Cuś mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...

Data: 2010-06-21 15:01:53
Autor: Piotr
Cuś mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...
Bo jak narazie dostają 0:4, a transmisja jest bezpośrednia. Coś się kurna postympowi nie układa z tą głasnostią, he, he.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-21 15:06:09
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 15:01, Piotr pisze:
Bo jak narazie dostają 0:4, a transmisja jest bezpośrednia. Coś się kurna
postympowi nie układa z tą głasnostią, he, he.
Piotr

Chciałbyś żeby absolutni amatorzy stawili równorzędny opór zawodowcom?

Data: 2010-06-21 07:21:31
Autor: Hans Kloss
Cuś mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...
On 21 Cze, 15:06, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

Chcia by eby absolutni amatorzy stawili r wnorz dny op r zawodowcom?

Tacy z nich pewnie amatorzy jak z edziogierkoskiej "srebrnej
jedenastki".
Amatorzy nie wytrzymaliby 30 minut nawet przeciw przeciętnym zawodowym
piłkarzom, a ci się niedawno trzymali przeciw Brazylii przez minut 90.
J-23

Data: 2010-06-21 16:50:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 16:21, Hans Kloss pisze:
[...]

"Edziogierkowska jedenastka", to byli pół zawodowcy. Ale nie ma nawet co porównywać tamtych lat piłkarskich do dzisiejszych. Dzisiejsi piłkarze zawodowi to gladiatorzy - maja nawet osobistych masażystów. Nasza srebrna jedenastka z tamtych czasów również z nimi niemiałaby żadnych szans w dzisiejszych czasach.

No i ile to ich kosztowało sił widzieliśmy sami w dzisiejszym meczu.. Szczególnie w drugiej połowie.

Data: 2010-06-21 15:08:25
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Jun 2010 15:06:09 +0200, jadrys napisał(a):

Chciałbyś żeby absolutni amatorzy stawili równorzędny opór zawodowcom?

Ja? Co jest z wami postypowcami, macie pozżerane kiłą mózgi? Skąd kurna
masz takie debilne wnioski?
Piotr

Data: 2010-06-21 15:20:44
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Jun 2010 15:08:25 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Odpuść sobie Pieciu.

Odpuść.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-21 15:49:26
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 15:08, Piotr pisze:
[...]

Tak, ty. A jak miało brzmieć moje pytanie  i wniosek na tak niesłychanie mądry tekst twojego postu?
Myślisz że Kim oczekiwał na tych mistrzostwach jakiegoś cudu od swoich amatorów i teraz będzie zawiedziony?

Data: 2010-06-21 15:01:11
Autor: go!
On 21/06/2010 14:49, jadrys wrote:

Myślisz że Kim oczekiwał na tych mistrzostwach jakiegoś cudu od swoich
amatorów i teraz będzie zawiedziony?

Zawiedziony, nie zawiedziony, ale oboz pracy dla obecnych pilkarzy to najlepszy motywator dla przyszlych..

Data: 2010-06-21 16:08:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 16:01, go! pisze:
[...]

Myślę że cała Korea Płn. to obóz pracy.. U nich nie ma miejsca dla darmozjadów.. darmozjadów choćby takich, - tych bogatych  którym biedni emeryci wykupują za swoje pieniądze polisy na życie.

Data: 2010-06-21 16:17:57
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Jun 2010 15:49:26 +0200, jadrys napisał(a):

Tak, ty. A jak miało brzmieć moje pytanie  i wniosek na tak niesłychanie mądry tekst twojego postu?
Myślisz że Kim oczekiwał na tych mistrzostwach jakiegoś cudu od swoich amatorów i teraz będzie zawiedziony?

Nie udawaj idioty jadrysiu. Po prostu się popraw i nie naśladuj zgrzesia.
Piotr

Data: 2010-06-21 16:52:34
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 16:17, Piotr pisze:
[...]

Typowo Piotrowe wykręcenie się sianem :-( .

Data: 2010-06-21 15:48:52
Autor: u2
W dniu 2010-06-21 15:06, jadrys pisze:

Chciałbyś żeby absolutni amatorzy stawili równorzędny opór zawodowcom?

Oni nie są amatorami, piłka nożna to ich zawód. Podobnie w PRLu piłkarze
ciężko harowali na etatach w kopalniach. Prawda była jednak nieco inna.

Data: 2010-06-21 15:53:27
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 15:48, u2 pisze:
[...]

Nie ma co porównywać Piłki kopanej w PRL-u a Korei Płn. Zobacz na ranking i  notowania Koreańczyków. Przypominam że do tych mistrzostw weszli oni "bocznymi drzwiami".

Data: 2010-06-21 16:08:17
Autor: u2
W dniu 2010-06-21 15:53, jadrys pisze:
Nie ma co porównywać Piłki kopanej w PRL-u a Korei Płn. Zobacz na
ranking i  notowania Koreańczyków. Przypominam że do tych mistrzostw
weszli oni "bocznymi drzwiami".

Jak to nie można porównywać ? Toż to takie same ustroje polityczne. W
sumie współczuję Koreańczykom, wracać do kraju po takim laniu :)

Data: 2010-06-21 16:54:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 16:08, u2 pisze:
[...]

W PRL-u piłka nożna była sportem pół-zawodowym. A  Korei to czysta amatorszczyzna.
Ja też im współczuję.

Data: 2010-06-25 04:51:40
Autor: zalek
On Jun 21, 9:06 am, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
W dniu 2010-06-21 15:01, Piotr pisze:

[...]

From: jadrys <andrzej...@op.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: =?ISO-8859-2?Q?Cu=B6_mi_si=EA_widzi=2C_=BFe_kilku_? =?ISO-8859-2?Q?postympowych_Korea=F1czyk=F3w_b=EAdzie_prosi=B3o_? =?ISO-8859-2?Q?o_azyl=2E=2E=2E?Date: Mon, 21 Jun 2010 15:06:09 +0200

Gecko/20100512 Thunderbird/3.0.5 Hamster/2.1.0.11

Widze ze zrobiles drugi krok walki z kapitalizmem - uzywasz Windows.

Zalek

Data: 2010-06-25 14:35:08
Autor: kochamspamWYTNIJTO

From: jadrys <andrzej...@op.pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: =?ISO-8859-2?Q?Cu=B6_mi_si=EA_widzi=2C_=BFe_kilku_?=
 =?ISO-8859-2?Q?postympowych_Korea=F1czyk=F3w_b=EAdzie_prosi=B3o_?=
 =?ISO-8859-2?Q?o_azyl=2E=2E=2E?=
Date: Mon, 21 Jun 2010 15:06:09 +0200

Gecko/20100512 Thunderbird/3.0.5 Hamster/2.1.0.11

Widze ze zrobiles drugi krok walki z kapitalizmem - uzywasz Windows.

Zalek

Wstydź się Jadrys!
Przecież w ogóle nie powinieneś używać kompa - to wynalazek świata kapitalistycznego (ale... może słowo "komp" pochodzi od sowieckiego wynalazcy - Władimira Komputiewa).

Data: 2010-06-25 19:16:07
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-25 14:35, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

Zrozum wreszcie spamerze że w komunizmie jedyny zakaz i ograniczenie to zakaz wyzysku i  żerowania na innych.

Data: 2010-06-25 19:16:42
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-25 13:51, zalek pisze:

Widze ze zrobiles drugi krok walki z kapitalizmem - uzywasz Windows.

Zalek

Nie mam wyjścia. Komputer jest na gwarancji. Gdy gwarancja się skończy, to i skończy się panowanie Window$ w moim kompie.

Data: 2010-06-21 15:35:00
Autor: CeSaR
Cuś mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...
Bo jak narazie dostają 0:4, a transmisja jest bezpośrednia. Coś się kurna
postympowi nie układa z tą głasnostią, he, he.

Strzelili sobie w kolano jak nic. Pierwsza transmisja na żywo i siódemkę w plery.
Na lotnisku komitet honorowy będą mieli jak siemasz.

Data: 2010-06-21 15:36:39
Autor: raff
W dniu 2010-06-21 15:35, CeSaR pisze:
[...]

Moze wiekszosc dala noge i same resztki zostaly. To jak mialy nie przewalic 7:0

Wyglada na to ze do Korei sam trener wroci.

R.

Data: 2010-06-21 15:47:22
Autor: CeSaR
Cuś mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...
Wyglada na to ze do Korei sam trener wroci.

Jakby miał wracać sam trener to go zestrzelą jak tylko wejdzie w przestrzeń powietrzną KRLD.

Data: 2010-06-21 15:55:01
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 15:47, CeSaR pisze:
Wyglada na to ze do Korei sam trener wroci.

Jakby miał wracać sam trener to go zestrzelą jak tylko wejdzie w przestrzeń
powietrzną KRLD.

Czy ty sobie w ogóle zdajesz sprawę z tego co pierdolisz, idioto?

Data: 2010-06-21 15:58:52
Autor: raff
[...]

Oho, jadrys sie zdenerwowal ;)

R.

Data: 2010-06-21 16:03:46
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 15:58, raff pisze:
[...]

Nie dziw się czcigodny raffie , ale takie pitolenie działa mi na nerwy.. W praktyce nic nie wiemy o życiu Koreańczyków, a już z góry zastrzegamy sobie że nasza dola Polaków jest lepsza. - Że mamy lepsze życie, że żyjemy z podniesioną głową...

Data: 2010-06-21 16:16:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Jun 2010 16:03:46 +0200, jadrys napisał(a):

W praktyce nic nie wiemy o życiu Koreańczyków, a już z góry zastrzegamy sobie że nasza dola Polaków jest lepsza.

Nie pisz w liczbie mnogiej, bo to tylko ty nie wiesz. Ja mam kilku
znajomych, którzy tam pracowali przez kilka lat. Tam jest taka wolność, że
nawet tobie się o tym nie śniło, he, he, he.
Piotr

Data: 2010-06-21 16:39:09
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 16:16, Piotr pisze:
[...]

Ja znałem sporo samych Koreańczyków. Było to co prawda za tego drugiego Kima (wiecznie żywego), ale nie sprawiali wrażenia jakby mieli wracać do Korei jako do więzienia. I wogóle takiej radości życia nie spotkasz nawet u jankesów władców-świata.

Data: 2010-06-21 16:17:14
Autor: Neko
Cuś mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

[...]

Wiemy wszystko. Tam gdzie jest totalitaryzm tam jest cierpienie.

Jesli tak tesknisz za Korea Pln to ubiegaj sie o azyl.

Bedziesz tam noszony na rekach, bedziesz bohaterem.

Jesli bedziesz czcil Kim-Dzong-skurwysyna z nalezytym szacunkiem,
to jest szansa, ze nie wyladujesz w obozie i nawet wieksza porcje
ryzu otrzymasz.

No to co? Lecisz?

Data: 2010-06-21 16:41:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 16:17, Neko pisze:
[...]

Wiesz, sq**yn to ja  mogę powiedzieć tylko o bogatym pasoĹźycie ktĂłremu biedni emeryci fundują polisę ubezpieczeniowa na Ĺźycie ze swoich głodowych emerytur..

Data: 2010-06-21 16:50:43
Autor: Neko
[...]

Przestan pan pitolic, bo pitoli pan niemal jak Trocki czy inny Dzierzynski.

Skurwysynem bede nazywac kazdego bandyte, morderce i gwalciciela, czyli dla
przykladu (kolejnosc skurwysynow przypadkowa):
Hitlera, Lenina, wspomnianego wyzej Dzierzynskiego, Mao, Berie, Stalina, Kim-Ir-Sena
i dodaj sobie jeszcze paru innych "znakomitych" mezow...

Data: 2010-06-21 20:53:18
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 16:50, Neko pisze:
[...]

Szkoda na ciebie atramentu, - jesteś do szczętu ogłupiony.. Jak można porównywać Lenina do kogoś kto zabiera część głodowych emerytur biedakom na swoje ubezpieczenie na życie?

Data: 2010-06-21 22:23:44
Autor: CeSaR
[...]

Tzn kto? Czy mam przez to rozumieć że Twoim zdaniem w KRLD wszyscy łącznie z Kimem mają tyle samo, żadna władza nic nikomu nie zabiera i wszyscy są szczęśliwi?
Wiedzę czerpiesz z http://www.krld.republika.pl/newpage/home.shtml  ?
Daj spokój pls.

Data: 2010-06-22 16:34:55
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 22:23, CeSaR pisze:
[...]

Oczywiście że nie, nigdy wszyscy nie będą zadowoleni.. Jadnak Kim i jego politbiuro nie pławi się w luksusie podczas gdy ludzie szukają żywności w śmietnikach. Tak samo nie ma nominowanych pasożytów - prezesów banków "zarabiających" tyle co kilkuset innych ludzi. Pewnie do Ciebie to nie dociera, ale fakty są takie że Polska jest w dziedzinie sprawiedliwości społecznej o lata świetlne za Koreą.

Wiedzę o Korei Płn. czerpię z różnych źródeł.. jednak nie z Wikipedii.

Data: 2010-06-21 16:00:59
Autor: CeSaR
Cuś mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...
Czy ty sobie w ogóle zdajesz sprawę z tego co pierdolisz, idioto?

Och miszczu, nie bij, nie krzycz, wytłumacz....
pls.......

Data: 2010-06-21 16:11:29
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 16:00, CeSaR pisze:
Czy ty sobie w ogóle zdajesz sprawę z tego co pierdolisz, idioto?

Och miszczu, nie bij, nie krzycz, wytłumacz....
pls.......

Ok. sorry za tego idiotę.. Postępujesz bardzo niewłaściwie przyłączając się do bezmyślnego chóru ogłupionego przez kapitalistyczną propagandę.

Data: 2010-06-21 15:19:28
Autor: go!
On 21/06/2010 15:11, jadrys wrote:

Ok. sorry za tego idiotę.. Postępujesz bardzo niewłaściwie przyłączając
się do bezmyślnego chóru ogłupionego przez kapitalistyczną propagandę.

W jakim kraju zyjesz ksiaze, ze masz zaszczyt byc oglupiany przez kapitalistyczna propagande?

Data: 2010-06-21 16:59:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 16:19, go! pisze:
[...]

Chyba pytanie nie do mnie...

Data: 2010-06-21 16:18:25
Autor: Neko
[...]

Wole kapitalstyczna propagande nizeli komunistyczny oboz pracy, towarzyszu jadrys.

PS. Kiedy lecisz do DEMOKRATYCZNEJ Korei Pln?

Data: 2010-06-21 16:58:35
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 16:18, Neko pisze:
[...]

Ty to sobie możesz woleć.. ale Polaków w te swoje kapitalistyczne urojenia nie wciągaj.

Data: 2010-06-21 17:03:34
Autor: Neko
Cuś mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał

Ty to sobie możesz woleć.. ale Polaków w te swoje kapitalistyczne urojenia nie wciągaj.

Spoznil sie pan o 40 lat.

Polacy pokochali kapitalizm, czy panu sie to podoba czy nie...

Ale jak powiedzialem: Kim-Dzong-Skurwysyn czeka na pana...
Wystarczy bilet w jedna strone.

Data: 2010-06-21 21:01:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 17:03, Neko pisze:
[...]

To ich spytaj w referendum... Czy chcą utrzymywania za swoje ciężko zarobione pieniądze, kapitalistycznych pasożytów? Takich co to miesięczne "apanaże" wynoszą około 20 tys. zł a jeszcze żądają dla siebie "darmowego' ubezpieczenia na życie.. I nie bynajmniej za najniższą stawkę, a za maksymalną. O innych, - nominowanych co chwila prezesach banków nie będę nawet pisał.
A ty zindoktrynowany ptasi móżdżku przelewaj nadal swoje żale na jakiegoś azjatyckiego przywódcę. Ale Polaków zapytaj czy chcą kapitalizmu.

Data: 2010-06-21 22:15:00
Autor: CeSaR
[...]

Jeśli jesteś w stanie w jakikolwiek sposób choćby trochę przekonać mnie, że KRLD jest wolnym krajem, z którego można wyjechać i wjechać jak tylko się chce to będę wdzięczny.
A skoro już przy meczach jesteśmy to czy oznaką tej wolności było "opóźnienie" transmisji pierwszego meczu?

Data: 2010-06-22 16:33:36
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-21 22:15, CeSaR pisze:
[...]

Niestety, jednym z minusów (dla mnie niezrozumiałe) jest brak swobody poruszania się w ruchu zagranicznym (tego właśnie nie rozumiem) i na terenie kraju - to akurat rozumiem - drapieżny, imperialistyczny kapitalizm czai się zaraz za granicą.

Wiesz, myślę że piłka nożna jest w Korei tak mało popularnym sportem (jak zresztą w całej Azji) że były transmitowane w tym czasie ważniejsze wydarzenia.

Data: 2010-06-23 08:56:55
Autor: CeSaR
[...]

A nie na odwrót?

Wiesz, myślę że piłka nożna jest w Korei tak mało popularnym sportem (jak zresztą w całej Azji) że były transmitowane w tym czasie ważniejsze wydarzenia.

W dyskusji powinno się szukać obszarów wspólnych. Obawiam się, że nasze obszary są na tyle daleko od siebie że części wspólnej nie znajdziemy.
Szanuję twoje poglądy. Ale mając w pamięci równość, wolność i dobrobyt Polski peerelowskiej współczuję gościom z KRLD.
Nie podzielam twojego optymizmu co do transmisji ważniejszych wydarzeń w telewizji. Mógłbym z głupia frant zapytać, czy nie mogli transmisji przeprowadzać na różnych kanałach. No bo skoro jest tam tak cool to chyba nie ma z tym problemu?

Data: 2010-06-23 19:08:28
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-23 08:56, CeSaR pisze:
[...]

Nie, Dywersyjne radiowęzły siejące propagandę stoją  tylko na granicy w południowej Korei. Podobnie jest z radiem i TV..

[...]

Jeszcze raz powtarzam - nie mówimy o dobrobycie, a o sprawiedliwości społecznej.  Nie da się ukryć że Korea Płn. jest dość ubogim krajem. Zwłaszcza w porównaniu z swoim (pupilkiem USA i światowego kapitalizmu pompującymi tam kolosalne pieniądze  ) sąsiadem. Ale tam nikt żyje kosztem drugiego.

Pomyśl tylko - czy mistrzostwa świata np. w krykiecie (nawet z uczestnictwem Polski) nasze stacje telewizyjne będą transmitować na żywo? W Korei ranga piłki kopanej jest taka sama jak u nas krykieta.

Data: 2010-06-23 19:38:29
Autor: u2
W dniu 2010-06-23 19:08, jadrys pisze:
Ale tam nikt żyje kosztem drugiego.

A Kim Dzong Il ?

Data: 2010-06-24 07:54:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-23 19:38, u2 pisze:
W dniu 2010-06-23 19:08, jadrys pisze:

Ale tam nikt żyje kosztem drugiego.

A Kim Dzong Il ?

Co Kim? Myślisz że jego zarobki są równowarte kilkuset pensji normalnych Koreańczyków, tak jak u nas nominata partyjnego - prezesa banku? Myślisz że rozbija się jak nasi wodzowie Mercami S-klasse i BMW-7? Albo kupuje fotele do biura jak Radek S. -  za 15000 zł sztuka? - Oczywiście za kasę podatnika..

Data: 2010-06-25 09:16:53
Autor: CeSaR
[...]

Zarobków to on może nie mieć żadnych. Myślisz że jeździ ładą 2107, ma linoleum w pokoju bez klimy i siedzi na wiklinowym fotelu bujanym?
:-)))
Ochłoń chłopie :-))) Nicolae też był blisko ze swoim ludem ;-) Miał raptem kilka pałaców..... Na kremlu też komuna siedziała pomimo złotych klamek i drzwi wielkich jak do lasu.
I nagle Kim - jedyny sprawiedliwy. Jeździ po świecie i dopiero się chłopina napatrzy a serce go boli i drze się w nim wszystko, że taka niesprawiedliwość na świecie.

Data: 2010-06-25 13:30:16
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-25 09:16, CeSaR pisze:
[...]

Myślę że jego styl życia jest bliższy ascetyzmowi niż pławieniu się w luksusach. To widać choćby po jego spartańskich ubiorach.

To ty błędnie rozumujesz dając na przykład Ceausescu.  Pokaż jakieś luksusowe wille naszych rodzimych dygnitarzy partyjnych z czasów PRL-u. Pokaż jakiegoś byłego partyjniaka który jest dziś milionerem. Fakty są takie że jeden polski ogrodnik (badylarz) za hektarem pod szkłem byl bogatszy od całego KC.

Powiem jasno - Kim nie jest sprawiedliwy - nie można funkcji przywódczej piastować dożywotnio. Jednak sam ustrój tam panujący jest najsprawiedliwszym w świecie.

Data: 2010-06-25 09:20:40
Autor: CeSaR

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hvtf3b$a75$1news.onet.pl...
[...]

Weź no przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś. Ze zrozumieniem.
Nie rozumiesz braku swobody w poruszaniu się w ruchu zagranicznym a rozumiesz brak swobody w poruszaniu się w głębi kraju?
Bo kapitalizm z radiem się czai przy granicy? A za granicą już nie?

Data: 2010-06-25 13:30:58
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-25 09:20, CeSaR pisze:
[...]

A niby po co miałbym czytać to co sam napisałem? No przecież to uzasadniłem - agresor jest zaraz za granicą, to on sieje zamęt i dywersję, na razie tylko werbalną. Gdyby była swoboda poruszania się po kraju, to z pewnością agresja USA i Korei Płd. miałaby większą swobodę i się rozszerzała.  Jak na razie to tylko te utrudnienia w penetrowaniu kraju i broń atomowa jest w stanie utrzymać istniejący "status quo".

Data: 2010-06-25 16:07:06
Autor: CeSaR
[...]

Czyli te utrudnienia w ruchu wewnętrznym o których piszesz dotyczą obywateli innych krajów? Dobrze rozumiem?

Data: 2010-06-25 19:17:20
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-25 16:07, CeSaR pisze:
[...]

Tak, ale również obywateli Korei Płn. Inaczej widać nie można - przerzucić dywersantów przez granicę to żadna sztuka.. Bez kontroli ruchu obywateli mieliby ułatwione zadanie. Temu to służy. My o zimnej wojnie już zapomnieliśmy, a na półwyspie Koreańskim trwa ona nadal.

Data: 2010-06-25 21:45:40
Autor: CeSaR
[...]

I ci dywersanci mieliby indoktrynować tych praworządnych i w szczęśliwości żyjących koreańczyków?
No to faktycznie - ruch trzeba kontrolować.
Tylko dziwne to trochę, że w XXI wieku nie da się indoktrynować tych ludzi w inny sposób...
Czyżby w tym szczęsliwym i wolnym kraju nie było telewizji? radia? internetu?
No to wolność tam jest faktycznie do pozazdroszczenia...

Data: 2010-06-28 20:33:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-25 21:45, CeSaR pisze:
[...]

Tak indoktrynować, a następnie tworzyć płatne bandy które będą sabotować dążenia ludu Koreańskiego do samostanowienia.

[...]

Te media służą tylko do jeszcze większego ogłupiania ciemnej masy. Jedynie net daje namiastkę wolności. Ale widać priorytety władz w Phenianie są inne niż rozwój sieci netowej. I wcale im się nie dziwię - kraj jest zagrożony wojną .

Data: 2010-06-28 20:48:03
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Jaką wojną? Kto im zagraża?
Który kraj szykuje się obecnie do napaści na Koreę Pólnocną? (dotychczas mieli szczęście, bo nikt na nich nie napadał)

Data: 2010-06-25 11:45:42
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

Niestety, jednym z minusów (dla mnie niezrozumiałe) jest brak swobody poruszania się w ruchu zagranicznym (tego właśnie nie rozumiem) i na terenie kraju - to akurat rozumiem - drapieżny, imperialistyczny kapitalizm czai się zaraz za granicą.
(...)
-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Mie zrozumiałe???!
Gdyny była swoboda, to pólncni Koreańczycy masowo by pouciekali na południe - pod skrzydła "drapieżnych kapitalistów wyzuskiwaczy".
Czy słyszałeś o Murze Berlińskim?

Data: 2010-06-25 13:28:21
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-25 11:45, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Pomyśl realnie, ilu Niemców z NRD by "uciekło" do RFN-u?  Przypominam że mur powstał z fanaberii Chruszczowa w 60-tych latach, wcześniej była swoboda poruszania się. Niech dla ciebie będa przykłady Jugosławii, dzisiejszego Wietnamu i Kuby która na pewien okres otworzyła granice... I co się stało? czy Jugosławii, Wietnamu czy Kuby "uciekło" więcej ludzi niż z Polskiej demokracji i dobrobytu?

Data: 2010-06-25 14:23:51
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

Pomyśl realnie, ilu Niemców z NRD by "uciekło" do RFN-u?  Przypominam że mur powstał z fanaberii Chruszczowa w 60-tych latach, wcześniej była swoboda poruszania się.
Wcale nie fanaberia, lecz konieczność - inaczej Berlin wschodni by się wyludnił.
W Sojuzie była republika Karelo-Fińska; niemal wszyscy z niej uciekli do Finlandii (niesposób było tej granicy upilnować) i republikę rozwiązano.
[...]
"Na pewien czas" - to całkowicie wyjaśnia sprawę.
Czemu 'uciekło' piszesz w cudzysłowie? Przecież z Vietnamu i Kuby naprawdę uciekali, a dzisiejszej Polski po protu wyjeżdżali.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Data: 2010-06-25 19:15:17
Autor: jadrys
W dniu 2010-06-25 14:23, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

[...]

Bzdura - budowa muru nie miała na celu zapobiegania ucieczkom obywateli NRD, tylko blokadzie Berlina Zachodniego. Po prostu zachodnie kraje zdenerwowały Chruszczowa, tak że ten postanowił zawalczyć blokadą tej części miasta i wygrać zatarg głodem zachodnioberlńczyków. Przegrał jednak ponieważ zapomniał zamknąć przestrzeni powietrznej nad NRD dla lotów z pomocą humanitarną.

[...]

Gdyby Kuba zamiast USA miała za sąsiada np. Polskę to możesz być pewien że granice dla emigracji byłyby szeroko otwarte. Do USA chciałoby wyemigrować również wielu Polaków, czy mieszkańców innych krajów.

Czemu 'uciekło' piszesz w cudzysłowie? Przecież z Vietnamu i Kuby naprawdę
uciekali, a dzisiejszej Polski po protu wyjeżdżali.

Ponieważ cytuję kapitalistyczną propagandę - z krajów kapitalistycznych  się wyjeżdża, z demokratycznych - ucieka..  Z Wietnamu przecież też ludzie wyjeżdżają (uciekają) z paszportami w kieszeni.

Data: 2010-06-25 23:05:55
Autor: kochamspamWYTNIJTO
To niesamowity rekord!

> [...]

Bzdura - budowa muru nie miała na celu zapobiegania ucieczkom obywateli NRD, tylko blokadzie Berlina Zachodniego. Po prostu zachodnie kraje zdenerwowały Chruszczowa, tak że ten postanowił zawalczyć blokadą tej części miasta i wygrać zatarg głodem zachodnioberlńczyków. Przegrał jednak ponieważ zapomniał zamknąć przestrzeni powietrznej nad NRD dla lotów z pomocą humanitarną.
[............]
-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

Jadrysie,
Tym wpisem pobiłeś rekord.
Aż takiej bzdury dotad nie widziałem.
K.S.

Data: 2010-06-28 20:33:15
Autor: jadrys
To niesamowity rekord!
W dniu 2010-06-25 23:05, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Odpowiedź znajdziesz w innym wątku - "Niedziela po zesłaniu ducha świętego..." autorstwa abc

Data: 2010-06-21 16:19:15
Autor: Neko
Cuś mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

Bo jak narazie dostają 0:4, a transmisja jest bezpośrednia. Coś się kurna

7:0

Zal chlopakow...

Nie wierze, ze Kim-Dzong-Skurwysyn transmitowal mecz na zywo.

Data: 2010-06-21 16:23:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Jun 2010 16:19:15 +0200, Neko napisał(a):

7:0

Zal chlopakow...

Nie wierze, ze Kim-Dzong-Skurwysyn transmitowal mecz na zywo.

U nich "na żywo" to pewnie znaczy z kilkuminutowym poślizgiem, a chłopaki
muszą wrócić, bo inaczej rodzina będzie miała źle.
Piotr

Data: 2010-06-21 16:28:56
Autor: Neko
[...]

Otoz to. Na pewno nie pusciliby na "zgnily zachod" kawalerow i osoby
bez rodzin.

To prawda. Musza wrocic. :(

Data: 2010-06-21 17:49:27
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Jun 2010 16:23:10 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Tak, z pętlą opóźniającą, tak jak u Kochanego Ojca Dyrektora.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-25 19:22:42
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-21 16:19, Neko pisze:
[...]

nie kupili nawet praw do transmisji. Ale swoim zwyczajem moga ukrasc sygnal z poludnia.

--
the_foe

Data: 2010-06-25 19:23:38
Autor: the_foe
[...]

nikt o azyl nie poprosi bo rodzina w Korei skonczy w obozie pracy.

--
the_foe

Cuś mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...