Cukier w kostkach

Data: 2009-06-11 20:32:56
Autor: pluton
Cukier w kostkach
<cyt>
Posłowie PiS napiszą interpelację do premiera
ws. pobicia Anny Cugier-Kotki oraz
włamań do biura Jarosława Kaczyńskiego
i domów osób związanych z partią -
poinformował na swoich stronach internetowych tygodnik "Wprost".

- Daleko mi do histeryzowania, ale to trochę dziwne,
że w końcówce kampanii doszło do takiej serii
- mówi Jacek Kurski (PiS). - Chcemy postawić pytanie,
czy to nie przypadek. Te osoby sobie spokojnie żyły
i nigdy nie miały konfliktu z prawem. A jak tylko
zaangażowały się w naszą kampanię, to nagle
zostały pobite albo okradzione - tłumaczy Kurski.
</cyt>

Jeszcze trzeba dopisac tego posla, co sie niedawno zabil
w wypadku samochodowym i sprawe rozwiazania AK
dokladnie na 4 lata przed urodzinami prezesika.
To nie moze byc przypadek.

Nullification

Data: 2009-06-11 23:12:27
Autor: Vic
Cukier w kostkach
pluton wrote:
 i sprawe rozwiazania AK
dokladnie na 4 lata przed urodzinami prezesika.

O tak! Zwlaszcza to. Jak mozna rozwiazywac AK na 4 lata przed urodzeniem najbardziej wybinego akowca, ktory uzywa autorytetu Armii Krajowej do walki ze swoimi przeciwnikami politycznymi?!

--
Vic

Data: 2009-06-11 23:40:24
Autor: Polok_prawdziwy
Cukier w kostkach
pluton wrote:

[...]

No pseca jus tsy lata spowrotem godołem, ze syćkie PiSiki maluśkie ptoski
majom i myślom tes troseckem inacej...

Cukier w kostkach