"Cut" w Sokolce !

Data: 2009-10-11 16:51:57
Autor: CYC
"Cut" w Sokolce !
Czy proboszcz sokolskiej  parafii w ktorym zdarzyl sie  "cut" zostal juz
aresztowany za to , ze nie zglosil  przestepstwa polegajacego na
zbeszczeszczeniu zwlok ? .To samo dotyczy 2 lekarzy , ktorzy potwierdzili
fakt , ze sa to ludzkie szczatki .
Przypomne , ze w naczyniu liturgicznym proboszcz znalazl kawalki ludzkiego
serca i ludzka krew .
Proboszcz , podobnie jak Kaminski , zamiast zglosic to prokuraturze ,
powiadomil calkiem inna instytucje , Kurie a ta Watykan i teraz wspolnie
zastanawiaja sie nad tym czy uznac to za cud .
Jak donosza moherowe koltuny , sa juz w Sokolce liczne cudowne uzdrowienia ,
odrastaja nogi , lysym wlosy , slepcy zaczynaja widziec i takie tam inne rozne , przynoszace proboszczowi kase
zdarzenia .
Mkarwan , J-23 jedzcie  tam czym predzej moze i wam sie uda i cudowna woda ,
ktorej sie napijecie za niewielka oplata , przywroci wam rozum ?. Watpie co
prawda w skutecznosc zabiegu i to nie z uwagi na slaba moc uzdrowicielska
wody tylko ze wzgledu na to , ze aby mozna bylo cos przywrocic , trzeba by to najpierw
miec , ale przeciez sprobowac nie zaszkodzi . Moze jak dacie na tace wiecej niz pare
stowek to proboszcz wzmocni odzialywanie modlami i uda sie , ze choc
ptasiego rozumu dostaniecie .

cyc

Data: 2009-10-11 12:52:26
Autor: Antenka
"Cut" w Sokolce !
Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce, a przeciw
niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną . Oby go Bóg
pogromić raczył pokornie o to prosimy, a Ty Wodzu zastępów anielskich,
szatana i inne złe duchy, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie
krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen!

Antenka

Data: 2009-10-11 22:05:41
Autor: Grzegorz Z.
"Cut" w Sokolce !
Dnia Sun, 11 Oct 2009 12:52:26 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Święty Michale Archaniele wspomagaj nas

i nasze noski...

Data: 2009-10-11 14:17:02
Autor: Antenka
"Cut" w Sokolce !
On 11 Paź, 22:05, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 11 Oct 2009 12:52:26 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

> Święty Michale Archaniele wspomagaj nas

i nasze noski...

O sobie piszesz idioto? Ty się poddaj się operacji plastycznej -
najlepiej dokonaj przeszczepu całej kalafy. Ja nie mam takiej potrzeby
-jestem ładna i nie mam zamiaru poprawić Boga. :-P

Antenka

Data: 2009-10-11 23:46:32
Autor: awe
"Cut" w Sokolce !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f6059495-bdf3-4b59-a5f3-ee5d44f6e053v25g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

najlepiej dokonaj przeszczepu całej kalafy. Ja nie mam takiej potrzeby
-jestem ładna i nie mam zamiaru poprawić Boga. :-P

-- -- -- -- -- -- -- -- -
to bydlo nie ma zadnego szacunku do kobiet
awe

Data: 2009-10-12 01:32:25
Autor: Grzegorz Z.
"Cut" w Sokolce !
Dnia Sun, 11 Oct 2009 14:17:02 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

"Ładny" jesteś powiadasz? heheh

Data: 2009-10-11 16:59:20
Autor: Slawomir Stoff
"Cut" w Sokolce !

"CYC" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hasreg$v5c$1news.onet.pl...
[...]

   jeszcze na studiach mialem stamtad bardzo fajnych kolegow i kolezanki.
   jeden z nich to moim zdaniem niedoszly nastepca prof. bogdana mielnika.

   szkoda mi tego miasteczka i jego mieszkancow z powodu tych wy glupow.

   ar

Data: 2009-10-11 17:23:21
Autor: Prawusek
"Cut" w Sokolce !

A cycom cyce w miejsce jajec.

Data: 2009-10-11 17:43:12
Autor: CYC
"Cut" w Sokolce !

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hasth4$ooq$1atlantis.news.neostrada.pl...
"CYC" <ja@ja.pl> wrote in message news:hasreg$v5c$1news.onet.pl...

A cycom cyce w miejsce jajec.

No !

cyc

Data: 2009-10-11 18:02:02
Autor: Piotr
"Cut" w Sokolce !
Dnia Sun, 11 Oct 2009 16:51:57 +0200, CYC napisał(a):

[...]

A skąd on miał to wiedzieć, że to ludzkie?
Ciekawe co byś cycu zrobił, gdyby się okazało, że to rzeczywiście cud,
he, he. To by oznaczało, że jest jeszcze dla ciebie szansa.
Piotr

Data: 2009-10-11 18:05:57
Autor: Grzegorz Z.
"Cut" w Sokolce !
Dnia Sun, 11 Oct 2009 18:02:02 +0200, Piotr napisał(a):

[...]

Przecież sami kościelni już orzekli że ludzkie.

A cudów nie ma.

Data: 2009-10-11 18:09:17
Autor: Piotr
"Cut" w Sokolce !
Dnia Sun, 11 Oct 2009 18:05:57 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Przecież sami kościelni już orzekli że ludzkie.

no to teraz trzeba zglosić.

A cudów nie ma.

A co ty tam wiesz, tyle co pomacasz.
Piotr

Data: 2009-10-11 18:12:26
Autor: Grzegorz Z.
"Cut" w Sokolce !
Dnia Sun, 11 Oct 2009 18:09:17 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Sun, 11 Oct 2009 18:05:57 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Przecież sami kościelni już orzekli że ludzkie.

no to teraz trzeba zglosić.

A cudów nie ma.

A co ty tam wiesz, tyle co pomacasz.

Ty wiesz że są, czy wierzysz że są?

Pomiędzy jednym a drugim różnica taka jak pomiędzy Lalką a Rarką, mimo że
brzmi podobnie.

Data: 2009-10-11 18:22:23
Autor: Grzegorz Z.
"Cut" w Sokolce !
Dnia Sun, 11 Oct 2009 18:09:17 +0200, Piotr napisał(a):

Dnia Sun, 11 Oct 2009 18:05:57 +0200, Grzegorz Z. napisał(a):

Przecież sami kościelni już orzekli że ludzkie.

no to teraz trzeba zglosić.

Już nie trzeba - zgłosiliśmy:

Zawiadomienie o prawdopodobnym popełnieniu przestępstwa w sprawie "cudu
eucharystycznego w Sokółce" złożyło do prokuratury Polskie Stowarzyszenia
Racjonalistów. Chcą wiedzieć, co w tej sprawiema zamiar zrobić policja.

- Mało prawdopodobnym wydaje się, że wspomniane fragmenty mięśnia sercowego
należą do żydowskiego proroka ukrzyżowanego dwa tysiące lat temu – cytuje
oświadczenie "Racjonalistów" serwis Tvn24.pl.

Doniesienia o możliwym cudzie eucharystycznym w Sokółce tak zaniepokoiły
członków organizacji, że – nie czekając na oficjalne stanowisko
białostockiej kurii - postanowili dowiedzieć się, co w tej sprawie zamierza
zrobić prokuratura.

"Racjonaliści" oczekują, że śledczy odpowiedzą im m.in. na pytanie, co
zrobiono, by ustalić pochodzenie szczątków - "w końcu fragmenty ludzkiego
mięśnia sercowego z rzadka wydostają się z organizmu człowieka za jego
życia" - ironizują w oświadczeniu. Domagają się też przesłuchania lekarzy
badających hostię i księży, którzy analizy te zlecili, sugerując że mogło
dojść do zbezczeszczenia zwłok. (...)

http://www.fronda.pl/news/czytaj/kto_sie_boi_cudu_w_sokolce

Data: 2009-10-11 18:13:34
Autor: CYC
"Cut" w Sokolce !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1ggyk79g5mfun.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jakze skad ? Przeciez oddal szczatki do badan lekarzom i otrzymal stosowna opinie . Ta ostatnia nie budzi watpliwosci a skoro powzial juz ta wiedze , to powinnoscia jego bylo fakt zbeszczeszczenia zwlok zglosic do prokuratury ...........no chyba , ze wyrwano ten kawalek serca z zywego czlowieka a rane zaszyto nicia .

cyc

"Cut" w Sokolce !