Cukier po 6,90 zł !

Data: 2011-03-26 11:24:53
Autor: Seran
Cukier po 6,90 zł !
Chciałem kupić dzisiaj 3 kg cukru. Wchodzę do osiedlowego
sklepu a tam cukier po 6,90 zł !

Serio! Tego Tuska to powinno sie wystrzelić w kosmos!

Data: 2011-03-26 11:37:01
Autor: Bogdan Idzikowski
Cukier po 6,90 zł !

Użytkownik "Seran" <seran@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imketm$omp$1news.onet.pl...
Chciałem kupić dzisiaj 3 kg cukru. Wchodzę do osiedlowego
sklepu a tam cukier po 6,90 zł !

Serio! Tego Tuska to powinno sie wystrzelić w kosmos!

To Tusk ustala ceny na wolnym rynku?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-03-26 05:49:31
Autor: Hans Kloss
Cukier po 6,90 zł !
On 26 Mar, 11:37, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:

To Tusk ustala ceny na wolnym rynku?

Nie on tylko na "wolnym rynku" dopierdala coraz to większe podatki,
akcyzy inne daniny. A naród się dziwi ze od tych "przemy¶lanych"
operacji ceny wszystkiego nie spadaj± (tak jak to minfiin im
obiecywało) tylko jakby wręcz przeciwnie...
J-23

Data: 2011-03-26 11:41:28
Autor: u2
Cukier po 6,90 zł !
Serio! Tego Tuska to powinno sie wystrzelić w kosmos!

To Tusk ustala ceny na wolnym rynku?

Ano ustalił, likwiduj±c na spółkę z Pawlakiem polskie cukrownie i
oddaj±c pozostałe w łapki kapitału niemieckiego.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Cukrownia

"W wyniku prywatyzacji i restrukturyzacji przemysłu cukrowniczego,
cukrownie w Polsce znalazły się w pięciu grupach wła¶cicielskich, wiele
cukrowni zamknięto[1]."

W¶ród tych pięciu grup s± trzy o swojsko brzmi±cych nazwach :

Cukrownie Südzucker Polska Sp. z o.o.

Cukrownie Pfeifer & Langen Polska S.A.

Cukrownie Nordzucker Polska S.A.

Data: 2011-03-26 17:26:06
Autor: cirrus
Cukier po 6,90 zł !
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d8dc1d2$0$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Raczej wywołuje kretynów do wypowiedzi.

--
stevep

Data: 2011-03-26 21:28:51
Autor: Kaczysta
Cukier po 6,90 zł !

[...]

Nie, ale stworzył takie mechanizamy ekonomiczne w RP, że mamy syf.
AZ

Data: 2011-03-26 22:19:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Cukier po 6,90 zł !

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4d8e4c87$0$2436$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jakie mechanizmy? Wymień?

Data: 2011-03-27 18:44:35
Autor: boukun
Cukier po 6,90 zł !

[...]

Wolny rynek, co zniewala ludzi, hmmm...
Sprzedali Polskę i krzycz± wolna amerykanka, tfu!

boukun

Data: 2011-03-26 11:48:16
Autor: pluton
Cukier po 6,90 zł !
Chciałem kupić dzisiaj 3 kg cukru.

Tak z ciekawosci: co robisz z taką ilością cukru?

Wchodzę do osiedlowego
sklepu a tam cukier po 6,90 zł !

Jezeli zjesz to przy mnie, to zwroce ci po 5 pln za kazdy kilogram.

Nullification

Data: 2011-03-26 13:46:59
Autor: bolek
Cukier po 6,90 zł !

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imkgns$bkh$1inews.gazeta.pl...
Chciałem kupić dzisiaj 3 kg cukru.

Tak z ciekawosci: co robisz z taką ilością cukru?

To 3 kg to jest ilo¶ć spekulacyjna ?
To miał kupić 10 dkg ?

bolek

Data: 2011-03-26 13:44:07
Autor: pluton
Cukier po 6,90 zł !

> Tak z ciekawosci: co robisz z taką ilością cukru?

To 3 kg to jest ilo¶ć spekulacyjna ?
To miał kupić 10 dkg ?

Nie wiem, uzywam cukru tylko do kawy, lyzeczke dziennie.

Nullification

Data: 2011-03-26 14:08:55
Autor: sofu
Cukier po 6,90 zł !

[...]

-- -- -- -- -

A przynajmniej zawiesić na kominie i niech maluje...........

sofu

Data: 2011-03-26 14:39:07
Autor: lord_donald
Cukier po 6,90 zďż˝ !
W dniu 26.03.2011 14:08, sofu pisze:
Uďż˝ytkownik "Seran"<seran@wp.pl>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
Chcia�em kupi� dzisiaj 3 kg cukru. Wchodz� do osiedlowego
sklepu a tam cukier po 6,90 zďż˝ !

Serio! Tego Tuska to powinno sie wystrzeliďż˝ w kosmos!

-- -- -- -- -

A przynajmniej zawiesiďż˝ na kominie i niech maluje...........

sofu

On jest dobry w myciu szyb na wysokościach i tak na prawdę tylko do tego się nadawał zanim kolesie go wsadzili i kazali załatwiać swoje interesiki w zamian za dotacje na bilbordy i od czasu do czasu przejażdżką ma Karaiby. Kiedyś nie dawno mieliśmy podobnego prezydenta, który dopiero uczył się czytać jak wsadzili go na stołek, nie doszedł do literki G a już mu dali tytuł profesora.
Co do naszych inteligentnych polityków to jest tak, kiedyś sprzątali kible, wkręcali żarówki, myli szyby, itp..., a jak się trafił jakiś ekonomista to taki co z cudem radził sobie z rozliczeniem PGR, to i tek był debilem w gumowcach i krawaciku, bo po jego ekonomi to i nawet ten PGR upadł, a co dopiero mógł zrobić kraj. Teraz się nazywają inteligencją, a każdy zastanawia się co ci kretyni naprawdę w tym sejmie robią i kto ich tam wsadził, i dlaczego wszystko jest takie drogie. Swoją drogą jak kiedyś uznali, że komuna jest nie dobra to ją obalili, to dlaczego teraz mamy tolerować chory i kulawy wolny rynek i złodziejską politykę UE wobec naszego kraju i jej kryzysy?

Data: 2011-03-26 19:12:55
Autor: ..he®sk..
Cukier po 6,90 zł !
On Sat, 26 Mar 2011 11:24:53 +0100, "Seran" <seran@wp.pl> wrote:

Chciałem kupić dzisiaj 3 kg cukru. Wchodzę do osiedlowego
sklepu a tam cukier po 6,90 zł !

Serio! Tego Tuska to powinno sie wystrzelić w kosmos!

czyzby Tusk stal za lada w waszym sklepiku?

Data: 2011-03-28 11:01:17
Autor: Krzysztof
Cukier po 6,90 zł !

[...]

Jak bedziesz pedził mniej , to nie bedziesz tyle potrzebowal;)
PS:w sklepie kolo mnie po 4,85.
K.

Cukier po 6,90 zł !