
Ludzie zaczna wykupywac i tak, bez miojego udzialu w sianiu paniki, bo
ludzie potrafia jeszcze myslec. Niektorzy zarobia, a inni mniej cwani
straca.

w jaki sposób zarobią? myślisz że ci którzy kupują np cukier całymi zgrzewkami będą latali po sąsiadach lub po sklepach, żeby im go sprzedać? :-) w moim mieście przed wizytą naszego Papieża niektórzy ludzie liczący na zysk kupowali kiełbasę, bułki, musztardę całymi dziesiątkami kg żeby z tego zrobić hot dogi czy inne na gorąco podawane przekąski. i co? po uroczystej mszy kilkadziesiąt tysięcy biorących w niej udział ludzi rozeszło się do domów na posiłek. nigdy jeszcze w historii miasta chyba, dzieci w domach dziecka nie były tak dobrze zaopatrzeni w produkty spożywcze jak wtedy. ludzie po prostu oddawali te produkty, bo zbytu na nie nie było. wielu spośród przedsiębiorców miało do spłacenia duże długi. ja po prostu przeżyłem wystarczająco długi czas, żeby nie podążać za instynktem stadnym i czasami zalecam odrobinę "zdrowego rozsądku". :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 17:19:58
Autor: obserwator
Cukier 4,59 - 5,10 zł
> [...]

w jaki sposób zarobią? myślisz że ci którzy kupują np cukier całymi zgrzewkami będą latali po sąsiadach lub po sklepach, żeby im go sprzedać? :-) w moim mieście przed wizytą naszego Papieża niektórzy ludzie liczący na zysk kupowali kiełbasę, bułki, musztardę całymi dziesiątkami kg żeby z tego zrobić hot dogi czy inne na gorąco podawane przekąski. i co? po uroczystej mszy kilkadziesiąt tysięcy biorących w niej udział ludzi rozeszło się do domów na posiłek. nigdy jeszcze w historii miasta chyba, dzieci w domach dziecka nie były tak dobrze zaopatrzeni w produkty spożywcze jak wtedy. ludzie po prostu oddawali te produkty, bo zbytu na nie nie było. wielu spośród przedsiębiorców miało do spłacenia duże długi. ja po prostu przeżyłem wystarczająco długi czas, żeby nie podążać za instynktem stadnym i czasami zalecam odrobinę "zdrowego rozsądku". :-)

twoja naiwnosc mnie poraza:) na nadmiar zdrowego rozsadku tez nie cierpisz.
Do biznesu cukrowego tez sie nie nadajesz:))))

Data: 2011-03-05 18:37:22
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 18:19 :

> [...]

twoja naiwnosc mnie poraza:) na nadmiar zdrowego rozsadku tez nie
cierpisz. Do biznesu cukrowego tez sie nie nadajesz:))))

no to co? dlatego że Tobie zadaję pytania to jestem naiwny? bezskutecznie liczę na to, ze na któreś odpowiesz? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 17:43:07
Autor: obserwator
Cukier 4,59 - 5,10 zł
> [...]

no to co? dlatego że Tobie zadaję pytania to jestem naiwny? bezskutecznie liczę na to, ze na któreś odpowiesz? :-)

na wszytkie odpowiadam, ale akurat temat taki jak darmowe doradztwo biznesowe,
nie wchodzi w gre:)) --

Data: 2011-03-05 18:53:13
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
obserwator  pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 18:43 :

> [...]

liczę na to, ze na któreś odpowiesz? :-)

na wszytkie odpowiadam, ale akurat temat taki jak darmowe doradztwo

więc przestań udzielać się na grupie, bo świadczysz darmowe doradztwo politologiczne. :-) skoro nie potrafisz odpowiedzieć to znaczy, że nie znasz odpowiedzi.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 18:29:56
Autor: obserwator
Cukier 4,59 - 5,10 zł
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
więc przestań udzielać się na grupie, bo świadczysz darmowe doradztwo politologiczne. :-) skoro nie potrafisz odpowiedzieć to znaczy, że nie znasz odpowiedzi.

nie szantazuj i to glupio.

Data: 2011-03-05 19:46:18
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 19:29 :

[...]

ja szantażuję. oczywiście. człowiek który domaga się informacji dlaczego jest naiwny, błądzi, myli się w ocenach, jest szantażystą. jakbym słyszał prezesa. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 19:12:25
Autor: obserwator
Cukier 4,59 - 5,10 zł
> [...]

ja szantażuję. oczywiście. człowiek który domaga się informacji dlaczego jest naiwny, błądzi, myli się w ocenach, jest szantażystą. jakbym słyszał prezesa. :-)

jak czlowiek domaga (sic!) sie informacji to robi to w takiej formie jaka
powyzej zaprezentowales ? Przeczytaj co piszesz.
Nic dziwnego, ze popiersza tuska:)

Data: 2011-03-05 20:15:10
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 20:12 :

jak czlowiek domaga (sic!) sie informacji to robi to w takiej formie jaka
powyzej zaprezentowales ? Przeczytaj co piszesz.
Nic dziwnego, ze popiersza tuska:)
to proszę jeszcze raz pytania które zadałem:

Data: 2011-03-05 16:20:40
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikthig$hi3$2inews.gazeta.pl...
[...]

Znów pierdolisz jak pojebany. Po jakiej ty ziemi stąpasz? Tu już nie ma nic polskiego, jesteśmy rozłożeni na łopatki...

boukun

Data: 2011-03-05 14:56:46
Autor: złodziej podatków
Cukier 4,59 - 5,10 zł
> [...]

nie sądzę. przecież ceny szkodliwego cukru rosną, w związku z tym Polacy

mniej go będą spożywać, wzrośnie średnia życia, będzie więcej czasu na

Masz nadzieję że będzie coś takiego jak emerytura ? To jesteś dużym optymistą. Ja chciał bym w to wierzyć ale wygląda na to że wszystko wchłonie czarna dziura budżetowa. Oni są w stanie roztrwonić każde pieniądze jak duże by nie były.

Data: 2011-03-05 15:04:31
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
z?odziej podatków pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 14:56 :

> [...]
optymistą. Ja chciał bym w to wierzyć ale wygląda na to że wszystko
wchłonie czarna dziura budżetowa. Oni są w stanie roztrwonić każde

to co radzisz. kłaść się i umierać. na razie to sytuacja jest jak w kawale o polskich latach osiemdziesiątych XX wieku i optymiście i pesymiście. optymista mówił: jak tak dalej pójdzie to będziemy jedli gówno, a pesymista na to: ojjj. obawiam się, że dla wszystkich nie starczy. dziwnym zrządzeniem losu nadzieję na godziwą emeryturę mam większą w obecnym systemie, niż wtedy kiedy zaczynałem działalność zawodową.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 15:15:38
Autor: złodziej podatków.
Cukier 4,59 - 5,10 zł

> [...]

dziwnym zrządzeniem losu nadzieję na godziwą emeryturę mam większą w obecnym

systemie, niż wtedy kiedy zaczynałem działalność zawodową.

Ja o swoją zadbałem już dawno teraz szkoda mi tylko pieniędzy które tam muszę wpłacać a mógł bym je z większym pożytkiem nawet przepić. Przynajmniej by mnie głowa bolała. A tak zobaczę moje emeryckie pieniądze jak świnia niebo. Jakież to ogromne pieniądze dostają ci którzy liczyli na drugi i kolejne filary ( ulepione z gliny jak widać ) 50 zeta za kilkanaście tysięcy tam zgromadzone.

Data: 2011-03-05 16:18:45
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iktfu8$ff1$1inews.gazeta.pl...
> [...]

dziwnym zrządzeniem losu nadzieję na godziwą emeryturę mam większą w obecnym
systemie, niż wtedy kiedy zaczynałem działalność zawodową.

A skąd się ta nadzieja bierze? Bo w PRL-u ludzie mieli godne emerytury, a dzisiejsi emeryci nie są w stanie wiązać końca z końcem. Każdy emeryt, płacze dzisiaj i nie ma z czego spłacać długów, wielu umiera przedwcześnie ze stresu lub popełnia samobójstwa...

Tobie to powinni płacić po 20 zł za cukier i po 10 zł za litr benzyny i tak powiesz, że deszcz pada...

boukun

Data: 2011-03-05 17:34:45
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 16:18 :

[...]

przytocz jakieś badania statystyczne o tym jak kształtowała się średnia życia za PRL i obecnie. za PRL-u natomiast ludzie którzy narzekali i manifestowali przeciwko jedynie słusznej ideologi byli a to: szykanowani, aresztowani, więzieni czy też usuwani z kraju. i co problemy znikały? no tak nie było narzekających to nie było problemów. ludzie może w pieniądzach mieli godne emerytury, ale albo należeli do kasty popierającej i utrzymującej system, albo część swych emerytur otrzymywali z Zachodu, co przy przeliczniku czarnorynkowym dawało im status "krezusa". mam w rodzinie emerytów i jakoś stać ich jest na dobre życie i nie myślą o samobójstwach.
Tobie to powinni płacić po 20 zł za cukier i po 10 zł za litr benzyny i
tak powiesz, że deszcz pada...

nie kupowałbym. kupowałbym coś innego. staram się wytłumaczyć skąd i dlaczego kształtują się ceny w wypadku wątku np cukru. to że sięgam do prostej wiedzy ekonomicznej i tłumaczę znaczy, ze jestem za to odpowiedzialny? to na bok odkładamy wszystkie tłumaczenia i posłucham dlaczego mimo tak wysokich cen ludzie nadal robią zapasy? bo co? potrzebują mieć dobrze osłodzoną herbatę, kawę czy inne rzeczy? ja tam nie robię zapasów tego co nie potrzebuję. w sklepach półki uginają się od towarów więc dlaczego mam zamieniać swój dom w magazyn sklepowy?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 19:22:24
Autor: jadrys
Cukier 4,59 - 5,10 zł
[...]

Ĺźycia za PRL i obecnie.

Tu nie ma czego szukać w statystykach - podstawowe produkty bedące w kręgu zainteresowań emerytów, a więc węgiel, czynsz, energia elektryczna, leki czy chleb były tak tanie że nawet tym z niskimi uposażeniami wystarczało na to.

Data: 2011-03-05 19:49:51
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
jadrys pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 19:22 :

[...]

to może opowiem jak te podstawowe produkty typu chleb były wykorzystywane w rolnictwie. otóż chleb taki dwudniowy był kupowany przez rolników i używany do spasania świń. cena jego była niższa niż pasza. oczywiście wszyscy są za gospodarką centralnie planowaną i dotowaną?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 19:52:31
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iku0kl$hhb$2inews.gazeta.pl...
[...]

A dlaczego nie? Ludzie powinni sobie sami finansować i dotować co chcą. Lepsza taka gospodarka, niż niszczenie i sprzedawanie gospodarki obcym państwom... Bo to oznacza likwidację gospodarki...

boukun

Data: 2011-03-05 19:57:57
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 19:52 :
A dlaczego nie? Ludzie powinni sobie sami finansować i dotować co chcą.
Lepsza taka gospodarka, niż niszczenie i sprzedawanie gospodarki obcym
państwom... Bo to oznacza likwidację gospodarki...

więc dlaczego przeszkadzają Ci wysokie ceny cukru. wyobraź sobie, że dotujesz wakacje na Cyprze jakiegoś faceta z rodziną. :-) przeszkadza Ci to, nie sądzę przecież jesteś socjalistycznie zorientowany.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 20:02:07
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iku13n$hhb$4inews.gazeta.pl...
[...]

Ty kurwa w ogóle nie wiesz, co się wokół ciebie dzieje, ktoś ci nawbijał do łba coś o wolnym rynku i nie widzisz, że mamy wokół tylko złodziejstwo i rozkradanie gospodarki... Przemysł polski został sprzedany pod okrągłym stołem, Balcerowicz ci wyprał mózg i klepiesz teraz trzy po trzy...

Gdyby cukrownie nie zostały sprzedane pod stołem i były nadal państwowe, to załoga mogłaby sobie je dotować i rozwijać na tyle, na ile uważa... Prowadziłaby wewnętrzną gospodarkę...

boukun

Data: 2011-03-05 20:07:54
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 20:02 :
Gdyby cukrownie nie zostały sprzedane pod stołem i były nadal państwowe,
to załoga mogłaby sobie je dotować i rozwijać na tyle, na ile uważa...
Prowadziłaby wewnętrzną gospodarkę...

a skąd załoga wzięłaby pieniądze na dotowanie. zamiast pieniędzmi rozliczalibyśmy się workami cukru. fajna swoją drogą perspektywa. zamiast trzysta złotych proszę. poproszę trzy worki cukru i dwie filiżanki kawy. kawa bo potrzebny byłby wsad dewizowy. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-06 00:25:25
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iku1mb$hhb$6inews.gazeta.pl...
[...]

A skąd się biorą pieniądze? Co za głupie pytanie. A ci co dotują (jeśli dotują?) dzisiaj, skąd mają pieniądze? Załoga tworzy produkt własnymi rękami, załoga zdobywa pieniądz... Załoga modernizuje, załoga rozwija i buduje...

boukun

Data: 2011-03-06 10:38:20
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w niedziela 06 marzec 2011 00:25 :

[...]

przecież wyraźnie napisałem, ze kupując teraz cukier dotujesz wakacje jakiegoś gościa. pieniędzy się dzisiaj nie "zdobywa" tylko jeżeli masz dobry produkt to ktoś go kupuje za pieniądze. stąd się biorą pieniądze, od ludzi którzy nabywają to co wyprodukujesz, wykonasz jakaś usługę czy pożyczysz komuś pieniądze na procent. aby załoga mogła wytworzyć produkt to w przypadku cukru może wyglądać tak: najpierw trzeba kupić buraki cukrowe, czyli wyłożyć pieniądze dla rolników, potem należy buraki przerobić czyli wyłożyć pieniądze na niezbędną do tego energię i wodę, cukier należy sprzedać, a że reklama dźwignią handlu tu też pieniądze na reklamę itd... gospodarka to ciągły przepływ pieniądza. tak to się kręci, a ty uważasz że w cukrowniach wyrabia się cukier na przykład z piasku co nic nie kosztuje? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-06 12:30:42
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikvkmq$m5t$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie jakiegoś gościa, tylko reżimowego oprycha. Zejdź na ziemię, ile byś nie płacił podatków, władza wszystko przeżre... W Polsce nie ma żadnej racjonalnej ekonomii, zadanie rządu polega na tym, żeby się przez krótki okres jak najwięcej nachapali, a po nich niech nawet potop... Zadanie ich jest likwidacja tego kraju...

boukun

Data: 2011-03-06 17:46:26
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w niedziela 06 marzec 2011 12:30 :

[...]

no to od cukru doszliśmy do rozbiorów. firmy które handlują są w rękach prywatnych. w Polsce rząd już się nie zajmuje handlem marchewką jak za komuny. co do likwidacji kraju, wiesz lepiej bo znasz plany. :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-06 22:37:15
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il0dp4$ref$1inews.gazeta.pl...
[...]

W rękach kolesi, złodziej złodziejowi opchnął...
A powinny być państwowe, powinny były zostać w rękach narodu... Ale Geremek i syjoniści zaplanowali nas ograbić i ograbili...

boukun

Data: 2011-03-05 21:24:45
Autor: jadrys
Cukier 4,59 - 5,10 zł
[...]

To nie musisz mi mówić, - sam widziałem jak chłopi paśli świnie i kury kaszą. Kasza była tańsza od jęczmienia.
Każdy uczciwy człowiek jest za taka gospodarką. A przecież i teraz rolnictwo jest mocno dotowane. Jednak dużo wydajniejsze by było jako spółdzielnia produkcyjna a nie prywacizna. Choćby dlatego żeby pozbyć się żerujących na wszystkich pośredników.

Data: 2011-03-05 19:25:58
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikton6$hre$1inews.gazeta.pl...
[...]

Weź przestań pierdolić z tą swoją statystyką. Za  pierwszego PRL-u była propaganda i za tego dzisiejszego PRLu bis jest jeszcze wieksza propaganda sukcesu. A kraj zaorany i leży odlogiem. Nie ogladaj telewizji, nie słuchaj radia, to ci dobrze zrobi...  Władza pluje ci mw oczy, a ty mówisz, że deszcz pada. Powinni cię lac na goła dupę i nadal być im stopy lizał, taki twój los niewolnika...

Dzisiaj idioto masz kastę uprzywilejowanych, rządzących z racji dziedzictwa. Ci co rozprawili sie z wolna Polską lat 1980-1981 i zrobili stan wojenny, a potem zasiedli do targowicy okrągłego stołu, rządzą nadal niepodzielnie w Polsc. Za Gomułki każdy obywatel miał równe szanse dojścia do urzędu, w PZPR nie było uprzywilejowanego narodu. A dzisiaj uprzywilejowany naród jest nieczuły na los Polaków i nie dopuści do tego, żeby Polacy mogli się sami rządzić we własnym kraju...

Pogadamy za pół roku, jak już Polacy zaczną kupować żarcie tylko w NIemczech i w Polsce już wszystko upadnie, zobaczymy co tacy ludzie jak ty, będą wtedy mówić, a raczej pierdolić o podaży i popycie......

boukun

Data: 2011-03-05 19:52:03
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 19:25 :

[...]

boukun przestań pitolić. raz mówisz, że za PRL-u było lepiej, potem gadasz że żyjemy w PRL-u bis, teraz pitolisz, że to wszystko propaganda. zdecyduj się jakie czasy Ci odpowiadają.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-05 19:57:30
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iku0on$hhb$3inews.gazeta.pl...
[...]

Ależ owszem, ogólnie za PRLu była większa wolność i komfort zycia, ale ja też cały czas mówię, że Polska najlepiej się miała w okresie wzglednej wolności lat sierpień 1980 do 13 grudnia 1981 roku. Tylko wtedy byliśmy w miarę wpolni i były perspektywy na prawdziwą wolniość i rozkwit..  Żyjemy teraz w PRLu sprzed tego okresu względnej wolności, stan wojenny zniszczył naszą wolność, dzisiaj mamy PRL stanu wojennego...

boukun

Data: 2011-03-05 20:03:49
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w sobota 05 marzec 2011 19:57 :
stan wojenny zniszczył naszą wolność,
dzisiaj mamy PRL stanu wojennego...
jak sądzę więc, taki obrońca praw i wolności obywatelskich nadaje z jakowejś Białołęki czy coś? pytanie. kiedy odbiorą paszporty i zaczną zamykać wszystkich jak leci?
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-06 00:27:26
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iku1ev$hhb$5inews.gazeta.pl...
[...]

Ale po co? Przecież plan jest zamożyć głodem, systematycznie wyniszczyć, zaorać i wysiedlić...

boukun

Data: 2011-03-06 10:30:22
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w niedziela 06 marzec 2011 00:27 :
Ale po co? Przecież plan jest zamożyć głodem, systematycznie wyniszczyć,
zaorać i wysiedlić...

skoro znasz plany, to  musisz być niezłą szyszką? :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-06 12:32:43
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikvk7g$jj7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ci co nie słuchali i nie brali pod uwagę słynnego wywiadu Geremka dla Polityki udzielonego Hannie Krall w 1981 roku, mogą teraz się przekonać, że zrobili wielki błąd, że tego człowieka wywindowali na swojego przedstawiciela władzy... Tak samo jest z Buzkiem, Kaczyńskimi, Donkiem & Co...

boukun

Data: 2011-03-06 17:47:52
Autor: Marek Czaplicki
Cukier 4,59 - 5,10 zł
boukun pisze na pl.soc.polityka, w niedziela 06 marzec 2011 12:32 :
[...]

cały czas masz pretensje do kogoś kto już nie żyje i nie może się bronić.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-06 22:38:49
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:il0drq$ref$2inews.gazeta.pl...
[...]

Jak żył, to się rozbijał z kurwami po autostradach, za naszą krwawicę i udawał, że deszcz pada... Kolesie jeszcze żyją i się pastwią nad nami...

boukun

Data: 2011-03-05 14:57:14
Autor: JanKo
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "obserwator " <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iktevh$c6c$1inews.gazeta.pl...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

no na coś trzeba przecież umrzeć. :-)

..PO ewidentnie chce zadbac o to, aby dlugo sie nie meczyc na tym padole
ziemskim:)

Na co ci jeszcze szkodzi PO? Na mózg to pewne, na co jeszcze?

JanKo

Data: 2011-03-05 16:14:37
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iktdjj$6rp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Na niedojedzenie najlepiej...

boukun

Data: 2011-03-05 14:56:31
Autor: JanKo
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iktcvs$4vc$1inews.gazeta.pl...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

cukier też jest szkodliwy.

mieso,  tez jest szkodliwe ... w ogole zycie jest szkodliwe:)))

Genialne! Genialne! Jakże odkrywcze! ;))))))

JanKo

Data: 2011-03-05 16:13:53
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iktcgo$s0u$3inews.gazeta.pl...
[...]

W cuda wierzysz? Jakie prawo popytu i podaży? Polityka jest taka, żeby Polskę rozłożyć na łopatki bez jednego wystrzału, a ty tu pieprzysz coś o popycie i podaży...
Obcy wszedł do Polski i ani myśli nam dobrze zrobić, założenia są takie, żeby Polaków wziąć za mordę... Niech nawet zdychają, z ceny nikt nie zejdzie... Mamy jeździć do Niemiec na zakupy, a tu kraj ma być zaorany..., a potem wysiedlony...

boukun

boukun

Data: 2011-03-05 14:15:29
Autor: Anatol
Cukier 4,59 - 5,10 zł

[...]

No to albo cena jest promocyjnie dotowana, a sprzedaż faktycznie reaglamentowana albo Polacy nie chcą zarabiać  z przebitką 50-100%.

Anatol

Data: 2011-03-05 19:14:21
Autor: jerzy.n
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości

No to albo cena jest promocyjnie dotowana, a sprzedaż faktycznie
reaglamentowana albo Polacy nie chcą zarabiać  z przebitką 50-100%.

Każdy rolnik w Niemczech ma większa dotacje i najważniejsze o czym nikt nie
pisze, w Polsce do cukru promocyjnie dodają paczkę drożdże, a tego też nikt nie
napisze...

Data: 2011-03-05 19:19:06
Autor: Lilianna Szatańska
Cukier 4,59 - 5,10 zł

[...]

W Tesco we Wrocławiu 4,09! Pamiętam, że był niedawno po 2,10? 100% przebitki.

boukun

m.

Data: 2011-03-05 20:03:48
Autor: matusm
Cukier 4,59 - 5,10 zł

[...]

-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia
matusm

Data: 2011-03-05 21:18:37
Autor: pluton
Cukier 4,59 - 5,10 zł
[...]

To na co fiucie jeden czekasz ?
Jedz do Niemiec, kup tone ciktu, sprzedaj u siebie po 3,60.
Dostaniesz 1000 pln wiecej, niz wlozyles, zwroca ci sie koszty podrozy
i jeszcze zarobisz.

Jeden kurs dziennie i masz na niezle zycie.

Nullification

Data: 2011-03-06 00:31:16
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:iku628$ado$1inews.gazeta.pl...
[...]

-- pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

Będą tacy, co będą to robić. Powoli zniszczą wszystko w Polsce... Powoli ludzie nie będą mieli już pieniędzy, bo pracy nie będzie. Nie ma zakładów pracy, tylko sklepy TESCO pozostaną, a w nich produkty marki TESCO... Jak zniszczą wszystkie zakłady pracy, to ludzie nie będą mieli pieniędzy i nawet nie będzie ich stac na tańszy produkt z Niemiec...

boukun

boukun

Data: 2011-03-06 12:31:39
Autor: jadrys
Cukier 4,59 - 5,10 zł
W dniu 2011-03-06 00:31, boukun pisze:

[...]

Nie przesadzaj, - w Słupcy likwidują ten sklep. Nie sprawdził się z powodu za wysokich cen w stosunku do "Netto", "Lidla" czy "Biedronki".

Data: 2011-03-06 13:08:22
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ikvr92$13m$1news.onet.pl...
[...]

He, he, he, a Biedronka naleĹźy juĹź do TESCO, Netto, Lidl niemieckie...
W Polsce będzie tylko bazar i jedno wielkie targowisko, a z czasem i tego nie będzie, bo ludzie nie będą mieli dochodów i nie będa mieli za co robić zakupy w blaszanych łagrach...

boukun

Data: 2011-03-06 20:56:25
Autor: jadrys
Cukier 4,59 - 5,10 zł
W dniu 2011-03-06 13:08, boukun pisze:

[...]

Tesco to chyba Francuzi, Biedronka to Portugalia, Netto - Dania..

Data: 2011-03-06 22:40:30
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:il0otf$6af$2news.onet.pl...
[...]

Przepraszam, miałem na mysli Żabkę, ŻABKĘ TESCO wykupił. TESCO to Żydzi z Anglii.

boukun

Data: 2011-03-07 00:14:40
Autor: Lorn
Cukier 4,59 - 5,10 zł
W dniu 2011-03-05 13:10, boukun pisze:
Cukier u mnie w Świdnicy w PIK-Markecie dzisiaj kosztuje już 4,59 zł,
wczoraj kosztował jeszcze 4,29. Znajoma dzwoniła z wybrzeża z Gdańska i
mówi, że u nich kosztuje już 5,10 zł.

Pamiętam jak zrobili numer jakieś 5 lat temu z mąką... Rzucili się na tańszą. Podrożała 'dużo; na dwa tygodnie, po czym wróciła do ceny wyjściowej. Mam wrażenie, że w perfidny sposób pozbywają się nadwyżki  :>

Cukier 4,59 - 5,10 zł