Cukier w baku.

Data: 2019-05-31 09:51:31
Autor: sczygiel
Cukier w baku.
Chyba nie dziala spektakularnie, A przynajmniej nie szybko.
https://www.youtube.com/watch?v=-DgzhVkAIuc

Gdzies jeszcze widzialem test z miodem a u naszego pupila nawet trociny.

Wniosek jest chyba taki ze poza piachem reszta "dodatkow" silnika nie zabije szybko.

Data: 2019-05-31 20:40:31
Autor: J.F.
Cukier w baku.
Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:24b0f74f-850f-4930-8fcd-fa963c70d0ef@googlegroups.com...
[...]

Trociny moglyby zapchac wtryskiwacze/dysze ... gdyby przeszly przez filtr paliwa.

Piach to gdzie - do oleju ?

A tak swoja droga ... cukier podgrzany sie zamienia w wegiel, a wegiel z kolei sie spala.
No chyba, ze to chodzilo o stopnienie cukru ... moglby ladnie skleic tlok z cylindrem.
Czy np przepustnice w gazniku.

Jak widac na filmie - troche nagaru zostawil, ale czy sie szybko nie wypali ?
weglowy nagar raczej malo szkodliwy.
A rozpuszczalnosc cugru w benzynie - malutka.

A moze znow - trzeba bylo sypnac do oleju ?

albo zainwestowac w cos mocniejszego
https://www.youtube.com/watch?v=4h-XOckOwN8

J.

Data: 2019-05-31 13:07:02
Autor: sczygiel
Cukier w baku.
W dniu piątek, 31 maja 2019 13:42:23 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Trociny moglyby zapchac wtryskiwacze/dysze ... gdyby przeszly przez filtr paliwa.

Trociny to do oleju byly sypane.

Piach to gdzie - do oleju ?

nie, do dolotu. Ten sam gostek robil test. Ten od cukru.

[...]

No wlasnie.

A moze znow - trzeba bylo sypnac do oleju ?

No ale ostatnio pytajacy chcial do paliwa trutke dawac, coby zlodziejowi zaszkodzic.

Data: 2019-05-31 22:14:17
Autor: J.F.
Cukier w baku.
Użytkownik  sczygiel napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d15273c1-2e20-452b-90fa-ad3c0bc55fe3@googlegroups.com...
W dniu piątek, 31 maja 2019 13:42:23 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:
A moze znow - trzeba bylo sypnac do oleju ?

No ale ostatnio pytajacy chcial do paliwa trutke dawac, coby zlodziejowi zaszkodzic.

Wiem, ale moze ta urban legend ma jakies podstawy ..

J.

Cukier w baku.