Ćwiartka :)

Data: 2011-10-23 21:44:12
Autor: Michał
Ćwiartka :)
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(a):
Hello,

https://picasaweb.google.com/lh/photo/
ggWYhYlbqwQOkaypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMv
Hk?feat=directlink

Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

Ja miałem wynik ;)
takie samo auto po 30kkm silnik zarżnął się, wersja 1.6!
a potem zmieniłem lanosa 2001 na safrane 1993 ale przepaść była :)

Data: 2011-10-24 00:08:57
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ćwiartka :)
Hello Michał,

Sunday, October 23, 2011, 11:44:12 PM, you wrote:

[...]

Zdolna bestia z Ciebie - mi się udało silnik zamęczyć dopiero przy
193kkm a w serwisie mnie katem nazywali... Jeszcze przed Lanosem.

a potem zmieniłem lanosa 2001 na safrane 1993 ale przepaść była :)

Jasne. Tylko porównaj cenę nowego LAnosa wówczas i nowego Safrane.

--
Best regards,

Data: 2011-10-23 22:22:57
Autor: Michał
Ćwiartka :)
> [...]

Zdolna bestia z Ciebie - mi się udało silnik zamęczyć dopiero przy
193kkm a w serwisie mnie katem nazywali... Jeszcze przed Lanosem.

Od 34kkm do 60kkm i silnik do remontu... ale odratowano :)

> a potem zmieniłem lanosa 2001 na safrane 1993 ale przepaść była :)

Jasne. Tylko porównaj cenę nowego LAnosa wówczas i nowego Safrane.
 29 000 pln vs 180 000 pln za najtańszy czy jakoś tak w 2001 i go właśnie przestawali produkować - wchodziło 2 następców
avantime i vel satis.

ale to było koło 2005 i Lanos miał 4 lata, Safrane 12 lat
a ja student, któremu już przeszły pomysły na porsche ;)

pozdrawiam.

Data: 2011-10-24 00:48:54
Autor: Krzysiek Kielczewski
Ćwiartka :)
On 2011-10-23,  Michał <mttj@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

Te Twoje opowieści o zarzynaniu kolejnych silników/samochodów stają się
nudne. Wymyśl coś nowego...

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2011-10-23 22:57:05
Autor: to
Ćwiartka :)
begin Krzysiek Kielczewski
[...]

Proponuję, żeby zaczął kręcić filmy. Ostatnio się tym odgrażał. Będzie zabawa, jak kapelusze zaczną się pienić na ich widok. ;)

Data: 2011-10-24 09:48:06
Autor: Robert_J
Ćwiartka :)
Te Twoje opowieści o zarzynaniu kolejnych silników/samochodów stają się
nudne. Wymyśl coś nowego...

Myślę że lepiej by było gdyby po prostu nauczył się użytkować samochód ;-))).

Ćwiartka :)