Cukier 4,59 - 5,10 zł

Data: 2011-03-05 13:12:25
Autor: Grzegorz Z.
Cukier 4,59 - 5,10 zł
Tak jak powiedziałem, za miesiąc będzie już kosztował 7 zł.

Może to zabrzmi dziwnie, ale od dobrych 5 lat nie kupiłem ani kilograma
cukru. Przecież to trucizna jest.

Data: 2011-03-05 11:16:59
Autor: Antenka
Cukier 4,59 - 5,10 zł
On 5 Mar, 13:12, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Przecie to trucizna jest.<

Widać. Dlatego jesteś taki zgorzkniały.

Antenka

Data: 2011-03-06 12:23:31
Autor: Grzegorz Z.
Cukier 4,59 - 5,10 zł
Antenka napisał:

On 5 Mar, 13:12, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Przecie to trucizna jest.<

Widać. Dlatego jesteś taki zgorzkniały.

Antenka

Jak myślisz? Czym Jeszua z Natzeretu słodził sobie herbatę?

Data: 2011-03-08 10:32:52
Autor: Antenka
Cukier 4,59 - 5,10 zł
On 6 Mar, 12:23, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisa :

> Wida . Dlatego jeste taki zgorzknia y.

> Antenka

Jak my lisz? Czym Jeszua z Natzeretu s odzi sobie herbat ?<

Po pierwsze nie pił herbaty, ale gdyby pił zapewne używałby czegoś do
słodzenia np. miodu :-P

Antenka

P.s. Nie widzę żadnej analogii. Chciałeś zabłysnąć i znowu nic hłe hłe
hłe :D

Antenka

Data: 2011-03-09 09:04:49
Autor: Grzegorz Z.
Cukier 4,59 - 5,10 zł
Antenka napisał:

[...]

No jak to nic?

Przecież podobnie jak ja nie pił (zakładając że w ogóle istniał) słodzonej
herbaty hłe hłe :D

Data: 2011-03-05 13:31:34
Autor: boukun
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1sgv8x4rf51bh$.1vhf4tu3uh60s.dlg40tude.net...
Tak jak powiedziałem, za miesiąc będzie już kosztował 7 zł.

Może to zabrzmi dziwnie, ale od dobrych 5 lat nie kupiłem ani kilograma
cukru.

Przecież to trucizna jest.

Może i mógłbym się odzwyczaić od słodzenia , ale jakoś trudno mi jest zacząć... Po za tym, strasznie lubię Snickersy i inne słodycze. A co mają teraz powiedziec polskie gospodynie domowe i cukiernie, którzy chcą wypiekać ciasta? Czarno to widzę, zaczyna się prawdziwa katastrofa...

boukun

Data: 2011-03-05 16:30:07
Autor: wekon
Cukier 4,59 - 5,10 zł
"Grzegorz Z."  wrote in message news:1sgv8x4rf51bh$.1vhf4tu3uh60s.dlg40tude.net...

Tak jak powiedziałem, za miesiąc będzie już kosztował 7 zł.

Może to zabrzmi dziwnie, ale od dobrych 5 lat nie kupiłem ani kilograma
cukru.

Przecież to trucizna jest.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Może to zabrzmi dziwnie, ale nawet nie wiesz jakie ilości cukru spożywasz rocznie w postaci wielu produktów pośrednich.

wekon

Data: 2011-03-05 16:33:35
Autor: Grzegorz Z.
Cukier 4,59 - 5,10 zł
wekon napisał:

[...]

Ciekawe jakich?

Killer Coli, i przeróżnych zapakowanych w kolorowe kartoniki gówienek
zwanych szumnie "sokami" także nie wprowadzam do organizmu.

Najbliższa tzw. słodyczom u mnie jest maca którą uwielbiam.

Co jeszcze?

Data: 2011-03-05 17:14:41
Autor: wekon
Cukier 4,59 - 5,10 zł
"Grzegorz Z."  wrote in message news:fywq1ymcordt.1arhlbprqu9en.dlg40tude.net...

wekon napisał:

"Grzegorz Z."  wrote in message

[...]

ciasta, część wyrobów piekarniczych, jogurty, na upartego można dużo wykluczyć z menu, ale statystycznie wygląda to tak, że się go zjada w różnej postaci. sam się "wyleczyłem" z tego klasycznego dzięki zielonej herbacie, ale ta rosnąca cena odbije sie na portfelu każdego polaka

wekon

Data: 2011-03-05 22:19:29
Autor: zinek
Cukier 4,59 - 5,10 zł

[...]

spoko - niedlugo dzieki donkowi sie wogole od jedzenia odzwyczaisz - jak w tym dowcipie z koniem ;)
daj tylko znac czy sie udalo

Cukier 4,59 - 5,10 zł