Cukier 4,59 - 5,10 zł

Data: 2011-03-07 00:14:40
Autor: Lorn
Cukier 4,59 - 5,10 zł
W dniu 2011-03-05 13:10, boukun pisze:
Cukier u mnie w Świdnicy w PIK-Markecie dzisiaj kosztuje już 4,59 zł,
wczoraj kosztował jeszcze 4,29. Znajoma dzwoniła z wybrzeża z Gdańska i
mówi, że u nich kosztuje już 5,10 zł.

Pamiętam jak zrobili numer jakieś 5 lat temu z mąką... Rzucili się na tańszą. Podrożała 'dużo; na dwa tygodnie, po czym wróciła do ceny wyjściowej. Mam wrażenie, że w perfidny sposób pozbywają się nadwyżki  :>

Cukier 4,59 - 5,10 zł