Cukier 4,59 - 5,10 zł

Data: 2011-03-05 19:19:06
Autor: Lilianna Szatańska
Cukier 4,59 - 5,10 zł

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ikt9m5$u16$1mx1.internetia.pl...
Cukier u mnie w Świdnicy w PIK-Markecie dzisiaj kosztuje już 4,59 zł, wczoraj kosztował jeszcze 4,29. Znajoma dzwoniła z wybrzeża z Gdańska i mówi, że u nich kosztuje już 5,10 zł.

Tak jak powiedziałem, za miesiąc będzie już kosztował 7 zł.

Przypominam, że w Kauflandzie w Niemczech kosztuje teraz 2,60 zł http://boukun.wrzuta.pl/obraz/54Ti4UXwlpd/cukier_w_niemczech

Sprzedali nasz kraj złodzieje od 1989 roku i zaorali całkowicie. Teraz się dopiero zaczyna, teraz dopiero zaczną wszystkie jeszcze drobne gospodarstwa padać, zajadą nas Niemcy i Żydzi całkowicie..

W Tesco we Wrocławiu 4,09! Pamiętam, że był niedawno po 2,10? 100% przebitki.

boukun

m.

Cukier 4,59 - 5,10 zł