Ćwiartka :)

Data: 2011-10-24 10:08:24
Autor: Vlad The Ripper
Ćwiartka :)

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:742471835.20111023225441pik-net.pl...
Hello,

https://picasaweb.google.com/lh/photo/ggWYhYlbqwQOkaypJ4MVxJeAsxE_ZzI4GvNWIkbMvHk?feat=directlink

Ciekaw jestem, ile z Was może się pochwalić takim wynikiem...
12.5 roku w jednym samochodzie, srednio 20k rocznie.

Ojciec ma lanosa z 1 roku produkcji, czyli jakieś 13,5 roku od nowości, tyle, że przebieg jakieś 82kkm. :)

Data: 2011-10-24 10:16:41
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ćwiartka :)
Hello Vlad,

Monday, October 24, 2011, 10:08:24 AM, you wrote:

[...]

Pierwsyz rok produkcji to był 1997 - to dawałoby raczej 14.5-15 lat.

--
Best regards,

Data: 2011-10-24 11:37:14
Autor: Vlad The Ripper
Ćwiartka :)

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl> napisał w wiadomości news:73934234.20111024101641pik-net.pl...
[...]

Na Żeraniu chyba zaczęli od 1998, wtedy to była nowość na rynku. Pamiętam, że chciał kupic Nexię, ale go przekonali do Lanosa, bo był w zasadzie w tej samej cenie, a weszła dostawa do salonów i nie trzeba było czekać.

Data: 2011-10-24 10:24:25
Autor: szufla
Ćwiartka :)
Ojciec ma lanosa z 1 roku produkcji, czyli jakieś 13,5 roku od nowości, tyle, że przebieg jakieś 82kkm. :)

E tam, moj szwagier ma VW Parati z 2003 roku i przebieg 9tys :P

sz.

Data: 2011-10-24 11:06:24
Autor: tyran
Ćwiartka :)
On Mon, 24 Oct 2011 10:08:24 +0200
"Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> wrote:

> [...]
Ojciec ma lanosa z 1 roku produkcji, czyli jakieś 13,5 roku od
nowości, tyle, że przebieg jakieś 82kkm. :)

Moj ojciec ma astre I z 93roku. Wersja podstawowa, nie
ma ani jednebo "bajeru". Przejechane jakies 168kkm. --
tyran

Data: 2011-10-24 13:33:56
Autor: kamil/Endurorider.pl
Ćwiartka :)
Użytkownik "tyran" <trele.molere@op.pl> napisał w wiadomości

Moj ojciec ma astre I z 93roku. Wersja podstawowa, nie
ma ani jednebo "bajeru". Przejechane jakies 168kkm.

Wój Wujek ma coś w ten deseń tyle, że przebieg 72 tysiące OIDP :) Kupiony w salonie, 1.4 na wypasie ze wspomaganiem kierownicy :D

kml

Data: 2011-10-27 00:06:16
Autor: Nex@pl
Ćwiartka :)
Jejku tak się chwalicie czy żalicie? :)

W123 '80, przebieg 129 000km ;-)

Data: 2011-10-27 00:37:37
Autor: RoMan Mandziejewicz
Ćwiartka :)
Hello Nex,

Thursday, October 27, 2011, 12:06:16 AM, you wrote:

Jejku tak się chwalicie czy żalicie? :)

W123 '80, przebieg 129 000km ;-)

Phi! Niedzielny kierowca ;P

--
Best regards,

Data: 2011-10-29 20:17:53
Autor: Nex@pl
Ćwiartka :)

Phi! Niedzielny kierowca ;P

Żaden niedzielny. Te auto jest na specjalne okazje, poza nimi chodzę, dmucham, chucham :)

Data: 2011-10-27 10:26:03
Autor: kamil/Endurorider.pl
Ćwiartka :)
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:4ea8845b$0$5797$65785112news.neostrada.pl...
Jejku tak się chwalicie czy żalicie? :)

W123 '80, przebieg 129 000km ;-)

Raczej chwalimy się ciekawostką :) BTW: większość starych samochodów, o niskim przebiegu, wcale NIE jest w stanie kolekcjonerskim...

kml

Data: 2011-10-29 20:17:04
Autor: Nex@pl
Ćwiartka :)
W dniu 2011-10-27 10:26, kamil/Endurorider.pl pisze:

Raczej chwalimy się ciekawostką :) BTW: większość starych samochodów, o
niskim przebiegu, wcale NIE jest w stanie kolekcjonerskim...

Tak wiem :) Jak się dba to sie ma :P

Data: 2011-10-29 20:56:58
Autor: kamil/Endurorider.pl
Ćwiartka :)

Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eac4325$0$5797

Raczej chwalimy się ciekawostką :) BTW: większość starych samochodów, o
niskim przebiegu, wcale NIE jest w stanie kolekcjonerskim...

Tak wiem :) Jak się dba to sie ma :P

Najczęściej, acz nie zawsze, to są emeryckie samochody do pewnego momentu bardzo zadbane a chwilę później zdemolowane przez swoich, coraz bardziej posuniętych w latach, właścicieli :(

kml

Data: 2011-10-29 22:20:23
Autor: Nex@pl
Ćwiartka :)
W dniu 2011-10-29 20:56, kamil/Endurorider.pl pisze:

Najczęściej, acz nie zawsze, to są emeryckie samochody do pewnego
momentu bardzo zadbane a chwilę później zdemolowane przez swoich, coraz
bardziej posuniętych w latach, właścicieli :(

Bardziej posunięci są chyba emeryci od mniej posuniętych właścicieli? :)

Data: 2011-10-30 08:02:08
Autor: kamil/Endurorider.pl
Ćwiartka :)
Użytkownik "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:4eac600c$0$5796$65785112news.neostrada.pl...
[...]