Ćwiąkał spękał

Data: 2009-03-18 16:50:02
Autor: mrdevilyn
Ćwiąkał spękał
- i odmówił konkurowania ze Zbigniewu Ziobru w wyborach do PE w
stołecznym ongis miescie Krakowie. "Twarz peło", najbardziej ponoć
kompetentny ze wszystkich ministrów dunaldu tusku miał zmiazdżyć swoją
kompetencją przeciwnika, co dumnie i warzywnie zapowiadały niedawno
rózne grupowe najmimordy od mokrej propagandowej roboty.  Niestety gdy
już cwąkał wytrzeźwiał to zdał sobie sprawe z zerowych szans jakie ma
konkurując z ziobru z tak zapaskudzoną polityczną hipoteką, w czasie
nieustannego festiwalu pełoskich wpadek i kompromitacji oraz, last but
not least, Z TAKIM RYJEM że normalnemu człowiekowi wstyd byłoby na nim
siadać.  Pełoskim szaciarzom prawdopodobnie znowu nie uda sie
przerobienie Krakowa na POkraków.
J-23

Data: 2009-03-19 01:46:03
Autor: Andrzej Kokakolski
Ćwiąkał spękał
mrdevilyn@gmail.com napisał(a): "Z TAKIM RYJEM że normalnemu człowiekowi wstyd byłoby na nim siadać."

:)))))))))))))))))))))))))

Pozdrawiam

AK  --

Data: 2009-03-19 01:50:06
Autor: Karol
Ćwiąkał spękał
Andrzej Kokakolski <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
mrdevilyn@gmail.com napisał(a): "Z TAKIM RYJEM że normalnemu człowiekowi wstyd byłoby na nim siadać."

:)))))))))))))))))))))))))

Hans Kloss dobry jest, no nie? :)))))))))

Data: 2009-03-19 02:00:30
Autor: Andrzej Kokakolski
Ćwiąkał spękał
 Karol <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Andrzej Kokakolski <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > mrdevilyn@gmail.com napisał(a): > > "Z TAKIM RYJEM że normalnemu człowiekowi wstyd byłoby na nim siadać."
> [...]

Hans Kloss dobry jest, no nie? :)))))))))

Bardzo trafnie opisal fizjonomie bylego (i mam nadzieje - juz nigdy wiecej)
ministra. AK

Data: 2009-03-19 02:16:23
Autor: Karol
Ćwiąkał spękał
> [...]

Bardzo trafnie opisal fizjonomie bylego (i mam nadzieje - juz nigdy wiecej)

Witam Pana.

Hans Kloss dosc czesto pisze trafnie. Lubie go czytac. Jego posty i moze ze
dwoch lub trzech innych ludzi (m.innymi i panskie) nadaja jeszcze jakis sens
tej grupie, ktora w tej chwili stacza sie juz w odchlan ponizej dna.

Pozdrawiam Pana Jeff(rey)

Data: 2009-03-19 09:26:29
Autor: zbig
Ćwiąkał spękał

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gps9tm$clc$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Hans Kloss dobry jest, no nie? :)))))))))

Bardzo trafnie opisal fizjonomie bylego (i mam nadzieje - juz nigdy wiecej)
Bardzo błyskotliwe, dajcie też , pasztety, swoje fotki to się pośmiejemy.

Data: 2009-03-19 11:37:26
Autor: Andrzej Kokakolski
Ćwiąkał spękał
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):

Bardzo błyskotliwe, dajcie też , pasztety, swoje fotki to się pośmiejemy.

Moje sa w naszej-klasie. Ale czy smieszne? Nie mnie to oceniac.

AK

Data: 2009-03-19 13:12:57
Autor: zbig
Ćwiąkał spękał

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gptapm$5pp$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Bardzo błyskotliwe, dajcie też , pasztety, swoje fotki to się pośmiejemy.

Moje sa w naszej-klasie. Ale czy smieszne? Nie mnie to oceniac.

To ty chodziłeś do szkoły?
Myślałem, biorąc pod uwagę poziom wypowiedzi, ze raczej mam do czynienia z kimś w wieku przedszkolnym.

Data: 2009-03-19 13:38:25
Autor: Karol
Ćwiąkał spękał
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Bardzo błyskotliwe, dajcie też , pasztety, swoje fotki to się pośmiejemy.

*pasztety* ? to ma byc blyskotliwe? Mnie aparycja tego czlowieka by nie
smieszyla gdyby chociaz byl przyzwoitszy i intelektualnie sprawniejszy.

Niestety jego geba pasuje jak ulal do jego zachowania gangstera z mafii ...
sowieckiej.

Data: 2009-03-19 12:49:25
Autor: jadrys
Ćwiąkał spękał
 Karol pisze:
[...]

Och, i z pewnością czytając Hansa przeżywasz również coś na kształt orgazmu..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego systemu...   Również ja

Data: 2009-03-19 11:58:26
Autor: Andrzej Kokakolski
Ćwiąkał spękał
jadrys <ilicz@wp.pl> napisał(a):
Och, i z pewnością czytając Hansa przeżywasz również coś na kształt orgazmu..

Trzymajac sie takich fizjologicznych porownan mozna powiedziec, ze kiedy czyta sie panskie wypowiedzi, zbiera sie na wymioty.

AK

Data: 2009-03-19 13:14:23
Autor: jadrys
Ćwiąkał spękał
Andrzej Kokakolski pisze:
jadrys <ilicz@wp.pl> napisał(a):
[...]

Moje teksty są dla ludzi myślących.. Panie Kokakolski.  Nie szukam taniego poklasku..

Data: 2009-03-19 13:51:36
Autor: Karol
Ćwiąkał spękał
jadrys <ilicz@wp.pl> napisał(a):
Andrzej Kokakolski pisze:
> [...]
> Trzymajac sie takich fizjologicznych porownan mozna powiedziec, ze kiedy > czyta sie panskie wypowiedzi, zbiera sie na wymioty.

..i intelektualnie sprawnych inaczej:)

Data: 2009-03-19 13:31:20
Autor: KAROL
Ćwiąkał spękał
Andrzej Kokakolski <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
jadrys <ilicz@wp.pl> napisał(a): > Och, i z pewnością czytając Hansa przeżywasz również coś na kształt > orgazmu..

Trzymajac sie takich fizjologicznych porownan mozna powiedziec, ze kiedy czyta sie panskie wypowiedzi, zbiera sie na wymioty.

Dokladnie to samo mam odczucie:)

Data: 2009-03-19 14:03:33
Autor: ColgatesBilly
Ćwiąkał spękał

"Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:gptc12$dac$1inews.gazeta.pl...
jadrys <ilicz@wp.pl> napisał(a):

[...]

Otoz, nie zgadzam sie!
Wypowiedzi Jadrysia na temat LECHA w pelni mi odpowiadaja,
choc... moze niepotrzebnie rzucaja swiatlo na miasto i zasluzony KLUB
(czarne swiatlo ;)

P-Kol

Data: 2009-03-19 13:16:51
Autor: jadrys
Ćwiąkał spękał

jadrys <ilicz@wp.pl> napisał(a):

[...]

Żeby tak Wielkopolanin Wielkopolaninowi.. Wiesz Billy nie godzi się.

Data: 2009-03-19 15:51:46
Autor: Piotr
Ćwiąkał spękał
Dnia Thu, 19 Mar 2009 02:16:23 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

[...]

Jeff, oślizły i kłamliwy kutasino, kiedy dotrze do tej twojej "do
parady" głowy, że lizanie jaj nie jest modne na TEJ grupie. Nawet
sobie.

Piotr

Data: 2009-03-19 15:34:38
Autor: Karol
Ćwiąkał spękał
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
Jeff, oślizły i kłamliwy kutasino, kiedy dotrze do tej twojej "do
parady" głowy, że lizanie jaj nie jest modne na TEJ grupie. Nawet
sobie.

na tej grupie jest modne chamskie i prymitywne zachowanie swiadczace o
wyjatkowo niskim poziomie intelektualnym i moralnym takich falszywych i wrednych
prostakow jak ty, ktorzy swoim zachowaniem kompromituja tych, ktorych rzekomo
popieraja i osobiscie uwazam, ze o to takiemu glabowi ze Slaska jak ty wlasnie
chodzi. Czlowiek ktory uwaza sie za Polaka, nigdy nie bedzie sie tak
zachowywal jak ty czyli po prostu anonimowe, ludzkie zero. --

Data: 2009-03-19 16:43:01
Autor: Piotr
Ćwiąkał spękał
Dnia Thu, 19 Mar 2009 15:34:38 +0000 (UTC), Karol napisał(a):

[...]

No, już lepiej, ale dalej bez jakiejkolwiek klasy. Może jak nie
liżesz, to się gubisz? Są tacy.
Wisz Jeff, spróbuj coś ze swojej specjalności, mianowicie rzuć
oszczerstwo, he, he.

Piotr

Data: 2009-03-19 16:01:51
Autor: Karol
Ćwiąkał spękał
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
No, już lepiej, ale dalej bez jakiejkolwiek klasy. Może jak nie
liżesz, to się gubisz? Są tacy.
Wisz Jeff, spróbuj coś ze swojej specjalności, mianowicie rzuć
oszczerstwo, he, he.

o jakiej klasie ty bredzisz falszywa miernoto? Na grupie czepiasz sie jak rzep
psiego ogona i ublizasz nie tylko peowcom ale i kazdemu innemu, kto chce tutaj
podyskutowac w sposob normalny.

To sie sa oszczerstaw w stosunku do ciebie, tylko stwierdzenie faktow o czym
latwo sie przekonac przegladajac nie tylko archiwum grupy, ale rowniez
probujac z toba nawiazac kontakt na plaszczyznie normalnych, miedzyludzkich interreakcji. Ja probowalem z toba na takiej plaszczyznie dyskutowac bo
chcialem sie osobiscie przekonac kim naprawde jestes. Jestes i pozostaniesz ludzkim, anonimowym, zawistnym smieciem szwendajacym sie
po grupie pl.soc. polityka szukajacym tylko zaczepki nawet z ludzmi ktorzy
czuja sie Polakami i chcialiby na tej grupie podyskutowac jak normalni ludzie.

W/g mojej obserwacji twoich * zagrywek* na tej grupie, jest typowym
antypolskim wyjatkowo falszywym intrygantem i prowokatorem siejacym celowo zamet na tej grupie w celu uniemozliwienia takiej normalnej dyskusji
tutaj - i tutaj ad_rem mial racje, twierdzac ze jestes *slunska swinia*.

Data: 2009-03-19 06:52:22
Autor: Mignon
Ćwiąkał spękał
On Thu, 19 Mar 2009 02:00:30 +0000 (UTC), "Andrzej Kokakolski"
<kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> Hans Kloss dobry jest, no nie? :)))))))))

Bardzo trafnie opisal fizjonomie bylego (i mam nadzieje - juz nigdy wiecej)
ministra.

 "nie z ludzi, a przywar natrzasa". przemysl to.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-03-19 15:54:57
Autor: Piotr
Ćwiąkał spękał
Dnia Thu, 19 Mar 2009 06:52:22 +0100, "Mignon <he®sk>" napisał(a):

"nie z ludzi, a przywar natrzasa". przemysl to.

A ja nie mogę wyjść z zachwytu, nad twoją kreatywnością w
przyozdabianiu sobie nicka... To wszystko dla tego niegramotnego cyca? :-))
pz
Piotr

Data: 2009-03-19 17:48:55
Autor: CYC
Ćwiąkał spękał

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gps8vt$9oj$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Hans Kloss dobry jest, no nie? :)))))))))

Bardzo trafnie opisal fizjonomie bylego (i mam nadzieje - juz nigdy wiecej)

szkoda gadac ? . Najtrafniejsza w tym wszystkim sa samoczynnie cisnace sie na usta oceny tych  tych , ktorzy zachwycaja sie hansowa retoryka !.
Powiedziec gowniarze , to komplement ! .
Po przeczytaoniu waszych gowniarskicvh zachwytow nad hansowym chamstwem , mozna podejrzewac , ze wasze mamusie to same miski .....klozetowe !, bo bnormalna nie wychowalaby takich jak wy !.

cyc

Data: 2009-03-19 17:01:04
Autor: Karol
Ćwiąkał spękał
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

ot i kolejny przyklad niechamskiej retoryki cyca, ktorego walory moralne i
etyczne mial mozliwosc osobiscie poznac Hesk, a ktorego przymioty
intelektualne mozna poznac czytajac jego posty na tej grupie:)

I takie cyce chcialyby nadal rzadzic i pouczac innych. DNO.

Data: 2009-03-22 14:25:41
Autor: konserwator
Ćwiąkał spękał

Użytkownik " Karol" <jef_f.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gpttog$84g$1inews.gazeta.pl...
CYC <ja@ja.pl> napisał(a):

[...]

ale taka jest rzeczywistosc, ze takie Fritzle wlasnie nami rzadza....

rym

Data: 2009-03-19 06:52:22
Autor: Mignon
Ćwiąkał spękał
On Wed, 18 Mar 2009 16:50:02 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

[...]

 i co, ulzylo ci ? no to teraz powyciskaj krosty... ;o)))

Data: 2009-03-19 13:51:19
Autor: cytryna
Ćwiąkałspękał
[...]

Ciućkalski wyliczył bezbłędnie ze z min.Ziobro przegrywa w Krakowie na bank,
aby nie tracić cwaniacko-mafijnej klienteli woli nie ryzykować reputacji cwanego najmigęby. Raz już zaryzykował i stracił niezłe koryto na Wydz. Prawa
i Adm. UJ, skąd został wysiudany w krótkich abcugach. Lepiej kreować się na sierotę skrzywdzoną przez Urbasia, Donusia, Stokłosę, Krauzego, Dochnala i jeszcze kilku innych matadorów biznesu niż ujawnić ile płaci senatorowa za uwolnienie męża. To się nazywa zejściem z oczu.

Data: 2009-03-19 15:56:44
Autor: Piotr
Ćwiąkał spękał
Dnia Wed, 18 Mar 2009 16:50:02 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com
napisał(a):

[...]

No i po co mu to, on jest od agregatów do kręcenia lodów, zarabia tyle
co i kręcący. pzdr
Piotr

Data: 2009-03-19 08:14:47
Autor: mrdevilyn
Ćwiąkał spękał
On 19 Mar, 15:56, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

No i po co mu to, on jest od agregatów do kręcenia lodów, zarabia tyle
co i kręcący.

Nu, ale cóż to za żałosne profity z małej, zapyziałej lodziarenki
gdzieś na zadupiu ojropy. A taka lodziarnia paneuropejska, szykowna,
prowadzona z rozmachem... nawet jeśli jedna z kilku to przecież czysty
zysk i to mierzony nie tylko w szeleszczących banknotach. Proszę
spytać choćby pani Edytki Kresą.
J-23

Data: 2009-03-19 15:38:44
Autor: Karol
Ćwiąkał spękał
mrdevilyn@gmail.com napisał(a):
On 19 Mar, 15:56, Piotr <p...@wp.pl> wrote:

> No i po co mu to, on jest od agregat=F3w do kr=EAcenia lod=F3w, zarabia t=
yle
> co i kr=EAc=B1cy.

...i po co sie pan komus takiemu jak ten falszywy patriota polski tlumaczy?

Przeciez to ten sam co warzywny typ intryganta. Prosze sie dokladniej
przyjrzec temu grupowemu prowokatorowi.

Data: 2009-03-19 16:31:25
Autor: Piotr
Ćwiąkał spękał
Dnia Thu, 19 Mar 2009 08:14:47 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com
napisał(a):

[...]

Nie, nie, ja tylko tak... Chwała wszystkim co kaganek pod wiatr
niosą... Może, gdzieś, kiedyś, jakaś iskierka pruchno zakutego łba
zapruszy.
Oby.
pzdr
Piotr