wier miliona dzieci goduje w Syrii

Data: 2016-03-11 15:49:53
Autor: Zenek Kapelinder
wier miliona dzieci goduje w Syrii
Chetnie bym pomogl tym dzieciom. Jakies konto na ktore mozna wplacac pieniadze zeby kupic za nie jedzenie ktore bedzie tam dostarczone. Na pomoc typu przyjmijmy dzieci z rodzicami, wujkami, dziadkami nie wyrazam zgody. Warto zauwazyc ze te dzieci nie gloduja z mojego powodu. Na stacjach benzynowych zawsze placilem za paliwo. To ze ich rodzice pozwolili sie okrasc swoim przywodcom to ich problem. W ostatecznosci moge wyrazic zgode na przyjecie dzieci do lat czterech. Samych dzieci. Oczywiscie z opcja odeslania do biologicznych rodzicow jesli beda zyli i tego chcieli. Kazda matka odda swoje dziecko jesli bedzie miala gwarancje ze dziecko przezyje i bedzie dobrze traktowane, tak jak inne dzieci w miejscu gdzie zostanie wyslane, z gwarancja oddania jesli zapewni bezpieczne warunki zycia. Oczywiscie cala akcja musi odbywac sie na koszt panstwa z ktorego pochodza dzieci. Nie wazne ze teraz ich panstwo nie ma wolnych srodkow. Bedzie moglo splacac dlug przez dwiescie lat. Do pelnoleniosci tak uratowane dziecko nie bedzie podlegalo zadnej indoktrynacji religijnej co nie jest sprzeczne z biernym poznawaniem roznych religi jesli bedzie sie tym interesowalo. Na takich zasadach chetnie przyjmiemy dwojke dzieci.

Data: 2016-03-12 09:39:55
Autor: u2
Ćwierć miliona dzieci głoduje w Syrii
Chetnie bym pomogl tym dzieciom. Jakies konto na ktore mozna wplacac pieniadze zeby kupic za nie jedzenie ktore bedzie tam dostarczone.

no przeca jest organizacja Save The Children, jak takis szlachetny i chcesz zbawiac swiat to wplacaj:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-03-12 04:21:14
Autor: Zenek Kapelinder
wier miliona dzieci goduje w Syrii
Nie chce zbawiac swiata ale proba uchronienia malych dzieci wedlug mnie to moralny obowiazek kazdego czlowieka. Ale ochrona na byc taka przeprowadzona jak zyczy sobie pomagajacy. Jedynym wyjsciem w sytacji jaka jestba afryce jest odbieranie dzieci i przekazywanie rodzinom zastepczym. Tak zeby bawily sie lalkami i samochodzikami a nie karabinami. Akcja bezwzglednego odbierania dzieci spowodowala by bezsens ich robienia w nieograniczonych ilosciach..

Data: 2016-03-12 16:06:04
Autor: Wiesiaczek
Ćwierć miliona dzieci głoduje w Syrii
Nie chce zbawiac swiata ale proba uchronienia malych dzieci wedlug mnie to moralny obowiazek kazdego czlowieka.

Ale ochrona na byc taka przeprowadzona jak zyczy sobie pomagajacy.

To do dupy z taką pomocą!

--
Wiesiaczek (dziś z Нясвіжa - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2016-03-12 05:20:58
Autor: Zenek Kapelinder
wier miliona dzieci goduje w Syrii
Nie mozna dopuscic do sytuacji kiedy komus pomagasz a wrecz ratujesz zycie a on jak dorosnie pod wplywem srodowska w ktorym sie wychowuje przyjdzie cie zabic. Taka pomoc to gwalt na rozumie. Albo rybka albo pipka.

Data: 2016-03-12 18:34:32
Autor: Wiesiaczek
[...]

To po prostu nie pomagaj.

Data: 2016-03-12 16:43:53
Autor: wolim
[...]

Ha ha ha!

W Polsce nie będzie podlegało indoktrynacji? No rozkoszne. Oczywiście, każdy ma teoretycznie wolny wybór i nikt nie naciska, ale jak dziecka nie chcesz posłać na religię, to słyszysz w szkole, że wszystkie dzieci chodzą, więc Twoje będzie w tym czasie wyprowadzane z sali na korytarz, albo do pokoju nauczycielskiego.
Znam to z własnego doświadczenia.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2016-03-12 09:54:36
Autor: Zenek Kapelinder
wier miliona dzieci goduje w Syrii
Moje chodzily do pewnego momentu. Potem same nie chcialy. I zadnych problemow w ich szkolach nie bylo.

Data: 2016-03-13 09:35:36
Autor: wolim
Ćwierć miliona dzieci głoduje w Syrii
Moje chodzily do pewnego momentu. Potem same nie chcialy. I zadnych problemow w ich szkolach nie bylo.

No to trzeba było ich nie puszczać od małego. Wtedy wiedziałbyś o czym piszę.

Nie wiem w jakim wieku są Twoje dzieci, ale założę się, że nawet jeśli są na bakier z kościołem, to i tak swoje dzieci posyłają lub poślą na religię.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2016-03-13 07:18:59
Autor: Zenek Kapelinder
wier miliona dzieci goduje w Syrii
Wnuk za jakis niedlugi czas pojdzie do szkoly. Oczywiscie ze bedzie chodzil do pewego momentu na religie. Pierwsza Komunia to fajna impreza z prezentami. Dlaczego ma go to ominac. Nalezy tylko uwazac zeby mu jakas nawiedzona katechetka wody z mozgu nie zrobila. Latwe to nie jest bo nic na sile nie mozna bo przyniesie odwrotny efekt.

Data: 2016-03-13 09:38:54
Autor: u2
W dniu 2016-03-13 o 09:35, wolim pisze:
Nie wiem w jakim wieku są Twoje dzieci, ale założę się, że nawet jeśli
są na bakier z kościołem, to i tak swoje dzieci posyłają lub poślą na
religię.

jest wolnosc w Bolanda ? jest, rodzice moga posylac lub nie posylac. Zenek pisze, ze jak sie jego dzieciom znudzilo to przestaly chodzic i nie bylo z tego powoduy zadnych przesladowan. co innego jak ktos chodzi i wyraza swoj swiatopoglad, wtedy wojujacy ateisci tacy jak ty nie popuszczaja nigdy:))))))))))

Data: 2016-03-13 09:56:37
Autor: wolim
W dniu 2016-03-13 o 09:38, u2 pisze:
[...]

Ja Ci gwarantuję, że gdyby religii nie było w szkołach, to nagle ilość dzieci na nie uczęszczających zmalałaby o połowę. U nas o tym, czy na religię będzie chodziło Twoje dziecko decyduje sąsiad, albo rodzice pozostałych dzieci w klasie mimo, że połowa z nich sama by nie posyłała swoich dzieci na katechezy. Pytanie do Kogutka powinno brzmieć dlaczego jego dzieci od małego chodziły na religię i czy on sam jest zadeklarowanym katolikiem i uczęszcza na mszę, czy raczej je posyłał, bo tak było łatwiej? Albo dlaczego kościół nie walczy z manią komunijnych prezentów? Bo tak mu jest na rękę? Tak najłatwiej zachęcić dziecko do chodzenia na religię. Albo dlaczego piątki i szóstki z religii liczą się do średniej? Albo dlaczego religia jest wpisywana na świadectwo? Przecież to dane wrażliwe.

Wolność to by była, jakby religie były w salkach katechetycznych, a nie w publicznych szkołach.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2016-03-13 11:29:39
Autor: u2
W dniu 2016-03-13 o 09:56, wolim pisze:
Ja Ci gwarantuję, że gdyby religii nie było w szkołach, to nagle ilość
dzieci na nie uczęszczających zmalałaby o połowę.

odwrotnie, Kukiz twierdzi, ze religia nie powinno byc w szkole, wtedy wiecej ludzi by uczeszczalo do kosciola ze swojej wolnej nieprzymuszonej woli. tak bylo w PRL, ktorego zapewne nie pamietasz, bo byles wtedy smarkaczem:)

Data: 2016-03-13 13:58:24
Autor: wolim
W dniu 2016-03-13 o 11:29, u2 pisze:
[...]

Co twierdzi Kukiz mało mnie interesuje. Chociaż akurat tu ma rację - więcej ludzi, proporcjonalni, uczęszczałoby do kościoła _ze_swojej_własnej_nieprzymuszonej_woli_. Natomiast mniej w ogóle.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2016-03-13 14:39:37
Autor: u2
W dniu 2016-03-13 o 13:58, wolim pisze:
Co twierdzi Kukiz mało mnie interesuje. Chociaż akurat tu ma rację

mnie interesuje co twierdzi Kukiz, co ty twierdzisz mnie nie interesuje:)

Data: 2016-03-13 14:52:20
Autor: wolim
W dniu 2016-03-13 o 14:39, u2 pisze:
W dniu 2016-03-13 o 13:58, wolim pisze:
Co twierdzi Kukiz mało mnie interesuje. Chociaż akurat tu ma rację

mnie interesuje co twierdzi Kukiz, co ty twierdzisz mnie nie interesuje:)

To naucz się jeszcze go słuchać ze zrozumieniem.

Pozdrawiam,
MW

wier miliona dzieci goduje w Syrii