Curve pobiera opłate ?

Data: 2019-11-12 09:09:31
Autor: Waldek
Curve pobiera opłate ?
Właśnie dodałem nowa kartę do "zasobnika' Curve
i widzę obciążenie na 4,94 zł
a dopiero później groszową z kodem weryfikacyjnym.

Wygląda na to, że Curve zaczęło pobierać opłatę za dodanie karty
- wcześniej tego nie zauważyłem, a mam kilka kart dołączonych

Data: 2019-11-12 00:34:18
Autor: Dawid Rutkowski
Curve pobiera opłate ?
Hmm, akurat funciak - ciekawostka by była.
Poczekaj na ew. rozliczenie czy zwrot, może to tylko dodatkowa weryfikacja - bo np. karta nie ma 3D-secure - chyba jedną taką dodawałem (tzn. nie pamiętam, czy akurat karta nie ma 3DS, czy akurat curve nie umiało/mogło skorzystać) i możliwe, że jakieś takie podwójne obciążenie - potem zwrócone - było.

Data: 2019-11-12 09:24:29
Autor: mmk
Curve pobiera opłate ?
W dniu wtorek, 12 listopada 2019 09:09:33 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:
[...]

Zwrócą Ci. Też tak miałem, obciążyli dokładnie ?1,00, a kilka dni później oddali. Osobne obciążenie z kodem też było.
Od czego zależy, kiedy jest to dodatkowe na funta, to nie mam pojęcia.  W moim przypadku wystąpiło przy podpinaniu KK Citi (z 3D-Secure), natomiast przy KK z SCB - już nie (ta karta nie ma 3D Secure).

Data: 2019-11-12 21:33:12
Autor: Robert Sierant
Curve pobiera opłate ?
W dniu 2019-11-12 o 18:24, mmk pisze:

[...]

pobiorą i oddadzą, nie ma co się stresować ;-)

ps
niedawno doładowywałem kartę PEKA (na komunikację miejską) i nie wiem dlaczego, ale doładowanie (kilka zł) po kilku dniach mi Curve oddało, czyżby akceptant nie zdążył tego rozliczyć?

RobertS

https://finansowewariacje.wordpress.com/

Data: 2019-11-13 02:23:36
Autor: Waldek
Curve pobiera opłate ?
W dniu 2019-11-12 o 21:33, Robert Sierant pisze:
[...]

Ależ ja się nie stresuje - nie przy takich kwotach :D
- ot, zaciekawiło mnie

[...]

Mnie ostatnio Bolt "ciachnął" kwotę za zamówiony kurs z podpiętej wirtualki Revoluta, po czym oddał potrącając za odbyty przejazd
(a przynajmniej tyle widzę w historii)

Pozdro

Data: 2019-11-13 04:45:55
Autor: Dawid Rutkowski
Curve pobiera opłate ?
W dniu wtorek, 12 listopada 2019 21:33:13 UTC+1 użytkownik Robert Sierant napisał:

niedawno doładowywałem kartę PEKA (na komunikację miejską) i nie wiem dlaczego, ale doładowanie (kilka zł) po kilku dniach mi Curve oddało, czyżby akceptant nie zdążył tego rozliczyć?

Jeszcze się może rozliczyć, zdjęcia blokady bez rozliczenia - co następuje zwykle po tygodniu lub dwóch (nie pamiętam, który wariant dla płatności, a który dla wypłaty z bankomatu).
Ostatnio miałem tak w citku - myślałem, że dostałem w prezencie od visy chlebek z piekarni, bo transakcja z 25 października znikła z blokad - ale jednak rozliczyła się 6 listopada.

Curve pobiera opłate ?