Curve - kto mi poleci?

Data: 2019-03-11 12:34:14
Autor: Akarm
Curve - kto mi poleci?
Doszedłem do wniosku, żeby spróbować curve.
W związku z tym poszukuję chętnego, który miałby ochotę na możliwość uzyskania 5 funtów za polecenie.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-03-11 04:36:41
Autor: Dawid Rutkowski
Curve - kto mi poleci?
W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 12:34:17 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
Doszedłem do wniosku, żeby spróbować curve.
W związku z tym poszukuję chętnego, który miałby ochotę na możliwość uzyskania 5 funtów za polecenie.

DEKHX :)

Data: 2019-03-11 04:45:19
Autor: Dawid Rutkowski
Curve - kto mi poleci?
Oczywiście DEKHX to mój kod polecenia w curve.
Trzeba go wpisać zaraz na drugim ekranie apki - po tym, jak wybierzesz typ karty (zapewne samo "curve", ew. "curve blue"), pojawi się napis "have referral/promo code" - trzeba "puknąć" w ten napis i pojawi się miejsce do wpisania kodu.
Trzeba uważać, żeby nie przegapić, bo to jedyna okazja.
Krok po kroku wyjaśnione masz tutaj:
https://jakdorobic.com/analiza-curve/

A N26 nie chcesz?
Jak wydasz kartą 15 euro w jednej transakcji (może być i w polskim sklepie, kosztuje to 0,2%) to obaj dostaniemy po 15 euro.
Mój kod polecenia: dawidr0508

Data: 2019-03-11 14:28:27
Autor: Akarm
Curve - kto mi poleci?
[...]

N26 nie, nie chcę.
Chociaż może tylko na razie nie chcę. Tak, jak nie chciałem Curve. :)

Z Curve utknąłem na weryfikacji karty kredytowej. Czekam aż transakcja pojawi się w historii konta, żebym mógł wprowadzić kod. Ile dni to potrwa?
Przy wpisywaniu adresu miałem zagwozdkę, w pierwszej kolejności chcieli numer domu. Wpisałem w tym polu "ul. " i adres już wygląda normalnie.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-03-11 06:50:55
Autor: Dawid Rutkowski
Curve - kto mi poleci?
W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 14:28:30 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

N26 nie, nie chcę.
Chociaż może tylko na razie nie chcę. Tak, jak nie chciałem Curve. :)

Polubisz.
Mi dziś niestety santander odmówił wydanie trzeciej karty kredytowej, a jest promo priceless specials - ale cóż, jak nie to nie.

Z Curve utknąłem na weryfikacji karty kredytowej. Czekam aż transakcja pojawi się w historii konta, żebym mógł wprowadzić kod. Ile dni to potrwa?

Sprawdź w blokadach (zgaduję, że dodałeś santander 1-2-3), w historii sensu stricte będzie pewnie dopiero jutro (OIDP, że santander rozlicza MC w D+1, a visy w D+2).
Ja ostatnio miałem blokadę na 11 groszy. KOD C-xxxx jest dobrze widoczny.

Przy wpisywaniu adresu miałem zagwozdkę, w pierwszej kolejności chcieli numer domu. Wpisałem w tym polu "ul. " i adres już wygląda normalnie.

Oj tak, adresują po angielsku i wygląda to dziwacznie na tej kopercie/paczuszce (ładnie pakują karty i stempel royal mail jest) - ale dochodzi, przynajmmniej do mnie i trzech poleconych.

Data: 2019-03-12 09:20:45
Autor: Piotr Gałka
Curve - kto mi poleci?

Mi dziś niestety santander odmówił wydanie trzeciej karty kredytowej, a jest promo priceless specials - ale cóż, jak nie to nie.

Jakbyś, pisząc coś takiego, wrzucił za każdym razem link aby było jasne o jakiej promocji piszesz to chyba nikt by tu nie miał pretensji.
Lubię wiedzieć co mnie omija bo a nuż kiedyś znajdę dość motywacji aby spróbować.
P.G.

Data: 2019-03-12 10:30:56
Autor: Waldek
Curve - kto mi poleci?
W dniu 2019-03-12 o 09:20, Piotr Gałka pisze:

[...]

Nie przesadzasz Panie Piotrze ? :D
https://pl.priceless.com/specials/oferta-indywidualna/

Pozdrawiam

Data: 2019-03-12 03:18:35
Autor: Dawid Rutkowski
Curve - kto mi poleci?
W dniu wtorek, 12 marca 2019 10:31:05 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
> Lubię wiedzieć co mnie omija bo a nuż kiedyś znajdę dość motywacji aby > spróbować.

Nie przesadzasz Panie Piotrze ? :D
https://pl.priceless.com/specials/oferta-indywidualna/

Nie trafiłeś, nie chodzi o samo PS, tylko o obecne promo w santim/żabie/kupalu. Dokładniej:
https://static3.santander.pl/asset/R/e/g/Regulamin-Promocji-Punkty-Powitalne-Santander-Bank-Polska_93435.pdf
czyli 3200 punktów "powitalnych" dla mc silver (bo jest z logo ligi mistrzów) i 1600 dla mc world (od 25 lutego ta promo, więc się chyba Waldku pośpieszyłeś niestety).
Czyli nic aż tak specjalnego, za mc silver np. 4 bilety do cinema city - i nawet się nie podwoi, bo punkty ważne tylko 3 miesiące i nie dotrwają do black friday. Ale za to można iść do kina np. w sobotę wieczorem bez przepłacania (tzn. ogólnie za darmo, ale za jeszcze "większe darmo" ;)
Ale poza tym można jeszcze dostać moneyback przy próbie rezegnacji z karty (a na rok i tak darmowa po 10 pykach w 3 miesiące) - np.. złotówkę za każdy dzień, w którym karta była użyta - albo po prostu 2%.

Ciekawy jestem, czemu mi odrzucili klik - może dlatego, że chciałem tylko 2k, a proponowali 20k (a tylko 20k dlatego, że to max. limit dla silver, klika miałem na 50k) - a teraz w ogóle się obrazili i już nie mam żadnego klika. Ale żona też, więc może ogólnie coś zmieniają - albo nas ze sobą jednak powiązali (co nie jest trudne, bo mamy wspólny ROR).
A poprzednio na platynę z 20k się udało klikiem, choć sądziłem, że nie dadzą.

Ogólnie dla takich masochistów jak Piotr polecam lekturę:
jakdorobic.com
livesmarter.pl
www.najlepszekonto.pl

Data: 2019-03-12 12:54:29
Autor: Waldek
Curve - kto mi poleci?
[...]

Hmm .. czy niestety ? Mnie zależało na pakiecie ubezpieczeniowym MC World i bezpłatności za 10 "pyknięć" ;)
Gdyby człek chciał czekać na jakąś "wyjątkową" promo, to pewnie nigdy by nic nie wziął - bo a nóż będzie lepsza :D

Mnie natomiast lekko zesłabił ostatnio Milek, wyklikałem Impresje ale podpisując umowę w oddziale chciałem zmienić żeby "wydrukowali" Alfę i panienka rzekła że się nie da. Ale jak już dostane Impresje, to przyjdę z nią i wymienią mi na Alfę czy na Golda. Gdzie tu sens i logika ?

Pozdro

Data: 2019-03-12 05:48:28
Autor: Dawid Rutkowski
Curve - kto mi poleci?
W dniu wtorek, 12 marca 2019 12:54:39 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

[...]

Hehe, myślisz, że nie ma?
Sprawdziłem - jak zamienisz to wypadniesz z promo, i to zarówno z części z ew. premią, jak i z bezpłatności na rok za 1 pyk/mc - i będziesz musiał robić 5.
Dopytywałem o to, bo chciałem i promo i platynę - ale jako że promo w części z bonusem wymagała wniosku przez net/apkę - a, jak się okazało, zarząd banku niedawno podjął decyzję o tym, że platyny przez net zamówić nie można - to miałem do wyboru albo platyna (z rokiem bezpłatności za 1 pyk/mc) albo bonus 200zł.
Wziąłem więc visa gold z limitem 20k i potencjalną opcją bezpłatnej zamiany na platynę (wymaga to też podniesienia limitu, ale zaraz można sobie obniżyć) - tyle że wymiana oznacza wypadnięcie karty z promo - więc nawet jak poczekam do końca maja na bonus, to nie będę miał platyny bezpłatnej za 1 pyk/mc, tylko za 5 - nie opłaca mi się.
Ew. zamienię sobie, żeby mieć do kolekcji, i zaraz zgłoszę kartę do zamknięcia - milek ma bardzo miły dział retencji, więc nawet mogę na tym być do przodu, a pewnie o "platynowców" dbają lepiej niż o zwykłych "goldowców" ;>

Data: 2019-03-12 15:32:11
Autor: Waldek
Curve - kto mi poleci?
[...]

No to jednak "cfaniaki" :D

Nic to - po okresie premiowanym wymienię,
- jeśli mnie będzie w oczy gryzła, albo ukatrupie ;)

Pozdrawiam

Data: 2019-03-12 16:05:20
Autor: Piotr Gałka
Curve - kto mi poleci?

[...]

Tej promocji też nie umiem (przynajmniej na szybko) podpiąć pod którąś ze strony santandera.
Nie szukam to nic nie znajduję - to jest dla mnie oczywiste.
Ale dlaczego nie potrafię znaleźć czegoś o czym ktoś pisze to mnie trochę wkurza i dołuje.
Mimo, że śledzę grupę od dawna to nadal nie wiem który bank nazywacie Krokodylem i dlaczego :)

Ogólnie dla takich masochistów jak Piotr polecam lekturę:
jakdorobic.com
livesmarter.pl
www.najlepszekonto.pl

Mój problem:
- na czytanie trzeba mieć czas,
- jakieś 30 lat temu mi wyszło, że czytam 6 razy wolniej od 9-latka, który siedział koło mnie w samochodzie i czytał Tajemniczą Wyspę (wyszło mi na podstawie tego ile udawało mi się przeczytać zanim przewrócił stronę).
P.G.

Data: 2019-03-12 19:28:52
Autor: J.F.
Curve - kto mi poleci?
Użytkownik "Dawid Rutkowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:c3c554c5-546a-44da-8685-4ab0cebf72fd@googlegroups.com...
> [...]

To moze zamknij jedna i sprobuj jeszcze raz :-)

[...]

Dobre i kino, ale wiele to to nie jest.

A jak z oplatami za karte ?
O ile pamietam to zaba wymagala 10 transakcji ... za te 4 bilety nie bede liczyl i ryzykowal, ze sie przelicze :-)
Co prawda to dopiero po roku ... sami chca, zeby zamknac i domagac sie kolejnej promocji :-)

P.S. Dlaczego RRSO 13.9% ? cos drgnelo w procentach, czy doliczyli jakies prowizje ?

PPS
https://santander.pl/psd2/20-grudnia.html
"Zmieniła się odpowiedzialność klienta za nieautoryzowane transakcje do 50 EUR (było 150 EUR) niezależnie od tego czy jest to transakcja zbliżeniowa, czy inna. W sytuacji, gdy zgubisz kartę lub urządzenie mobilne, którym płacisz, zgłoś nam to jak najszybciej."

Kiedy ta odpowiedzialnosc ?

J.

Data: 2019-03-12 15:56:51
Autor: Piotr Gałka
Curve - kto mi poleci?
W dniu 2019-03-12 o 10:30, Waldek pisze:
[...]

Nie jestem "Zawodowym łowcą promocji".
Przejrzałem stronę:
https://santander.pl/promocje.html
I nie znalazłem żadnej co by się nazywała priceless specials.

A tą wskazaną stronę widzę pierwszy raz.
P.G.

Data: 2019-03-12 08:02:14
Autor: Dawid Rutkowski
Curve - kto mi poleci?
W dniu wtorek, 12 marca 2019 15:56:52 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

Nie jestem "Zawodowym łowcą promocji".
Przejrzałem stronę:
https://santander.pl/promocje.html
I nie znalazłem żadnej co by się nazywała priceless specials.

Trzecia w kolejności na tej stronie.
Co prawda nazywa się "Piłkarskie emocje z Santander Bank Polska", ale string "priceless specials" w opisie znajdziesz.

Data: 2019-03-12 16:16:07
Autor: Piotr Gałka
Curve - kto mi poleci?
[...]

Dobrze wiedzieć, że to jednak nie coś od kuchni tylko z normalnie dostępnej listy, bo to oznacza, że też mam szansę znajdować :)
Jakbym miał przejrzeć dokładnie te wszystkie promocje (z regulamninami) to jednego dnia byłoby za mało.
P.G.

Data: 2019-03-12 08:22:18
Autor: Dawid Rutkowski
Curve - kto mi poleci?
W dniu wtorek, 12 marca 2019 16:16:06 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:

[...]

Dlatego lepiej szukać na blogach niż samemu.
Do tego jak już wybierzesz ulubiony blog, to będziesz miał przetłumaczone regulaminy z różnych banków na jeden język, z jasno wypunktowanymi warunkami (wykluczenia, wymagania, nagrody).
Oczywiście jak spojrzysz pierwszy raz na listę, to "o rany, ale tego" - ale dziennie pojawiają się jeden-dwa wpisy, więcej czasu zajmuje czytanie usenetu.

Zaś "krokodyl" to credit agricole - bo zielony i jak sobie jego nazwę odpowiednio szybko wymówisz, to podobieństwo z krokodyl się pojawi.

Data: 2019-03-12 17:36:00
Autor: Piotr Gałka
Curve - kto mi poleci?

Dlatego lepiej szukać na blogach niż samemu.

Nigdy w życiu nie śledziłem żadnego bloga. Właściwie trzeba by kiedyś spróbować - jakbym coś tego typu śledził to nie zadawałbym głupich pytań :)
Właściwie jestem tylko na p.b.b i p.m.e i od roku na forum KiCada.
Teraz mi się przypomniało, że mam ponad rok zaległości w IEEE:EMC-PSTC - zebrało mi się 1540 maili. Trzeba będzie przejrzeć, ale jak kiedyś się odgrzebywałem z zaległych 600 to mi zeszły bite 4 dni.
P.G.

Data: 2019-03-11 22:17:20
Autor: Waldek
Curve - kto mi poleci?
W dniu 2019-03-11 o 14:28, Akarm pisze:

Przy wpisywaniu adresu miałem zagwozdkę, w pierwszej kolejności chcieli numer domu. Wpisałem w tym polu "ul. " i adres już wygląda normalnie.

Też miałem zagwozdkę jak wpisać ten adres, w końcu wpisałem tak jak chcieli w ichniejszym formacie. List doszedł bez problemu.
W blokadzie karty Inteligo nie było kodu C-xxx tylko długi numer wielocyfrowy.
Potrzebny kod pojawił się dopiero jak transakcja została zaksięgowana na wyciągu, więc kilka dni (weekend był) karta wisiała bez autoryzacji.
Curve - sumuje też ładnie wydatki poczynione daną kartą, więc nie trzeba specjalnie dumać i szukać na wyciągu, czy już "wyrobiło się limit" - dla karty jeśli taki jest wymagany

Mój kod DZA5V2VE - gdyby ktoś chciał skorzystać,ja użyłem kodu Dawida ;)

Pozdro

Data: 2019-03-25 02:34:16
Autor: jakdorobic.com
Curve - kto mi poleci?
[...]

Akarm, na moim blogu o Curve pisałem dwa artykuły. Nie wiem, czy gdzieś znajdziesz dokładniejsze źródło wiedzy na ten temat. Podaję linki:

https://jakdorobic.com/analiza-curve/
https://jakdorobic.com/pozytywne-zmiany-curve/

Data: 2019-03-28 14:11:44
Autor: Dawid Rutkowski
Curve - kto mi poleci?
Dziś dostałem 2*5 funtów, dzięki.
To już razem 25 od curviszcza. Oby tak dalej :)

Data: 2019-03-28 22:38:56
Autor: Akarm
Curve - kto mi poleci?
Dziś dostałem 2*5 funtów, dzięki.
To już razem 25 od curviszcza. Oby tak dalej :)

Ano, wreszcie postanowiłem kupić trochę rzeczy na Ali. ;)

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2019-03-29 03:59:54
Autor: Dawid Rutkowski
Curve - kto mi poleci?
W dniu czwartek, 28 marca 2019 22:39:01 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
> Dziś dostałem 2*5 funtów, dzięki.
> To już razem 25 od curviszcza. Oby tak dalej :)

Ano, wreszcie postanowiłem kupić trochę rzeczy na Ali. ;)

Jak korzystasz to przejrzałbyś aktualne reguły i napisał na ten temat mały elaborat, bo ja już nie pamiętam, czy dalej bez prowizji jest tylko w godzinach pracy forex czy też wprowadzili limit "zawsze bez prowizji".
A może to jest właśnie "limit bez prowizji w godzinach pracy forex"?

Data: 2019-03-28 23:57:43
Autor: radekp@konto.pl
Curve - kto mi poleci?
Thu, 28 Mar 2019 14:11:44 -0700 (PDT), w
<324eed97-28c8-47fc-b09b-c93485d7fff9@googlegroups.com>, Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> napisał(-a):

Dziś dostałem 2*5 funtów, dzięki.
To już razem 25 od curviszcza. Oby tak dalej :)

Jak ktoś chce to może mi polecić :)

Data: 2019-03-29 03:13:52
Autor: Dawid Rutkowski
Curve - kto mi poleci?
W dniu piątek, 29 marca 2019 09:26:55 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:
Thu, 28 Mar 2019 14:11:44 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał:

> Dziś dostałem 2*5 funtów, dzięki.
> To już razem 25 od curviszcza. Oby tak dalej :)

Jak ktoś chce to może mi polecić :)

Kod dalej ten sam: DEKHX ;>
Ale to polecający wpisuje kod polecającego przy zamawianiu (zaraz na drugim ekranie, trzeba puknąć w napis "have referral/promo code?"), a nie odwrotnie.
Moje bonusy mam zamiar wpłacić na Wikipedię.

Ciekawy też jestem, czy Akarm to G.S. czy S.P.?

Curve - kto mi poleci?