Custom Chrome

Data: 2010-04-29 14:14:26
Autor: mysiar
Custom Chrome
Witam

czy ktos zna jakis sklep online w PL kt髍y ma akcesoria Custom Chrome
tak jak lidor.pl ma Kuryakyn'a ?

mysiar

Data: 2010-04-29 14:35:46
Autor: Kuczu
Custom Chrome
W dniu 2010-04-29 14:14, mysiar pisze:
Witam

czy ktos zna jakis sklep online w PL kt贸ry ma akcesoria Custom Chrome
tak jak lidor.pl ma Kuryakyn'a ?

O ile mi wiadomo nie ma takowego, wszystko z CCE jest dostepne poprzez dealerow. A tych jest w Polsce kilku.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-05-02 18:25:17
Autor: []v[]artec
Custom Chrome
Kuczu pisze:
[...]

http://www.centrum.motocyklowe.pl/newsy.php

Prawy g贸rny r贸g - dealerk膮 tej firmy zajmuj膮 si臋 d艂ugo. Kontaktuj si臋 z salonem przy ul. Wroc艂awskiej w Jeleniej G贸rze:

http://www.centrum.motocyklowe.pl/kontakt/centrum-motocyklowe-kawasaki/

--
Martec - Jelenia G贸ra
..:: CB 900F Hornet

Data: 2010-05-02 20:48:41
Autor: ErgoSum
Custom Chrome

czy ktos zna jakis sklep online w PL kt髍y ma akcesoria Custom Chrome
tak jak lidor.pl ma Kuryakyn'a ?

Sprawdz na mapce
http://www.custom-chrome-europe.com/haendler.html?&no_cache=1&L=1

Erg