Ćwi±kalski: decyzja s±du ws. Zakajewa to ewenement.

Data: 2010-09-18 08:28:11
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Ćwi±kalski: decyzja s±du ws. Zakajewa to ewenement.
Jako ewenement okre¶lił oddalenie przez warszawski s±d wniosku prokuratury o aresztowanie Ahmeda Zakajewa b. minister sprawiedliwo¶ci, prof. Zbigniew Ćwi±kalski.
Nie znam przypadku, by kto¶ był zatrzymany ze względu na list gończy, a s±d nie uwzględnił wniosku prokuratury o areszt. Nie potrafię powiedzieć, czym kierował się s±d, oddalaj±c wniosek prokuratury" - dodał adwokat i profesor.

"Kodeks postępowania karnego nie przewiduje sytuacji, gdy status uchodĽcy powoduje, by list gończy tracił moc" - zauważył Ćwi±kalski. "Wydawało mi się, że wła¶ciwe jest postępowanie ekstradycyjne, jednak s±d nie przyst±pił do merytorycznego rozpoznania sprawy" - zauważył.

Zastrzegł jednak, że nie znaj±c uzasadnienia s±du, ma za mało informacji, by ustosunkować się merytorycznie do jego decyzji.

Wieczorem S±d Okręgowy w Warszawie oddalił wniosek prokuratury o areszt dla premiera emigracyjnego rz±du Czeczenii ¶ciganego przez Rosję międzynarodowym listem gończym pod zarzutem terroryzmu.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,8393763,Cwiakalski__decyzja_sadu_ws__Zakajewa_to_ewenement.html

Przemysław Warzywny

--

"Wstępuj±c do PiS, zostawiasz na portierni swój rozum i zdolno¶ć oceniania rzeczywisto¶ci. Godzisz się, człowieku, na to, że będziesz klepał zdania typu "zgadzam się z tym, co powiedział Jarosław Kaczyński", "Jarosław Kaczyński to m±ż stanu" i pokrewne".

Data: 2010-09-17 23:30:56
Autor: DJ MC Donald Musk
Ćwi±kalski: decyzja s±du ws. Zakajewa to ewenement.
On 18 Wrz, 08:28, Jarek nie obroniĹ  kĹĽyĹĽa <Brońmy RP przed
pisem@..pl> wrote:
Jako ewenement okre¶lił oddalenie przez warszawski s±d wniosku prokuratury o
aresztowanie Ahmeda Zakajewa b. minister sprawiedliwo¶ci, prof. Zbigniew
Ćwi±kalski.

przedstawicielowi Kucolandu nie podoba sie, że prawo UE stoi wyzej niz
prawo lokalne?
to po co glosowal za przystapieniem do UE?

Data: 2010-09-18 09:17:33
Autor: dK
Ćwi±kalski: decyzja s±du ws. Zakajewa to ewenement.

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomo¶ci news:i71m5t$89m$1inews.gazeta.pl...
[...]

Formalnie to teraz Prokuratura może złożyć zażalenie na decyzję s±du.

dK

Data: 2010-09-18 00:19:35
Autor: DJ MC Donald Musk
On 18 Wrz, 09:17, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w
wiadomo¶cinews:i71m5t$89m$1inews.gazeta.pl...> Jako ewenement okre¶lił oddalenie przez warszawski s±d wniosku prokuratury
> [...]
> profesor.

Formalnie to teraz Prokuratura może złożyć zażalenie na decyzję s±du.

zlozyc to ona se w Kucolandzie i moze ale to nic na prawo unijne nie
pomoze...

Data: 2010-09-18 10:10:19
Autor: Andrzej Adam Filip
Ćwiąkalski: ws. Zakajewa to ewenement.
"dK" <caria@wp.pl> pisze:
Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl>
napisał w wiadomości news:i71m5t$89m$1inews.gazeta.pl...
Jako ewenement określił oddalenie przez warszawski sąd wniosku
prokuratury o aresztowanie Ahmeda Zakajewa b. minister
sprawiedliwości, prof. Zbigniew Ćwiąkalski.
Nie znam przypadku, by ktoś był zatrzymany ze względu na list
gończy, a sąd nie uwzględnił wniosku prokuratury o areszt. Nie
potrafię powiedzieć, czym kierował się sąd, oddalając wniosek
prokuratury" - dodał adwokat i profesor.

Formalnie to teraz Prokuratura może złożyć zażalenie na decyzję sądu.

I postąpi nieprofesjonalnie oraz sprzecznie z zasadą "kryj własną dupę"
(przed przyszłymi układami rządzącymi) jeśli takiego odwołania nie złoży
w ciągu pojedynczych dni ponownie/do końca "zwalając" winę/decyzję na
sÄ…d(y).

--
Andrzej Adam Filip : Ĺšwiat jaki jest kaĹĽdy widzi (inaczej).
Nie po to zostałem premierem, aby przewodniczyć przy likwidacji

Data: 2010-09-18 10:13:14
Autor: dK
Ćwiąkalski: decyzja sądu ws. Zakajewa to ewenement.

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:cm4mtqm18g+A9I@marci.huge.strangled.net...
"dK" <caria@wp.pl> pisze:
[...]

A to prawda :)
dK

Ćwi±kalski: decyzja s±du ws. Zakajewa to ewenement.