Cwaniak na rowerze

Data: 2014-03-29 19:53:55
Autor: PeJot
Cwaniak na rowerze
W dniu 2014-03-28 13:05, Krystek pisze:
Myślał, że przykozaczy. Ku przestrodze -
<http://www.radiokrakow.pl/www/index.nsf/ID/JGAA-9HMFJZ>

Przed chwilą w telewizorni ów motorniczy nazwał rowerzystów *plagą*. Może choć teraz aktywiści rowerowi z KRK się odezwą ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

-- -

Data: 2014-03-29 13:24:10
Autor: Ignac
Cwaniak na rowerze
W dniu sobota, 29 marca 2014 19:53:55 UTC+1 użytkownik PeJot napisał:

Może choć teraz aktywiści rowerowi z KRK się odezwą ?

No to wywołałeś wilka z lasu.
Nie ma infrastruktury rowerowej,bo kasa (600mln) poszła na jebxxy
stadion dla kiboli(którego nota bene,nawet Wisła-Cupiał nie chce).
Dziura budżetowa przez to się zrobiła,i niejaki Majcher wraz z
ZiKIT-em ciągle poszerzają strefy płatnego postoju(niedługo dojdą
z nimi do Wieliczki),żeby tylko(w ramach taniego państwa) wepchnąć ludzi do tramwajów,a ci na złośc jeżdzą na rowerach,realizując ideę
zrównoważonego transportu.
Wg.rzeczonego Majchra problem jest fundamentalny,gdyż nie buduje się
nic(drogi/DDR),bo Kraków-to miasto średniowieczne jest,znaczy się ciasne.
Tara ino inwestujo w swoje pensje,bo nie bedom do roboty chodzić za darmo..

Nie "aktywist"

Cwaniak na rowerze