Cukier w detalu po 4,60

Data: 2011-03-23 21:43:46
Autor: wekon
Cukier w detalu po 4,60
"Grzegorz Z."  wrote in message news:1q5suvbxzf7fm$.e83kw9pxq62t$.dlg40tude.net...

U mnie w rzeczonym Netto, akurat dzisiaj byłem.

Nie trzeba kupować po 960 kg, na zamówienie.

Dwie palety, warstwa na warstwie prawie na dwa metry i nikt nie kupuje.

Matołectwo dało zarobić cwaniakom i teraz będą go żreć i tyć na potęgę, o
popsutych zębach nie wspominając.

Głupki skończone.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

jak nie o księżach to o Prezesie, jak nie o Prezesie to o cukrze i tak 24 na dobę. czy wy się nie możecie wziąć do roboty. kto ma czas pierdolić całymi dniami i zasrywać psp. przecież tu już nie idzie nawet zaglądać bo nie ma po co. dno.

wekon

Data: 2011-03-24 07:37:50
Autor: sofu
Cukier w detalu po 4,60

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał w wiadomości news:4d8a5b80$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- -

Fakt!
Co nie zmienia, że cukier jest drogi, a prezes powinien iść kupować do Biedronki i nie płacić banknotami 200 złotowymi.

sofu

Data: 2011-03-24 08:21:54
Autor: wekon
Cukier w detalu po 4,60
"sofu"  wrote in message news:imeoru$pj1$1node2.news.atman.pl...

[...]

co do słynnej Biedronki, to tam kupują nie tylko najbiedniejsi jak powiedział Prezes ale także ci bogaci co zjedzą gówno spod siebie, tacy dusigrosze co im wiecznie mało. To należało jeszcze dopowiedzieć.

wekon

Cukier w detalu po 4,60