"Cut" w Sokolce !

Data: 2009-10-11 12:52:26
Autor: Antenka
"Cut" w Sokolce !
Święty Michale Archaniele wspomagaj nas w walce, a przeciw
niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną . Oby go Bóg
pogromić raczył pokornie o to prosimy, a Ty Wodzu zastępów anielskich,
szatana i inne złe duchy, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie
krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen!

Antenka

Data: 2009-10-11 22:05:41
Autor: Grzegorz Z.
"Cut" w Sokolce !
Dnia Sun, 11 Oct 2009 12:52:26 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

Święty Michale Archaniele wspomagaj nas

i nasze noski...

Data: 2009-10-11 14:17:02
Autor: Antenka
"Cut" w Sokolce !
On 11 Paź, 22:05, "Grzegorz Z." <blogfi...@gazeta.pl> wrote:
Dnia Sun, 11 Oct 2009 12:52:26 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

> Święty Michale Archaniele wspomagaj nas

i nasze noski...

O sobie piszesz idioto? Ty się poddaj się operacji plastycznej -
najlepiej dokonaj przeszczepu całej kalafy. Ja nie mam takiej potrzeby
-jestem ładna i nie mam zamiaru poprawić Boga. :-P

Antenka

Data: 2009-10-11 23:46:32
Autor: awe
"Cut" w Sokolce !

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:f6059495-bdf3-4b59-a5f3-ee5d44f6e053v25g2000yqk.googlegroups.com...
> [...]

najlepiej dokonaj przeszczepu całej kalafy. Ja nie mam takiej potrzeby
-jestem ładna i nie mam zamiaru poprawić Boga. :-P

to bydlo nie ma zadnego szacunku do kobiet
awe

Data: 2009-10-12 01:32:25
Autor: Grzegorz Z.
"Cut" w Sokolce !
Dnia Sun, 11 Oct 2009 14:17:02 -0700 (PDT), Antenka napisał(a):

[...]

"Ładny" jesteś powiadasz? heheh

"Cut" w Sokolce !