Curry out

Data: 2009-06-30 20:07:15
Autor: Tomasz Radko
Curry out
Tego się nie spodziewałem. Moim zdaniem głównym sprawca kiepskiego sezonu był Dumars, ściągnięcie Iversona było słabym pomysłem.

Data: 2009-06-30 22:08:13
Autor: kszyhu fr@ckowiak
Curry out
Dnia 30-06-2009 o 20:07:15 Tomasz Radko <trad@interia.pl> napisał(a):

Tego się nie spodziewałem. Moim zdaniem głównym sprawca kiepskiego  sezonu był Dumars, ściągnięcie Iversona było słabym pomysłem.

"I've got nothing to say," Laimbeer said. "Thanks for the call."

Data: 2009-06-30 23:19:09
Autor: ra9om1ak
Curry out
kszyhu fr@ckowiak wrote:

"I've got nothing to say," Laimbeer said. "Thanks for the call."

To jest wlasciwy czlowiek.

--
ra9om1ak
ra9om1ak[MAUPA]gazeta.pl

Data: 2009-07-01 14:12:28
Autor: wiLQ
Curry out
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Tego się nie spodziewałem.

Zartujesz? Sezon uznany za rozczarowanie z fatalnym zakonczeniem w
playoffach i trener ponosi konsekwencje? To sie nigdy nie zdarza ;-)
A juz zwlaszcza w Pistons! ;-)

Moim zdaniem głównym sprawca kiepskiego sezonu był Dumars, ściągnięcie Iversona było słabym pomysłem.

Zobaczmy najpierw co zrobi z tym miejscem pod sc, bo moze okazac sie to
zlym pomyslem tylko na jeden sezon.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-07-01 14:23:42
Autor: Tomasz Radko
Curry out
wiLQ pisze:
[...]

Fama niesie, że spławił Ainge'a z ofertą Rondo+Allen za Hamiltona, Prince'a i kogoś ta jeszcze (Stuckeya?). Nie wróży to dobrze.

pzdr

TRad

Data: 2009-07-01 14:56:41
Autor: wiLQ
Curry out
> [...]

Fama niesie, że spławił Ainge'a z ofertą Rondo+Allen za Hamiltona, Prince'a i kogoś ta jeszcze (Stuckeya?). Nie wróży to dobrze.

Stuckeya, ale dopoki to jest plotka to wg mnie nic nie wrozy.
Tym bardziej, ze AFAIR wg tejze plotki w/w rozmowy toczyly sie na
nizszym szczeblu niz GMowie.

--
pzdr
wiLQ