Cwacha mam w sitku, a Kwackiego nie widziałem od dłuższego czasu.

Data: 2009-10-02 19:31:49
Autor: matador
Cwacha mam w sitku, a Kwackiego nie widziałem od dłuższego czasu.
Cwacha mam w sitku, a Kwackiego nie widziałem od dłuższego czasu.
Żyjecie jeszcze ?

matador.

Data: 2009-10-02 20:32:19
Autor: raff
matador pisze:
Cwacha mam w sitku, a Kwackiego nie widziałem od dłuższego czasu.
Żyjecie jeszcze ?

matador.

Przeciez ten Jarek-akwizytor to Kwękacki.

R.

Data: 2009-10-02 12:16:08
Autor: Antenka
On 2 Paź, 20:32, raff <trytytyt...@autograf.pl> wrote:
matador pisze:

> Cwacha mam w sitku, a Kwackiego nie widziałem od dłuższego czasu.
> Żyjecie jeszcze ?

> matador.

Przeciez ten Jarek-akwizytor to Kwękacki.

R.

Czytałam gdzieś, że Kupecki wpadł do szamba i się utopił :D

Antenka

Data: 2009-10-02 21:17:52
Autor: matador
Antenka pisze:

Czytałam gdzieś, że Kupecki wpadł do szamba i się utopił :D

To miło!

Pozdrawiam,

matador.

Data: 2009-10-02 21:46:06
Autor: raff
matador pisze:
Antenka pisze:

Czytałam gdzieś, że Kupecki wpadł do szamba i się utopił :D

To miło!

Pozdrawiam,

Radio Erewan.

Nie wpadl, tylko go zepchneli, nie utopil tylko plywal po powierzchni bo ma pustą glowę.

R.

Data: 2009-10-02 21:50:48
Autor: Piotr
Dnia Fri, 02 Oct 2009 19:31:49 +0200, matador napisał(a):

Cwacha mam w sitku, a Kwackiego nie widziałem od dłuższego czasu.
Żyjecie jeszcze ?

Ktoś grupę czyści z warzywnej pasty.
Piotr

Cwacha mam w sitku, a Kwackiego nie widziałem od dłuższego czasu.