Cu¶ mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...

Data: 2010-06-21 16:19:15
Autor: Neko
Cu¶ mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...
Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał

Bo jak narazie dostaj± 0:4, a transmisja jest bezpo¶rednia. Co¶ się kurna

7:0

Zal chlopakow...

Nie wierze, ze Kim-Dzong-Skurwysyn transmitowal mecz na zywo.

Data: 2010-06-21 16:23:10
Autor: Piotr
Dnia Mon, 21 Jun 2010 16:19:15 +0200, Neko napisał(a):

7:0

Zal chlopakow...

Nie wierze, ze Kim-Dzong-Skurwysyn transmitowal mecz na zywo.

U nich "na żywo" to pewnie znaczy z kilkuminutowym po¶lizgiem, a chłopaki
musz± wrócić, bo inaczej rodzina będzie miała Ľle.
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-21 16:28:56
Autor: Neko
[...]

Otoz to. Na pewno nie pusciliby na "zgnily zachod" kawalerow i osoby
bez rodzin.

To prawda. Musza wrocic. :(

Data: 2010-06-21 17:49:27
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Mon, 21 Jun 2010 16:23:10 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Tak, z pętl± opóĽniaj±c±, tak jak u Kochanego Ojca Dyrektora.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-25 19:22:42
Autor: the_foe
W dniu 2010-06-21 16:19, Neko pisze:
[...]

nie kupili nawet praw do transmisji. Ale swoim zwyczajem moga ukrasc sygnal z poludnia.

--
the_foe

Cu¶ mi się widzi, że kilku postympowych Koreańczyków będzie prosiło o azyl...