Cukier drozeje...

Data: 2011-04-20 13:57:14
Autor: Witold
Cukier drozeje...
maka drozeje, a ceny uslug prostytytek maleją !

Data: 2011-04-20 15:22:44
Autor: cirrus
Cukier drozeje...
Użytkownik "Witold" <witold@onet.pl> napisał w wiadomości news:4daeca60$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
maka drozeje, a ceny uslug prostytytek maleją !

To po ile ostatnio ci dały?

--
stevep

Data: 2011-04-20 16:52:04
Autor: u2
Cukier drozeje...
W dniu 2011-04-20 13:57, Witold pisze:
maka drozeje, a ceny uslug prostytytek maleją !

Bo qrw u nas dostatek, zwłaszcza tych politycznych.

Data: 2011-04-20 19:27:26
Autor: pluton
Cukier drozeje...
> maka drozeje, a ceny uslug prostytytek maleją !

Bo qrw u nas dostatek, zwłaszcza tych politycznych.

i jakos wszystkie w pisie.

Nullification

Data: 2011-04-20 19:25:48
Autor: u2
Cukier drozeje...
W dniu 2011-04-20 19:27, pluton pisze:
Bo qrw u nas dostatek, zwÂłaszcza tych politycznych.

i jakos wszystkie w pisie.

U ciebie w pizdzie pokurwiencu z zssr.

Data: 2011-04-20 17:03:03
Autor: Pinocchio
Cukier drozeje...

Użytkownik "Witold" <witold@onet.pl> napisał w wiadomości news:4daeca60$0$2458$65785112news.neostrada.pl...
maka drozeje, a ceny uslug prostytytek maleją !

Byłem w imperialistycznym megasamie. Cukier poniżej 4 zł. Ciekaw jestem miny durni, którzy 2 tygodnie temu wykupili całe półki po 5,10! ;)

PhD

Cukier drozeje...