Cukier drożeje na całym świecie panie Prezesie

Data: 2011-03-23 08:41:27
Autor: Grzegorz Z.
Cukier drożeje na całym świecie panie Prezesie
Pod koniec lutego i na początku marca na giełdach ceny cukru
charakteryzowała duża zmienność. Dwa tygodnie temu dominowały spadki;
ostatni tydzień przyniósł wzrosty - cukier biały na londyńskiej giełdzie
podrożał o 8 proc., do 760 dolarów za tonę (z dostawą na maj). W Nowym
Jorku cena cukru surowego wzrosła o 11 proc. do prawie 670 dolarów za tonę
- informuje Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa (FAPA).

Cenę mogą stabilizować kolejne dostawy. Jak podała niemiecka firma
analityczna F.O. Licht, w marcu firma Cargill zrealizowała na przykład
dostawy marcowego kontraktu na ponad 950 tys. ton cukru - tak duża ilość
powinna spowodować spadek cen. Analitycy zaznaczają jednak, że sytuacja
rynkowa jest niepewna, bo nie ma jeszcze jasności co do wysokości eksportu
z Indii oraz produkcji w Brazylii.

http://biznes.interia.pl/news/cukier-drogi-w-polsce-i-na-swiecie,1607077

Data: 2011-03-23 00:45:31
Autor: Hans Kloss
Cukier drożeje na całym świecie panie Prezesie
On 23 Mar, 08:41, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
[stek bzdur]

Podatki też na całym świecie podwyższają?
J-23

Data: 2011-03-23 08:47:18
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 08:45, Hans Kloss pisze:
On 23 Mar, 08:41, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
[stek bzdur]

Podatki też na całym świecie podwyższają?
J-23

Tak, dlatego PO podwyższa je w PO-lsce :)

Data: 2011-03-23 09:13:29
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

Tak, dlatego PO podwyższa je w PO-lsce :)

Nie jestem zgrzesiem, nie jestem pedałem i nie wyrzucono mnie z szeregów
jehowych.

Jeśli twierdzisz że pisałem coś takiego to przytocz te moje słowa.

Jeśli nie przytoczysz to "małczat sabaka".

Data: 2011-03-23 09:17:20
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 09:13, Grzegorz Z. pisze:
Nie jestem zgrzesiem, nie jestem pedałem i nie wyrzucono mnie z szeregów
jehowych.

Kłamiesz jak zwykle.

Data: 2011-03-23 09:34:59
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-03-23 09:13, Grzegorz Z. pisze:
Nie jestem zgrzesiem, nie jestem pedałem i nie wyrzucono mnie z szeregów
jehowych.

Kłamiesz jak zwykle.

Udowodnij że kłamię.

Data: 2011-03-23 09:48:38
Autor: u2
Cukier drożeje na całym świecie panie Prezesie
W dniu 2011-03-23 09:34, Grzegorz Z. pisze:
Kłamiesz jak zwykle.
Udowodnij że kłamię.

Poszukaj sobie w archiwum, tam są dowody.

Data: 2011-03-23 09:52:13
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-03-23 09:34, Grzegorz Z. pisze:
Kłamiesz jak zwykle.
Udowodnij że kłamię.

Poszukaj sobie w archiwum, tam są dowody.

Ale to ty stawiasz zarzuty i to na tobie ciąży obowiązek ich udowodnienia.

A jak ci się "nie chce" to "małczat sabaka".

Data: 2011-03-23 10:09:01
Autor: u2
W dniu 2011-03-23 09:52, Grzegorz Z. pisze:
Poszukaj sobie w archiwum, tam są dowody.
Ale to ty stawiasz zarzuty i to na tobie ciąży obowiązek ich udowodnienia.

Jakie zarzuty ? To są fakty, no chyba, że się ich wstydzisz :)

Data: 2011-03-23 10:39:46
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

Ale to ty stawiasz zarzuty i to na tobie ciąży obowiązek ich udowodnienia.

Jakie zarzuty ?

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/21fbf39994416fe9

Data: 2011-03-23 10:34:28
Autor: Voodoo People

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1139ezlypxfpr$.6rwkvxx61lm1.dlg40tude.net...
u2 napisał:

[...]

Sam to udowadniasz piszac kazdego posta :)

Data: 2011-03-23 11:29:42
Autor: Axzse

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d89a588$0$2486$65785112news.neostrada.pl...
[...]

DLaczego PiS się nie sprzeciwia tylko organizuje 10 kwietnia jakieś marsze z pochodniami?

AAA

Data: 2011-03-23 08:50:10
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

A co Prezes wczoraj mówił o podatkach?

Data: 2011-03-23 10:37:21
Autor: Voodoo People

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1924ft1mzqbv8$.20dz975wznoj.dlg40tude.net...
Hans Kloss napisał:

[...]

A prezes to w przeciwienstwie do peło podatki obniżyl, szkoda ze miedzy innymi tobie kmiocie bo moze nie mialbys na internet i siedzial pod budka z piwem z nudow.

Data: 2011-03-23 11:28:57
Autor: Axzse

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:2f4894bb-4a41-4c13-b341-13c4fed6de3df2g2000yqf.googlegroups.com...
On 23 Mar, 08:41, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
[stek bzdur]

Podatki też na całym świecie podwyższają?
J-23

Zapoznaj się za skalą podatkową w innych krajach a później drzyj japę! Znacie się na ekonomii tak jak wasz prezes na zakupach!

AAA

Data: 2011-03-23 14:05:26
Autor: Hans Kloss
Cukier drożeje na całym świecie panie Prezesie
On 23 Mar, 11:28, "Axzse" <ax...@fristunit.uk> wrote:

Zapoznaj si za skal podatkow w innych krajach
 Guano mnie obchodzą podatki w innych krajach- ja pracuję mieszkam i
kupuję w Polsce. A tu ryży tuskodonerk wspomagany przez swołocz
twojego pokroju właśnie okradł mnie i moich rodaków na, lekko licząc,
10% dochodów. A być może nawet więcej....
J-23

Data: 2011-03-23 08:58:04
Autor: Tomek

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1ckbmkr3ztlr1.1i325mubil8an$.dlg40tude.net...
[...]

W Niemczech ani drgnęła - nadal 0,6-0,65 eurocenta za 1 kg.
Propagandę siejecie?
Tomek

Data: 2011-03-23 08:59:27
Autor: Tomek
[...]

To rozumiem, że u nas powinien podrożeć o jakieś 20 gr, a nie o 3-4 zł (100%). Liczyć Cię nie nauczyli?
Tomek

Data: 2011-03-23 01:48:04
Autor: Zygmunt Dariusz
On Mar 23, 3:59 am, "Tomek" <kuki...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> napisał w wiadomościnews:1ckbmkr3ztlr1.1i325mubil8an$.dlg40tude.net...

> [...]
> - informuje Fundacja ProgramĂłw Pomocy dla Rolnictwa (FAPA).

To rozumiem, że u nas powinien podrożeć o jakieś 20 gr, a nie o 3-4 zł

Pewien jestes, ze ciebie nauczyli liczyc?

W Niemczech ani drgnĂŞÂła - nadal 0,6-0,65 eurocenta za 1 kg".

Kupie kazda ilosc, ile tylko dostarczysz.

Data: 2011-03-23 10:08:54
Autor: Zakarm
Cukier drożeje na całym świecie panie Prezesie

W Niemczech ani drgnĂŞÂła - nadal 0,6-0,65 eurocenta za 1 kg".

Kupie kazda ilosc, ile tylko dostarczysz.

http://www.lidl.de/de/shop@SearchResultsPage?resultGroup=ALL_MATCHES&queryString=zucker

-5%
0.65
je 1-kg-Pckg.
(1 kg = € 0.65)
Alter Preis:€ 0.69

Czy to wychodzi 2.6zl ?

Data: 2011-03-23 10:32:17
Autor: Zygmunt Dariusz
On Mar 23, 5:08 am, Zakarm <tys...@smiedzimulem.com> wrote:
> W Niemczech ani drgnęła - nadal 0,6-0,65 eurocenta za 1 kg".

> Kupie kazda ilosc, ile tylko dostarczysz.

> [...]

Ciebie tez nie nauczyli liczyc?
Ja chce skorzystac z oferty Tomka a nie Lidl'a, bo to ogromna roznica.

Data: 2011-03-23 10:39:03
Autor: Voodoo People

--

To kĂłpĂłj, kto ci broni :)

Data: 2011-03-23 13:48:56
Autor: Tomek

Data: 2011-03-23 09:01:27
Autor: Grzegorz Z.
Tomek napisał:

[...]

Nie, nie nauczyli. Nauczyli tylko po ile są jabłka.

Data: 2011-03-23 10:38:09
Autor: Voodoo People

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:fny4uyii3ff9.10jypi5qimm2u$.dlg40tude.net...
Tomek napisał:

[...]

Nie, nie nauczyli.

Widac :)

Data: 2011-03-23 11:27:47
Autor: Axzse
[...]

Skąd prezes może wiedziec ile kosztuje cukier skoro nawet wczoraj robił zakupy na-niby? Czysty cyrk. Jak za PRL.

AAA

Cukier drożeje na całym świecie panie Prezesie