Cukier po 6,90 zł !

Data: 2011-03-26 11:48:16
Autor: pluton
Cukier po 6,90 zł !
Chciałem kupić dzisiaj 3 kg cukru.

Tak z ciekawosci: co robisz z taką ilością cukru?

Wchodzę do osiedlowego
sklepu a tam cukier po 6,90 zł !

Jezeli zjesz to przy mnie, to zwroce ci po 5 pln za kazdy kilogram.

Nullification

Data: 2011-03-26 13:46:59
Autor: bolek
Cukier po 6,90 zł !

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:imkgns$bkh$1inews.gazeta.pl...
Chciałem kupić dzisiaj 3 kg cukru.

Tak z ciekawosci: co robisz z taką ilością cukru?

To 3 kg to jest ilo¶ć spekulacyjna ?
To miał kupić 10 dkg ?

bolek

Data: 2011-03-26 13:44:07
Autor: pluton
Cukier po 6,90 zł !

> Tak z ciekawosci: co robisz z taką ilością cukru?

To 3 kg to jest ilo¶ć spekulacyjna ?
To miał kupić 10 dkg ?

Nie wiem, uzywam cukru tylko do kawy, lyzeczke dziennie.

Nullification

Cukier po 6,90 zł !