Cvel potlumacz troche

Data: 2009-11-21 21:08:13
Autor: awe
Cvel potlumacz troche
Data: 2009-11-22 02:14:19
Autor: sofu
Cvel potlumacz troche

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:he9gvo$21e$1news.onet.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=xdENIiQyiUI&feature=related

======================

Rzeczywiscie warto by to dobrze przetłumaczyc. Ja rozumiem tak z 50 % .
Mówią coś chyba o szeroko rozumianej podprogowości ( nie tylko wzrokowej)
majacej na celu kontrole narodu poprzez zrobienie z Rosjan pijaków i
narkomanów. Tam zreszta jest kilka watków (punktów) zmierzajacych do tego
celu. To jest wycinek tego nazwijmy go wykładu wiec ciezko sie zorientowac
co do całości zawartych tam tez. Jest tez tam o technikach oddziaływania na
ludzi (manipulacji). Ale moze sie myle?

sofu

Data: 2009-11-22 18:56:22
Autor: awe
Cvel potlumacz troche

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hea339$3ol$1node2.news.atman.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
tak mniej wiecej masz racje. tylko ja nie za bardzo wiem co to za wyklad. Podejrzewam ze wykladowca na poziomie liceum zapedzil sie no ale to wielki tlumacz cvel moze tylko rozstrzygnac
awe

Data: 2009-11-24 01:29:39
Autor: BarnabaRudge
Cvel potlumacz troche

> [...]
Podejrzewam ze wykladowca na poziomie liceum zapedzil sie no ale to wielki

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

W nazwie filmu jest informacja, że to niby mial byc wykład zwiazny z FSB
(Federalna Służba Bezpieczeństwa Federacji Rosyjskiej) ale czytałem glosy
(opinie) pod filmem ze to nieprawda.
Ten co to mówił twierdzil ze od 15 lat sie tym zajmuje, ale byc moze pieprzy
głupoty? Nawiedzonych jest wielu na swiecie.

sofu

Data: 2009-11-27 15:07:20
Autor: awe
Cvel potlumacz troche

Użytkownik "BarnabaRudge" <BarnabaRudge@o2.pl> napisał w wiadomości news:hefcbl$2ln$1news.task.gda.pl...

> [...]

Ten co to mówił twierdzil ze od 15 lat sie tym zajmuje, ale byc moze pieprzy
głupoty? Nawiedzonych jest wielu na swiecie.

no a cvel jak nie tlumaczy to nie tlumaczy, taki z niego cvel
awe

Cvel potlumacz troche