Cukier ma kosztować 7 zł

Data: 2011-03-02 20:48:40
Autor: boukun
Cukier ma kosztować 7 zł
W Niemczech 2,60 zł.. http://boukun.wrzuta.pl/obraz/54Ti4UXwlpd/cukier_w_niemczech

Opłacało się zaorać polski przemysł...

Trzymaj się polski niewolniku..., w blaszanych łagrach pracy...

Jak daleko nam do Białorusi?

Jak długo można tak cierpieć?

boukun

Data: 2011-03-02 13:13:09
Autor: J-23
Cukier ma kosztować 7 zł
On 2 Mar, 20:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
W Niemczech 2,60 z ..http://boukun.wrzuta.pl/obraz/54Ti4UXwlpd/cukier_w_niemczech

Op aca o si zaora polski przemys ...

Trzymaj si polski niewolniku..., w blaszanych agrach pracy...

Jak daleko nam do Bia orusi?

Jak d ugo mo na tak cierpie ?

boukun

dziekuje, nie slodze!

Data: 2011-03-02 23:18:53
Autor: boukun
Cukier ma kosztowac 7 zl

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:b0a65390-c86d-4d74-9b51-8bd02757599ek18g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

dziekuje, nie tankuje, dziekuje, nie pije, dziekuje nie jem... dziekuje, a aa, aaa, umieram, kto zaplaci za mój pochówek?

boukun

Data: 2011-03-02 22:27:16
Autor: J-23
Cukier ma kosztowac 7 zl
On 2 Mar, 23:18, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:b0a65390-c86d-4d74-9b51-8bd02757599ek18g2000vbq.googlegroups.com...

> dziekuje, nie slodze!

dziekuje, nie tankuje, dziekuje, nie pije, dziekuje nie jem... dziekuje, a aa,
aaa, umieram, kto zaplaci za m j poch wek?

boukun

z moich obserwacji tego co sie dzieje w krajach Europy t.j. Anglia,
Francja, Wegry. tam niedawno bylem sluzbowo. to w Polsce jeszcze jakos
da sie zyc. szczegolnie w Angli drastycznie rozszerza sie obszar
biedy, i przestepczosci. kapitalizm chyba dozywa swoich ostatnich dni.
jaki system spoleczny bedzie w nastepstwie jego upadku? mysle ze jakas
forma wspolczesnego niewolnictwa. juz sie klaruje caly system
uwarunkowan doprowadzajacych do takiej transformacji. chocby zaleznosc
wielu osob od systemu podleglosci wobec bankow. sa rodziny gdzie rodzi
sie dzieci, ktore w zalozeniu maja w przyszlosci splacac kredyty
zaciagane przez rodzicow. znam takich, i wiem ze dzieci te zyja w
poczuciu ogromnego strachu.

J...

Data: 2011-03-03 08:29:33
Autor: boukun
Cukier ma kosztowac 7 zl

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:3e6cadfd-86f7-4f87-8b97-351dd7b40807e8g2000vbz.googlegroups.com...
> [...]

sie dzieci, ktore w zalozeniu maja w przyszlosci splacac kredyty
zaciagane przez rodzicow. znam takich, i wiem ze dzieci te zyja w

Dziwna ta twoja obserwacja, bo dowody przedstawilem powyzej, w Niemczech zarobki sa wiecej jak 4-krotnie wyzsze, a ceny zywnosci niekiedy o 50% tansze...

Banki to wlasnie najwieksze kurestwo i plaga i zarobki bankierów to szczyt tego kurestwa...

boukun

Data: 2011-03-03 10:22:47
Autor: J-23
Cukier ma kosztowac 7 zl
On 3 Mar, 08:29, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:3e6cadfd-86f7-4f87-8b97-351dd7b40807e8g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

sa wiecej jak 4-krotnie wyzsze, a ceny zywnosci niekiedy o 50% tansze...

Banki to wlasnie najwieksze kurestwo i plaga i zarobki bankier w to szczyt tego
kurestwa...

boukun

czy Twoje zarobki sa nizsze czy rowne niemieckim?

Data: 2011-03-03 20:20:56
Autor: boukun
Cukier ma kosztowac 7 zl

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:c6da3a26-3b6a-42ac-a192-d1f22638bdc9y3g2000vbh.googlegroups.com...
> [...]

kurestwa...

boukun

czy Twoje zarobki sa nizsze czy rowne niemieckim?

Oczywiscie, ze nizsze... Bierzmy wszystkie branze porównujmy....

boukun

Data: 2011-03-03 15:48:31
Autor: jadrys
Cukier ma kosztowac 7 zl
W dniu 2011-03-03 07:27, J-23 pisze:

z moich obserwacji tego co sie dzieje w krajach Europy t.j. Anglia,
Francja, Wegry. tam niedawno bylem sluzbowo. to w Polsce jeszcze jakos
da sie zyc.
J...

Dobry żart.. Tylko unikaj mojego sąsiada-emeryta. Bo on raczej poczucia humoru nie ma.

Data: 2011-03-03 10:19:02
Autor: J-23
Cukier ma kosztowac 7 zl
On 3 Mar, 15:48, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> da sie zyc.
> J...

Dobry żart.. Tylko unikaj mojego sąsiada-emeryta. Bo on raczej poczucia

niech pojedzie do ktoregos z miast europejskich i zobaczy ludzi
mieszkajacych i spiacych na ulicy

Data: 2011-03-03 20:22:00
Autor: boukun
Cukier ma kosztowac 7 zl

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:7609925c-e1bf-4e2a-b8da-9993beea4790by6g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

humoru nie ma.

niech pojedzie do ktoregos z miast europejskich i zobaczy ludzi
-- -- -- -- -- -- -- -- -
I wszędzie natknie się na wypędzonych z Polski przez Balcerowicza Polaków...

boukun

Data: 2011-03-03 21:41:21
Autor: jadrys
Cukier ma kosztowac 7 zl
W dniu 2011-03-03 19:19, J-23 pisze:
[...]

PrzewaĹźnie emigranci.. takĹźe z Polski.

Data: 2011-03-03 19:17:18
Autor: the_foe
Cukier ma kosztowac 7 zl
W dniu 2011-03-03 07:27, J-23 pisze:
kapitalizm chyba dozywa swoich ostatnich dni.

a jest na swiecie jeszcze jakis kraj kapitalistyczny? Czyli taki ktory nie ma:
koncesji
ceł
monopolii/oligopoli
scentralizowanej redystrybucji budzetowej

--
the_foe

Data: 2011-03-04 21:01:00
Autor: Kaczysta
Cukier ma kosztowac 7 zl
Sprawa jest znacznie bardziej prosta - ludzie gromadza zapasy na czas zblizajacej sie wojny.
AZ

Data: 2011-03-04 22:02:06
Autor: u2
Cukier ma kosztowac 7 zl
W dniu 2011-03-04 21:01, Kaczysta pisze:
Sprawa jest znacznie bardziej prosta - ludzie gromadza zapasy na czas
zblizajacej sie wojny.
AZ

To powinni gromadzić sól :)

Data: 2011-03-05 23:17:48
Autor: Kaczysta
Cukier ma kosztowac 7 zl

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4d715351$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dlaczego uważasz, że nie gromadzą? Ogromne partie soli, makaronów, kasz i mąki "schodzą" ze sklepów, tylko jeszcze to nie wpływa na ceny - poczekaj kilka tygodni.
AZ

Data: 2011-03-02 21:28:57
Autor: mi\(c\).sz.
Cukier ma kosztować 7 zł
 Baukun przesadziłeś coś z tym cukrem chyba.

Data: 2011-03-02 21:38:41
Autor: boukun
Cukier ma kosztować 7 zł

Użytkownik "mi(c).sz." <micsz@onet.pl> napisał w wiadomości news:ikm9a0$tfa$1news.dialog.net.pl...
Baukun przesadziłeś coś z tym cukrem chyba.

Poczekaj, dzisiaj juz codziennie podnosą o 20 groszy, jakbyśmy mieli stan wojenny...

No i w TESCO zabraniają kupować większe ilości, może lada dzień będzie na kartki?

Süd Zucker dyktuje ceny...

boukun

Data: 2011-03-03 00:25:17
Autor: VSS
Cukier ma kosztować 7 zł
W wiadomości:ikma9g$3oc$1@mx1.internetia.pl,
boukun <boukun@neostrada.pl> nastukał:
No i w TESCO zabraniają kupować większe ilości, może lada dzień
będzie na kartki?

zabraniaja juz tak od kilku lat aby male sklepy nie kupowały hurtem, niepotrzebnie się podniecasz.

--
VSS

Data: 2011-03-03 08:25:25
Autor: boukun
Cukier ma kosztować 7 zł

Użytkownik "VSS" <vss@onet.pl> napisał w wiadomości news:ikmjku$tm6$1news.onet.pl...
[...]

To w TESCO jest taniej jak w hurtowni?

boukun

Data: 2011-03-03 10:43:10
Autor: VSS
Cukier ma kosztować 7 zł
W wiadomości:ikng6a$sgq$1@mx1.internetia.pl,
boukun <boukun@neostrada.pl> nastukał:
To w TESCO jest taniej jak w hurtowni?

tak, tesco kupuje tysiąc ton od cukrowni do wszystkich sklepów, hurtownia kupuje 10 ton to ma wyższe ceny

--
VSS

Data: 2011-03-03 18:55:36
Autor: go!
Cukier ma kosztować 7 zł
On 03/03/2011 09:43, VSS wrote:

tak, tesco kupuje tysiąc ton od cukrowni do wszystkich sklepów,

co za belkot? I co z tego ze kupuje taniej niz hurtownia? To znaczy ze doplaca do kazdego kilograma, ze reglamentuje sprzedaz? Jesli TESCO zarabia zas na tym, to co im za roznica czy caly swoj cukier sprzedadza Kowalskiemu czy Nowakowi?

Data: 2011-03-04 17:41:10
Autor: Papu5murf
Cukier ma kosztować 7 zł
Órzytkownik "go!" napisał:
[...]

teskjo to monopolistyczny złodziej, jak każdy market!:O(
nie płaci podatkuf, stosuje ceny dampingowe żeby wykończyć małą konkurencję,
to cała filozofia, tylko jakomś cudem żyjemy w cudownym kraju gdzie bandyci
jawnie działają i okradają uczciwych ludzi, prawo im na to pozwala, policja
ich chroni, sądy tuszują sprawy a media milczą na zamówienie, PO prostu
drugi egipt:O(

Data: 2011-03-02 23:31:19
Autor: MH
Cukier ma kosztować 7 zł
[...]

===================

Drożdże też podrożeją ?

MH

Data: 2011-03-03 08:32:00
Autor: boukun
Cukier ma kosztować 7 zł

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ikmk06$rth$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ano tak, u mnie wczoraj w pobliskim PIK-Markecie cukier kosztował 4,29 zł, dwa dni wcześniej jeszcze 3,69 zł, dzisiaj jeszcze nie byłem w sklepie...

boukun

Data: 2011-03-03 00:06:20
Autor: robertbig
Cukier ma kosztować 7 zł
On 2 Mar, 20:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Jak daleko nam do Bia orusi?

A co ty masz do Białorusi ???

Jak d ugo mo na tak cierpie ?

Mało słodze  .Bimbriu nie pedze.
I modle sie o to by chleb kosztował 15 zł , masło 25 a cukier 17.
Wtedy sprawy sie rozwiąża same.

Cukier ma kosztować 7 zł